نسخه آزمایشی!

چرا شرکت سیسکو در حال استخدام بیش از ۲۰۰ بازاریاب محتواست؟

فهرست مطالب

[ بخش دوم ] ——— بخش اول

تمرکز بر روی رسانه شخصی:
همانطور که می دانید کمبود پلتفرمی برای انتشار محتوا در دنیای امروزی وجود ندارد. فیس بوک، لینکداین، اینستاگرام و پست های گوگل همه و همه راه حل های وسوسه کننده ای را در اختیار برندها و ناشرانی قرار می دهند که دوست دارند به سرعت مخاطبان خود را توسعه دهند. با اینحال سیسکو بر روی رسانه های شخصی تمرکز دارد. نیل می گوید: ما باید بر روی این موضوع کنترل داشته باشیم. فیس بوک همیشه می تواند قوانین بازی را تغییر دهد. صداقت تحریریه یک موضوع کلیدی است.

البته این موضوع به این معنی نیست که این شرکت رسانه های اجتماعی و سایر کانال ها را نادیده می گیرد. سیسکو با شرکت King Content از طریق تبلیغات محلی و توزیع برنامه ریزی شده برای یافتن فرصت های مناسب برای دستیابی به مخاطبان جدید کار می کند. اما هدف اصلی به دست اوردن افرادی است که به وبسایت شرکت بر می گردند. نیل در این باره چنین توضیح می دهد: ما بر روی رسانه های شخصی بیشتر از سایر موارد سرمایه گذاری می کنیم اما اینکار را از طریق مشارکت های موجود تسریع خواهیم کرد.
سیسکو همچنین ممکن است یک مرکز محتوای دیجیتال رسمی با تمرکز بر روی ویراستاری توسعه دهد. نیل می گوید محتوای شرکت ۸۰ درصد ویراستاری شده و ۲۰ درصد رپورتاژ آگهی است.
ارزیابی موفقیت ها:
بر اساس گفته های نیل، استخدام افراد از سراسر جهان چالش بزرگی است. او می گوید: این نوع استخدام در مورد آموزش است و داشتن یک دید بحث برانگیز در این مورد درست خواهد بود.
نیل سعی می کند با مجموعه ای از سخنرانی ها ، ارزش بازاریابی محتوا را به خوبی نشان دهد.در حال حاضر بر روی افکار عملی تر تمرکز کرده است. نیل می گوید: وقتی می گوییم رویکرد ما عملی تر شده است به این معنی است که آمارهای موجود این موضوع را به خوبی تایید می کند. ما در حال تغییر هستیم و این موضوع به این معنی است که تغییر شکلی در عمل یا مباحث رخ خواهد داد.
نیل بر این باور است که این موضوع به جای یک مانع، یک موضوع انگیزشی برای تیم بازاریابی است تا خود را قوی تر کنند. نیل می گوید: تمامی این اتفاقات ما را مجبور می کند به چند پرسش، پاسخ مناسبی داشته باشیم.
بخش از این سوال ها شامل خطاب قرار دادن ROI یا همان بازگشت سرمایه گذاری است. در سال های اخیر شرکت سیسکو بر روی اهداف دیگری تمرکز کرده است. در حال حاضر این شرکت بیشتر از قبل به تعامل با افراد توجه دارد. برای اندازه گیری این موضوع، سیسکو در حال توسعه الگوریتمی است که فاکتورهای تعامل مختلفی همچون برداشت از طریق رسانه های اجتماعی و تماشای ویدئو را سبک و سنگین کند. این شرکت همچنین یک مدل تخصیصی end-to-end را می سازد. نیل می گوید: یافتن این افراد و پرورش آنها یک موضوع چالش برانگیز است.

بیشتر بخوانید:  10 دلیل برای استفاده از رسانه های اجتماعی

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.