نسخه آزمایشی!

آژانس طراحی وب سایت یا فریلنسرهای طراح سایت؟

فهرست مطالب

چه شما صاحب یک کسب وکار باشید یا اینکه از طرف مدیر شرکت مسئول یافتن فرد یا شرکت برای طراحی سایت جدید، دانستن اینکه در چه مکانی باید به دنبال بهترین طراح بگردید کمی دشوار خواهد بود.

زمانی که می خواهید سایت جدیدی راه اندازی کنید حتما یک سوال مهم به ذهنتان خطور می کند: باید یک فریلنسر طراح وباستخدام کنم یا به سراغ شرکت های طراحی سایت بروم؟

هر دوی این ها مزایا و معایب خاص خود را دارند اما برای اینکه پاسخ ساده ای برای این سوال فراهم آوریم باید بگوییم که  انتخاب شما به موارد متعددی بستگی دارد.

زمانی که می خواهید یک سایت جدید طراحی کنید و تعادلی بین موارد موثر در کسب وکارتان بیابید؛ فاکتورهای زیادی وارد میدان خواهند شد. در این مقاله قصد داریم فاکتورهایی را بیان کنیم که می توانند در تصمیم گیری شما دخیل باشند و انتظاراتی که از هر دو دارید را روشن تر کنند.

هزینه طراحی وب سایت:

اول از هر چیزی باید در مورد هزینه و پول صحبت کنیم. پروژه های طراحی وب می تواند بسته به نوع سایتی که شما به دنبال ایجاد آن هستید هزینه بر باشند.  اگر کسب وکار کوچکی هستید یا کار خود را تازه آغاز کرده اید، فریلنسر طراحی وب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این افراد هزینه کمتری می گیرند و قادر خواهند بود سایت های کوچک را بدون هیچ مشکلی مدیریت کنند.

با اینحال اگر به دنبال توسعه سایت خود هستید، یک آژانس طراحی وب سایتمی تواند بهترین گزینه باشد. با اینکه آژانس های طراحی وب هزینه زیادی دریافت می کنند اما تجربه و دانش بیشتری برای شناسایی دید کسب وکار شما خواهند داشت و می توانند اهداف سایت را تنظیم کنند و سیستمی را برای اطمینان از رسیدن به اهداف طراحی نمایند.

شاخص زمان در طراحی سایت

فریلنسرها معمولا به تنهایی کار می کنند. این افراد ممکن است  نیروهای اندکی را برای کمک کردن  داشته باشند اما بیشتر اوقات به تنهایی کار می کنند و زمان خود را صرف اتمام پروژه می نمایند.  بسته به مشتریانی که آن ها دارند و پیچیدگی که پروژه دارد، معمولا فرایند را می شناسند و قادر خواهند بود زمان دقیق آغاز کار و اتمام آن را بیان نمایند. در مقابل، آژانس ها نیز می توانند زمان تخمینی دقیق از تکمیل سایت را به شما بگویند.

بیشتر بخوانید:  پیش بینی متخصصین در مورد اینستاگرام برای سال 2019

آژانس ها اغلب بر روی اختصاص زمان تمرکز دارند و مدیریت همزمان مشتریان متعدد بدین معنی است که وجود مهارت های مدیریتی در این شرکت ها یک الزام است.  با اینحال، یک شرکت طراحی وب سایتمی تواند  پروژه فوری را سریع تر از یک فریلنسر به اتمام برساند. با این همه، وقت طلاست. چنین نیست؟ این گزینه بزرگترین مزیتی است که در آژانس ها دیده می شود. آن ها منابع و نیروهای متعددی دارند و می توانند در یک زمان واحد بر روی پروژه های متعددی کار کنند و سایت را در بازه زمانی مدنظر شما به اتمام برسانند.

 انعطاف پذیری در طراحی سایت

یکی از مسائل مهمی که به هنگام طراحی یک سایت جدید باید مدنظر داشته باشید این است که طراح یا شرکت طراحی  باید انعطاف پذیر باشد. این موضوع از فریلنسری به فریلنسر دیگر متفاوت است اما بیشتر اوقات آن ها فرآیند ها را ثابت نگه می دارند و ممکن است نتوانند طراحی های موثر، کارآمد و به روزی ارائه نمایند.

آژانس های طراحی وب تلاش می کنند مشتریان را به موفقیتی که مدنظر دارند برسانند.  شهرت و اعتبار ان ها در خوشحال کردن مشتری است و این موضوع به معنای انعطاف پذیری در فرآیند طراحی است.  این افراد باید اطمینان حاصل کنند که سایت طراحی شده رقابتی است و می تواند با بهترین تمرینات صنعت موجود سازگار و هماهنگ باشد.

ارتباطات در طراحی سایت

موضوع دیگری که به هنگام طراحی سایت باید مدنظر داشته باشید برقراری ارتباط است.  با اینکه فریلنسرها تحت زمانبندی خود کار می کنند اما شما می توانید در هر ساعتی از روز با آن ها تماس بگیرید و در مورد مشکلات و نگرانی هایی که دارید صحبت نمایید. در یک آژانس طراحی وب،  نقطه اصلی برای تماس و برقراری ارتباط خواهید داشت. در آغاز ارتباط، باید فرایند ارتباطی خود را به طور واضح شناسایی کنید و بدانید در این مدت با چه کسی در ارتباط خواهید بود. این موضوع باعث می شود کل فرآیند استرس کمتری برای شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  راهنمای الگوریتم رنک برین گوگل

بزرگترین موضوعی که باید به هنگام استخدام فریلنسر یا  آژانس طراحی وب  از آن اجتناب کنید، امضای قرارداد، اختصاص یک  بازه زمانی مشخص، ناپدید شدن در این بازه زمانی و بازگشت بعد از تکمیل سایت است. این اتفاق در بیشتر موارد رخ می دهد و اغلب به طراحی منجر می شود که مشتری آن را دوست ندارد و  عملکرد قابل انتظاری ارائه نمی کند.

 نتایج:

خوب حالا که تمامی این نکات را می دانید می توانید فردی را استخدام کنید که قادر است سایتی با عملکرد خوب برای شما ایجاد کند. زمانی که با فریلنسرها کار می کنید اطمینان حاصل نمایید که تمامی انتظارات خود از سایت را به طور روشن بیان می کنید. انتظارات در مورد زیبایی سایت، عملکرد و نیز نگهداری آسان آن در سال های بعدی،  باید قبل از آغاز پروژه به طور واضح و روشن بیان شود تا از اتفاقات عجیب و غریب خودداری گردد.

شما می توانید در مورد کارهای قبلی آن ها سوال کنید و ببینید نمونه کار طراحی سایتآن ها با انتظاراتی که دارید منطبق است یا خیر.

زمانی که آژانس طراحی وب را استخدام می کنید، نتایج به دست آمده چیزی است که آن ها را در این رابطه پایدار و ثابت نگه می دارد. همتراز کردن اهداف و انتظارات در این شرایط نیز بسیار مهم است. بیشتر اوقات، آژانس طراحی وب فاز تشکیل استراتژی گسترده ای را خواهد داشت  که این انتظارات را هدف قرار می دهد.

نگهداری و پشتیبانی وب سایت

بیشتر اوقات، کسب وکارها نیازمند نگهداری و پشتیبانی مداوم برای سایت  خود هستند. بیشتر فریلنسرها تنها در طراحی وب تخصص دارند و نمی توانند بعد از طراحی سایت، پشتیبانی وسیع یا فعالیت های بازاریابی را برای مشتریان خود فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:  طراحی تعاملی و نقش طراح تعاملی چیست؟

اگر بعد از طراحی سایت خود به دنبال پشتیبانی مداوم  هستید، بهتر است با یک آژانس طراحی همکاری داشته باشید. بیشتر آژانس ها می توانند خدمات بازاریابی دیجیتال را فراهم آورند. اینکار شما را مطمئن می سازد که سایتتان همانگونه که انتظار دارید عمل می کند. اگر به دنبال رشد کسب وکارتان هستید این گزینه بسیار عالی خواهد بود.

نگاهی به آینده دیجیتال مارکتینگ و وب سایت

به  خاطر داشته باشید که سایت  بزرگترین دارایی دیجیتال شماست.

اینکه بدانید کاربران چگونه بر روی سایت محتوای مدنظر را پیدا می کنند، با آن تعامل دارند و در نهایت به مشتری تبدیل می شوند یک موضوع ضروری و اصلی برای ایجاد  سایتی با عملکرد بالاست.

به همین خاطر فردی که در حال طراحی سایت شماست باید خود را با اهدافتان  منطبق سازد و بتواند سایتی که شما می خواهید را ایجاد نماید. طراح شما باید درک درستی از گرایش های اخیر در دنیای طراحی وب داشته باشد. رویکرد سنتی تنظیم کردن  و فراموش نمودن، دیگر به درد نمی خورد.

ما از رویکردهای داده محور برای فرایند طراحی استفاده می کنیم. آژانس تبلیغاتیکروشه علاوه بر  خدمات طراحی وب سایت ، خدمات دیجیتال مارکتینگرا فراهم می کند و همین امر به شما کمک می کند به اهدافی که در ذهن دارید برسید. اگر به دنبال یک رویکرد داده محور در طراحی سایت خود هستید فرم درخواست طراحی وب سایت را تکمیل نمائید و یا شرکت دیجیتال مارکتینگکروشه تماس بگیرید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.