نسخه آزمایشی!

کروشه یک ساله شد

کروشه یک ساله شد

فهرست مطالب

کروشه یک ساله شد

سال پیش در چنین روزی، با همفکری دو نفر از ۱۲ نفر تیم حال حاضر ، کروشه شروع به کار کرد.

از برنامه هایی که از همان ابتدا برای انجام مشخص شده بود از برخی عقب افتادیم و  از بعضی‌ها خیلی هم جلو زدیم.تقریبا سال نرمالی داشتیم جز این یک ماه پیش رو کمی کار‌ها زیاد و فرصت کم، که امید هست با همت همه اعضای تیم، سربلند ازش بیرون بیایم.

همان طور که مستحضر هستین خدمات کانون تبلیغاتی کروشه از هشت بخش اصلی تشکیل شده که عناوین اصلی آن به شرح زیر می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر و ملاحظه نمودن نمونه کارها به بخش مربوطه مراجعه فرمایید :

بازاریابی و فروش _ تولید محتوا (تبلیغاتی و الکترونیکی ) _ طراحی وب و پرتال _ طراحی گرافیک _ دکوراسیون _ طراحی لباس سازمانی ( فرم سازمانی) – عکاسی – فیلم و تیزر تبلیغاتی( مستند و صنعتی )

و ذر انتها اولین متنی که درباره ما بیان شده بود اضافه می‌نماییم :

ویکی پدیا، دانشنامه آزاد می گوید :
کروشه[ ] :
در منبع‌دهی برای بیان نقل‌قول به کار می‌رود و در ریاضیات تقدم بیشتری نسبت به پرانتز داشته و نماد تابع جز صحیح نیز می باشد .

لغت‌نامه دهخدا می گوید :
کروشه[ کُ / کِ رُ شِ:
قلاب . دو خط عمود موازی با دو پیش آمدگی از دو سر هر خط به سوی داخل برای ممتاز ساختن مطلب داخل آن. نوعی پرانتز که برای الحاق مطلبی به متن مورد استفاده قرار دهند بدین شکل : [ ] 
و کروشه[ ] می‌گوید : 
گروهی هستیم که اگر چه از تاریخ شروع به کارمان بصورت یک تیم مستقل، با نام و نشانی جدید چندی بیش نمی‌گذرد ،درست است که خودِ [ ] تازه از را رسیده است ولی [ یک امای بزرگ]، تمامی اعضای [ ] در بخش های مختص به خود، بیش از ۱۰ سال فعالیت مستمر و حرفه ای داشته اند . و با در کنار هم قرار گرفتن این افراد و همچنین تجربیات موثر آنان در بازار های مختلف ، سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ این باور و واقعیت را بوجود آورده است که، [ ] گروهی جوان و تجربه ای گران را در یکجا و همزمان دارد .
ما به داشته های خود ایمان داریم و به شما اطمینان می دهیم،در[ ] بهترین ها را در کنار هم به نمایش خواهیم گذاشت.
هدف اصلی [ ] در ارائه خدمات بدین شرح است که: در هر زمینه کار و در هر وسعت کاری، از مرحله پیش از تشکیل، راه اندازی و پس از راه اندازی، همقدم شما خواهد بود. در این ۳ مرحله [بستگی به این دارد که شما در کدامین مرحله از فعالیت حرفه ای خود هستید ] خدمات [ ] از مشاوره، نامگذاری، طراحی و اجرای نشانه – آرم و … گرفته تا طراحی و اجرای داخلی سازمان بر اساس المان‌ها و رنگ سازمانی و حتی پوشش‌های افراد سازمان در بر خواهد گرفت .

بیشتر بخوانید:  روز جهانی صلح

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1 (2)
با سلام و احترام همراهان گرامی، در یک سال گذشته افرادی با عناوینی هم‌چون شرکای کاری و تجاری و یا همکاران استخدامی و پروژه‌ای‌، به صورت غیرقانونی و جعلی دست به ایجاد رزومه‌های تقلبی و نمونه‌کارهای دروغین با نام کروشه...
درنگ کنید، ببینید، بشنوید… شاید خیلی از ما، اگر در این شلوغی کارها و روزمرگی‎ها در مورد استعدادمان پرسش شود تنها چیزی که به ذهنمان می‌آید تلاش‌هایمان باشد. دیروز ۲۴ نوامبر روز جهانی استعداد فردی و فرصتی برای توجه بیشتر...
PR 4-5
نگاه مشارکتی و تعاملات اثرگذار، عامل مهم رشد و پیشرفت اکثر شرکت‌هاست. به همین منظور کانون تبلیغاتی کروشه بار دیگر با امضای تفاهم‌نامه ای با مرکز نوآوری پارادایس‌هاب، در راستای افزایش تعاملات و به کار گیری ظرفیت‌ها، امکانات و ارائه...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.