نسخه آزمایشی!

۱۰۰ ایده ای که بازاریابی را تغییر داد

فهرست مطالب

این کتاب الکترونیکی توسط مگدالنا جورجیوا نوشته شده است. مگی  مدیر بازاریابی داخلی در HubSpot است. او مسئول ارائه محتوای بازاریابی این شرکت  همچون  تولید کتاب های الکترونیکی و  وبینارهاست. مگی قبلا در تیم بازاریابی از طریق ایمیل فعالیت داشت و تولید صفحات فرود و بهینه سازی آن را بر عهده داشت. او یک وبلاگ نویس متخصص برای وبلاگ HubSpot است و با سایت ها و انتشاراتی های مختلفی همچون Marketingprofs ، وبلاگ brian Soli و bostInnovation.com همکاری داشته است.

برای کمک به طرح بندی مجدد بازاریابی و قرار دادن آن در یک چشم انداز بزرگ تاریخی و اجتماعی، تصمیم گرفتیم ۱۰۰ ایده ای که   صنعت بازاریابی را تغییر داد بیان کنیم.  همانطور که می دانید بازاریابی دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. این تغییرات در چند دهه اخیر بیشتر از قبل محسوس بوده است.  تمرکز بازاریابی ما از رسانه های چاپی بر روی رسانه های آنلاین تغییر جهت پیدا کرده است. ما شاهد کاهش پست مستقیم و تماس های سرد بازاریابان با مشتریان هستیم. فناوری های ایجاد شده ابزارهای جدیدی را معرفی کرده است که ارتباط ما با مشتریان احتمالی را موثرتر کرده است.

رسانه های اجتماعی نیز به عنوان پلتفرم ارتباطات دو طرفه و جمع آوری بازخوردها  ظهور کرده است.

با  افزایش دستیابی بازاریابان به  داده های آنلاین مشتریان، مسئله حریم خصوصی نیز پدیدار شده است. حتما به خوبی می دانید که انطباق سریع دستگاه های هوشمند موبایلی و اعتیاد افراد به ارتباطات زمان واقعی افزایش چشمگیری در سال های اخیر داشته است. این ها تنها چند مورد از تغییر و تحولات اخیر در حوزه بازاریابی است. اگر تاریخ را دوباره ورق بزنیم، متوجه خواهیم شد که ایده ها و رویدادهای بسیاری  بر روی صنعت بازاریابی تاثیر گذار بوده اند.

بیشتر بخوانید:  چگونه در روابط عمومی B2B خلاق باشیم؟

با اختراع تلویزیون و رادیو، توسعه PR به عنوان یک راهنما و دستورالعمل نیز  توسعه پیدا کرد . در این شرایط شاهد تولد و طراحی دوباره یکی از حوزه های تخصصی همه کاره در جهان بودیم. برای کمک به طرح بندی مجدد بازاریابی و قرار دادن آن در یک چشم انداز بزرگ تاریخی و اجتماعی، تصمیم گرفتیم ۱۰۰ ایده ای که   صنعت بازاریابی را تغییر داد بیان کنیم. در این کتاب الکترونیکی، نقل قول هایی از رهبران فکری بازاریابی و نیز متخصصان این حوزه که پیشگام بوده اند را مشاهده خواهید کرد. امیدواریم شما نیز در کاوش این ۱۰۰ ایده با ما همراه باشید و از آن لذت ببرید. اگر ایده ای در عرصه شرکت دیجیتال مارکتینگ داشتید می توانید آن را در وبلاگ کانون تبلیغاتی کروشه به اشتراک بگذارید. خوشحال خواهیم بود نظرات شما را نیز بشنویم.

 

دانلود رایگان کتاب ۱۰۰ ایده ای که بازاریابی را تغییر داد

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.