نسخه آزمایشی!

آژانس بازاریابی دیجیتال چه کاری انجام می دهد؟

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ یا شرکت تبلیغاتی فراهم می کنند افزایش ثابت و قابل اعتمادی از  بازگشت سرمایه گذاری ROI است. بازگشت سرمایه گذاری بالاتر به معنای سود بیشتر است. حتما شما نیز شنیده اید که دنیای بازاریابی در حال تغییر است. این موضوع تا حدودی صحیح است اما من احساس می کنم ما باید به دنبال واژه های بهتری برای توصیف این حوزه باشیم.

دنیای بازاریابی تغییر کرده است:

مهم نیست که بازاریابی به کدام سمت حرکت می کند. ما در حال حاضر در  دنیای بازاریابی زندگی می کنیم. بازاریابی سنتی در دسترسی به مخاطبان دچار مشکل است و نمی تواند همانند بازاریابی دیجیتال مخاطبان را هدف قرار دهد. حتی در بازاریابی سنتی نیز، رویکرد دقیقی وجود نداشت. روشی که روز قبل کار می کرد ممکن بود فردا کارساز و موثر نباشد. روزنامه ها و مجلات همه چیز بودند. با گذشت زمان از محبوبیت تلویزیون و رادیو به عنوان کانال های تبلیغاتی کاسته شد.

این روزها بازاریابی دیجیتال از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است. این یک روش موثر برای بازاریابی کسب وکارهای امروزی است و می تواند در آینده نیز با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

به کارگیری استراتژی های بازاریابی سنتی برای برند، همانند شکستن  رادیوست. در این شرایط نمی توانید انتظار داشته باشید رادیو برایتان کار کند.

شما می توانید به کمک بازاریابی دیجیتال مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید، سرنخ های ایده آل را حفظ کنید و مشتریان را مورد بررسی قرار دهید و از آن ها مراقبت نمایید.

 بازاریابی دیجیتال چیست؟

 از آنجایی که این روزها  افراد زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال صحبت می کنند باید دقیقا بدانیم این واژه به چه معناست. برای اینکه شما را با حرف های طولانی خسته نکنیم تلاش می کنیم این واژه را با زبان ساده تری توصیف کنیم.

 بازاریابی دیجیتال یک فرآیند داده محور است و تلاش می کند از طریق فناوری، برند را ترویج کند.  با اینکه واژه اصلی بازاریابی دیجیتال می تواند در برگیرنده اپلیکیشن های موبایلی، پادکست ها و سایر اشکال رسانه های دیجیتال باشد اما اینترنت در مرکز تمامی ابزارها و کانال ها قرار دارد.

 

بازاریابی دیجیتال به شدت سازمان یافته ، هدفمند و قابل اندازه گیری است. شما می توانید نتایج آن را در زمان واقعی بسنجید.  استراتژی ها به طور مستمر و مداوم مورد بررسی قرار می گیرند تا مشخص شود چه استراتژی هایی موثر بوده  و چه استراتژی هایی  موثر نبوده است. شما می توانید نتایج را بسنجید و از استراتژی های جدید برای انطباق با شرایط موجود استفاده نمایید.  این همان روشی است که بازاریابی دیجیتال در آن کار می کند.

بیشتر بخوانید:  26 استراتژی بازاریابی برای توسعه کسب وکار در سال 2019

پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز مطالعه کنید

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ با آژانس بازاریابی سنتی متفاوت است.  افرادی که در آژانس های بازاریابی دیجیتال کار می کنند بر روی بازاریابی مبتنی بر نتیجه در دنیای دیجیتال تمرکز دارند. بازاریابی قابل سنجش و  بازگشت سرمایه گذاری نام این بازی است.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال قابل اعتماد  از بازاریابی spray and pray استفاده نمی کند. دیگر زمان استفاده از رادیو و تلویزیون  برای تبلیغ برند به سر آمده است. تیمی از استراتژیست ها، مشاوران، افراد خلاق و توسعه دهنده به همراه یکدیگر در آژانس بازاریابی آنلاین کار می کنند تا به نتایج دلخواه و مطلوب خود دست یابند. آژانس بازاریابی دیجیتال یک موتور تولید کننده سرنخ و توسعه دهنده برند است.

 آژانس بازاریابی دیجیتال در برابر آژانس بازاریابی:

آژانس های بازاریابی  هنوز در هر دو طرف خط بازاریابی حرکت می کنند . شرکت ها به دنبال سایت های زیبا هستند و دوست دارند سایتی داشته باشند که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند. متاسفانه بیشتر آژانس های بازاریابی مهارت های داخلی  زیادی برای رسیدن به این دو هدف ندارند.

 یک آژانس بازاریابی دیجیتال چه کاری باید انجام دهد؟

 خوب حالا  که می دانید آژانس بازاریابی دیجیتال از چه تیمی تشکیل شده است حتما به دنبال کارهایی هستید که این شرکت انجام می دهد. اجازه دهید سه ناحیه برتری که آژانس بازاریابی دیجیتال بر روی آن تمرکز دارد را با هم مرور کنیم:

آژانس بازاریابی دیجیتال کسب وکار شما را بهبود می بخشد:

یک آژانس بازاریابی دیجیتال خوب  از بالا تا پایین فرایند بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهد و در آن دخیل است.  برای افرادی که تازه کار خود را آغاز کرده اند، تخصص این شرکت ها اجازه می دهد نیازهای برند را ارزیابی کنند و یک  استراتژی قدرتمند برای افزایش سود برند توسعه دهند.

بیشتر بخوانید:  شناخت رفتار کاربر با تست A/B

این آژانس با شرکت شما کار می کند تا بتواند بهره وری و خلاقیتتان را بهبود ببخشد. به کمک این افراد می توانید تعریف بهتری از اهداف خود داشته باشید و در عین حال اهداف قابل سنجش تنظیم کنید. علاوه بر این، تمرکز بر روی داده ها و هدف گیری نیازمند یک تعریف واضح و روشن از خریداران هدف است که اینکار توسط آژانس بازاریابی دیجیتال انجام می شود. زمانی که با این آژانس کار می کنید، می توانید خریداران ایده آل خود را شناسایی نمایید و سفر خرید آن ها را تجزیه و تحلیل کنید.

 

بازاریابی دیجیتال همانطور که در قسمت های قبلی مقاله اشاره کردیم بسیار هدفمند است. زمانی که هدف خود را به دقت بشناسید قادر خواهید بود پیام ها و مزایایی که باید به طور مستقیم به خریداران خود ارسال کنید را تعیین نمایید.گزاره فروش منحصر به فرد شما شکلی از ارتباط با افرادی است که از شرکتتان خرید می کنند.

آژانس بازاریابی دیجیتال برند شما را به صورت آنلاین  مدیریت می کنند

همانطور که بازاریابی دیجیتال در مورد حضور شما در دنیای انلاین است، آژانس بازاریابی دیجیتال نیز بر روی توسعه آنلاین برند شما تمرکز دارد. این کار به اشکال مختلفی انجام می شود.  سایت بسیار موثر و کارآمد که بر روی خریدار تمرکز کرده است به  شما اجازه می دهد حضور خود را در دنیای آنلاین اعلام کنید.  از این مرحله، آژانس بازاریابی دیجیتال به شما کمک خواهد کرد پلتفرم ها و کانال هایی که باید  برای دسترسی به خریداران ایده آل مورد استفاده قرار گیرد را تعیین کنید.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند موقعیت شرکت شما را به عنوان رهبر بازار تثبیت کند. اینکار از طریق تولید محتوایی انجام می شود که به شما اجازه می دهد اتوریتی برند و تخصص هایتان را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید.

آژانس ها به عنوان متخصصان واقعی می توانند استراتژی های محتوایی مدرن و موثری را به منظور فراهم کردن بهترین نتایج و رتبه بندی طبیعی در موتورهای جستجو اجرا کنند. این افراد استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را به شیوه حرفه ای ایجاد و مدیریت می کنند و همین امر باعث می شود بازگشت سرمایه گذاری نسبت به روش های سنتی بالاتر باشد. زمانی که  استراتژی های رسانه اجتماعی به درستی انجام می شود می تواند بر روی بستر کانال تمرکز کند و در عین حال با استراتژی کلی بازاریابی شما هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید:  مزایای دیجیتال مارکتینگ در صنعت آموزش

 آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند بازگشت سرمایه گذاری را بیشتر کند

یکی از مهم ترین خدماتی که این آژانس ها فراهم می کنند افزایش ثابت و قابل اعتمادی از بازگشت سرمایه گذاری است. بازگشت سرمایه گذاری بالاتر به معنای سود بیشتر است.  یک آژانس خوب هرگز تست کردن و کار کردن دوباره بر روی استراتژی ها را متوقف نمی کند.  آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند ترافیک سایت شما را ارزیابی کنند، بهترین پلتفرم های آنلاین برای سرمایه گذاری را تعیین نمایند و به طور مستمر تعادل بین فعالیت های بازاریابی و نتایج فراهم شده را حفظ کنند.  کار کردن با آژانس های بازاریابی دیجیتال به معنای تبدیل سرنخ بیشتر به مشتری است. این موضوع نیز به معنای رشد فروش طولانی مدت است. برای اینکه بتوانید همه کارهایی که آژانس بازاریابی دیجیتال انجام می دهد را خودتان اجرا کنید باید  تیمی از استراتژیست های بازاریابی، مدیران بازاریابی، طراحان، کپی رایترها و توسعه دهندگان را داشته باشید. برای استخدام این افراد به صرف هزینه های زیادی نیاز خواهید داشت.

 شرکت دیجیتال مارکتینگ کروشه چگونه کار می کند؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ کروشه یک آژانس بازاریابی دیجیتال متوسط نیست. ما بر روی رشد کسب وکارها تمرکز داریم. هر کدام از اعضای تیم ما تلاش می کنند همه چیز را در مورد کسب وکار شما یاد بگیرند. این کار باعث می شود نتایج بهتری بر اساس نیازهای شرکت فراهم آید.  هیچ آژانس بازاریابی دیجیتالی نمی تواند ادعا کند که کامل است. ما نیز چنین ادعایی نداریم.ما تنها با شرکت هایی کار می کنیم که به دنبال شریکی برای فراهم آوردن نتایج مطلوب هستند.

نتیجه گیری:

 مهم نیست اخیرا فعالیت های بازاریابی خود را کجا و چگونه انجام داده اید. چیزی که باید بدانید این است که آژانس بازاریابی دیجیتال کروشه می تواند بازاریابی، آگاهی از برند، بازگشت سرمایه گذاری و سوددهی را به سطح جدیدی منتقل کند.

 

برای مشاوره با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ کروشه فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما در ارتباط باشند

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.