نسخه آزمایشی!

با سه کلیک به هدف خود برسید

فهرست مطالب

آزمون کاربرد پذیری یا همان Usability مدتی است وب سایتها را با قانون سه کلیک به چالش کشیده است. با اجرای این قانون تمامی صفحات وب سایت ها باید در سه کلیک قابل دسترسی باشند!

طبق این قانون تمامی محتوای سایت باید در حداکثر سه کلیک قابل دسترسی باشند اگرنه کاربر ناامید می شود و از سایت بیرون می رود.

با پیشرفت الگوریتم های گوگل میتوان گفت که گوگل تنها به راحتی کاربران توجه میکند و تمام سعی اش بر این است که کاربران در فضای مجازی به راحتی به آنچه میخواهند برسند؛ بدون هیچ دردسری.

یکی از این موارد همان الگوریتم (RankBrain) است که در این مورد به کمک کاربران خواهد آمد تا بتوانند انتخاب بهتری در نتایج جستجوی خود داشته باشند.

اما بنظر من اینکه کاربران تنها با سه کلیک به خواسته خود برسند امری تقریبا نشدنی تلقی میشود.

 باید به این موضوع دقت داشته باشیم که بر خلاف باور عموم مردم باید گفت تعداد کلیک کمتر کاربران را شاد نمی کند و لزوما به معنای تسریع در خواسته کاربر نمی باشد.

در واقع تعداد کلیک ها اهمیت ندارند، بلکه مهم اینست هر کلیک ، کاربر را به آنچه که میخواهد نزدیک تر کند، کلیک های کمتر کاربر را شادتر نمی کند.

مهم اینست که کاربر به آسانی مسیر را پیدا کند. اگر کاربر را مجبور به شمارش کلیک هایش نکنید، چند کلیک اضافه تر مشکلی در کار پیش نمی آورد.

روش بهتر…

– بهتر است که قانون یک کلیک را جایگزین قانون سه کلیک کنیم، یعنی هر کلیکی که کاربر انجام می دهد، او را به هدفش نزدیک تر کند.

بیشتر بخوانید:  38 دلیلی که نشان می دهد شما به یک متخصص یا مشاور رسانه اجتماعی نیاز دارید

آیا شما تجربیاتی مشابه داشته اید؟ دوست دارید با چند کلیک به اهداف خود برسید؟

نظرات خود را درهمین صفحه با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و شرکت تبلیغاتی ما بیان کنید تا به بحث و بررسی آنها بنشینیم.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.