نسخه آزمایشی!

برای استخدام شدن به عنوان مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ چه باید کرد؟

فهرست مطالب

چگونه آژانس دیجیتال مارکتینگ را متقاعد کنیم ما را به عنوان کارشناس بازاریابی دیجیتال استخدام کند؟

با افزایش کاربران اینترنتی، شرکت های زیادی به دنبال استفاده از تاکتیک های بازاریابی برای تولید حجم وسیعی از سرنخ ها و افزایش فروش خود هستند. این موضوع باعث می شود فرصت های شغلی جدیدی برای افراد در حوزه بازاریابی دیجیتال ایجاد گردد. با اینحال متقاعد کردن کارفرما برای استخدام شما به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ کار زیاد اسانی نیست مگر اینکه مهارت های منحصر به فردی داشته باشید.

در طول مصاحبه، کارفرما به دنبال کاندیدهایی خواهد بود که درک درست و مهارت های کافی در حوزه بازاریابی دیجیتال داشته باشد. اما سوال اینجاست که چگونه می توان کارفرما را به استخدام ترعیب نمود؟ اجازه دهید این موضوع را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.

سایتی ایجاد کنید، محتوایی منتشر نمایید و برای آن سرنخ تولید کنید:

اگر سایتی دارید که پست های آن توانسته است نظر مخاطبان آنلاین را به خود جذب کند می توانید از آن در مصاحبه شغلی خود استفاده کنید. زمانی که برای خود وبسایتی دارید و توانسته اید آن را به درستی اجرا کنید به کارفرما نشان می دهید که دانش مدنظر برای بازاریابی دیجیتال را در خود دارید. زمانی که شرکتی به دنبال کاندید مدنظر خود برای بازاریابی دیجیتال است فردی را با مهارت های خاص و استثنایی در  بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های  اجتماعی و  مهارت های بازاریابی می خواهد.به همین خاطر اگر سایت اینترنتی موفقی داشته باشید می توانید ادعا کنید که برای شغل بازاریابی صلاحیت دارید.  اگر هنوز سایتی برای خود ایجاد نکرده اید، همین امروز دست به کار شوید و به دنبال تولید محتوا و سرنخ از طریق آن باشید.

بیشتر بخوانید:  چگونه رزومه عالی برای کارشناس دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟

نشان دهید که در حوزه رسانه اجتماعی اطلاعات کافی دارید:

همه ما به خوبی می دانیم که رسانه اجتماعی برای بازاریابی دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رسانه اجتماعی یک روش عالی برای تولید سرنخ برای سایت شرکت هاست. اما انتشار محتوا در رسانه های اجتماعی برای جذب نظر کارفرما کافی نخواهد بود.  خوب برای اینکار به چه چیزهایی نیاز دارید؟ اجازه دهید این موضوع را با هم بررسی کنیم:

شما در حال حاضر به خوبی می دانید که پست هایی با هشتگ مرتبط به افراد بیشتری دست پیدا می کنند. با اینحال اگر در توییتر هشتگ های متعددی پست کنید، بهتر از آن چیزی که فکر می کنید برایتان موثر خواهد بود. در حال حاضر لینکداین و شرایط آن را می شناسید؟

قطعا اطلاعاتی در این زمینه دارید. اما شما می توانید از این گزینه ها در مصاحبه شغلی خود نیز بهره مند شوید. یک خلاصه جذاب از شغل خود بنویسید و تمامی مهارت های خود را در آن لیست کنید.  این گزینه به عنوان یک رزومه عالی برای کارفرمایان عمل خواهد کرد. علاوه بر این، شما باید پایه و اساس اشتراک محتوا در پلتفرم هایی همچون لینکداین را بشناسید.

یک کانال یوتیوبی برای خود باز کنید و ویدئویی با بازدید منحصر به فرد ایجاد نمایید:

بی شک یوتیوب یکی از پلتفرم های قدرتمند است که هر شرکتی دوست دارد از ان برای رسیدن به مخاطبین هدفش استفاده نماید. به همین خاطر شرکت ها همیشه به دنبال افرادی هستند که اطلاعات کافی در مورد ایجاد ویدئوی ویروسی در یوتیوب داشته باشد. اگر کانال یوتیوب با مشترکین زیادی دارید می توانید از این گزینه برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرما استفاده کنید.یک کانال یوتیوب باز کنید، ویدئوهای تعاملی در آن آپلود نمایید و بازدید خوبی از آن به دست آورید.

بیشتر بخوانید:  10 مهارت مورد نیاز برای استخدام در آژانس دیجیتال مارکتینگ

 در بحث های سایت ها و انجمن ها شرکت کنید:

سایت هایی همچون Quora  جزو انجمن های بسیار محبوب محسوب می شوند که افراد زیادی به امید کسب اطلاعات و دریافت پاسخ، سوالاتشان را در آن قرار می دهند. شما می توانید در این بحث ها شرکت کنید و مشکل افراد را حل نمایید. در بازاریابی دیجیتال، هدف قرار دادن سوالات و پاسخ دادن به سوالات مشتریان از وظایف ضروری شما محسوب می شود. کارفرما به دنبال افرادی است که مهارت حل مشکل خوبی داشته باشد.به همین خاطر شرکت کردن در چنین بحث هایی می تواند مهارت حل مشکل را در شما به خوبی نشان دهد.

پست مهمان ایجاد کنید:

ایجاد پست مهمان یک تمرین عالی برای ایجاد لینک است.  اینکار به شما کمک می کند از سایر سایت ها نیز ترافیک ایجاد کنید و  از آن برای متقاعد کرد کارفرمای خود استفاده نمایید. پست مهمان موفقی ایجاد کنید و از ان به سایت خود لینک دهید. این کار باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود. چنین کاری به کارفرما نشان می دهد که شما در لینک بیلدینگ مهارت دارید.

 مهارت خود را در بازاریابی ایمیلی نشان دهید:

 مهم نیست آخرین توسعه هایی که در دنیای بازاریابی دیجیتال رخ داده چه چیزی بوده است. بازاریابی ایمیلی همیشه یکی از تاکتیک های مهم بازاریابی دیجیتال باقی خواهد ماند. کارفرمایان به دنبال مهارت های بازاریابی ایمیلی در افراد هستند. استعداد خود را در ایجاد فهرست ایمیلی نشان دهید.

در کاربرد ابزارهای مرتبط با بازاریابی دیجیتال تخصص کافی به دست آورید:

ابزارهای بازاریابی زیادی در اینترنت موجود است. به دست آوردن دانش مناسب در مورد کاربر این ابزارها می تواند موفقیت شما در استخدام را افزایش دهد. اگر بتوانید کارفرما را متقاعد کنید که در استفاده از این ابزارها استعداد دارید، قادر خواهید بود شغل بازاریابی را از آنِ خود کنید.

بیشتر بخوانید:  26 استراتژی بازاریابی برای توسعه کسب وکار در سال 2019

بازاریابی دیجیتال یک فرصت شغلی خوب برای نسل جوان است. این روزها بیشتر شرکت ها به دنبال افراد با استعداد در حوزه بازاریابی دیجیتال هستند.پس مراحل بالا را دنبال کنید، مهارت های کافی به دست آورید و رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.