نسخه آزمایشی!

کتاب ۵۰ نکته درباره طراحی لوگو حرفه ای

فهرست مطالب

در میان کارهای یک طراح گرافیک، یکی از معضلات و دغدغه‌های طراحان گرافیک است.
اینکه چگونه می‌توانند از تمام مهارت‌های خلاقانه و بدیع خود برای خلق یک اثر ساده، خلاق و ماندگار و تغییر ناپذیر برای شرکت‌های طرف قرار خود استفاده کنند.
طراحی کردن لوگوی یه موسسه یا شرکت، هویت آن مجموعه را شکل می‌دهد و به همین خاطر از اهمیت بسیاری برخوردار است. چون رنگ‌ها، طرح‌ها، خطوط پایه‌‌ای که در طرح به کار برده می‌شود باید به شکلی متحد و هماهنگ باشند تا بتوانند برای آن شرکت کار تبلیغات را انجام دهند.
به هر حال، زمانی که شما در حال طراحی یک لوگو هستید تنها داشتن خلاقیت شما را به هدف نمی‌رساند.

لوگو چهره و منظر هر برند است. بنابراین طراحی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر یک لوگو به خوبی و درست طراحی شود یک مزیت قدرتمند و با ارزش برای نام تجاری و برند شما خواهد بود.
طراحی یک نمایه‌ی بصری موثر از یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر طراحی‌های گرافیکی دارد.
مثل هر کاری که نیاز به مهارت های خاص خود دارد، طراحی لوگو نیز نیازمند تمرین و تحربه فراوان دارد تا بتوان یک لوگوی موفق خلق نمود. داشتن دانش کافی یکی از گزینه هایی است که هر طراح لوگوی قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد.
بسیاری از افراد در مورد طراحی لوگو سوال کرده اند که آیا می توان در طراحی لوگو فقط از متن یا آیکن ها و علائم و یا هر دو استفاده کرد؟ رنگ هایی که من می توانم استفاده کنم شامل چه رنگ هایی است؟
این سوالاتی است که در هنگام طراحی به ذهن طراح لوگو خطور می‌کند.
در کتاب ۵۰ نکته طراحی حرفه‌ای لوگو، در آژانس تبلیغاتی کروشه، ما سعی خواهیم کرد نکات و پاسخ‌هایی برای این سوالات را ارائه کنیم تا بتوانید در زمان طراحی لوگو با ذهن باز کار طراحی لوگو خلاقانه را شروع و به پایان برسانید.

بیشتر بخوانید:  چاپ افست بهتر است یا چاپ دیجیتال بهتر است

لوگو باید خاص و دارای معنا و مفهوم سمبولیک و بیانگر ارزش‌های مجموعه باشد. پس در طراحی آن بسیار دقیق و ریزبین باشید.

نمونه لوگوهای طراحی شده در کانون تبلیغاتی کروشه را در این بخش ببینید

دانلود کتاب ۵۰ نکته طراحی حرفه‌ای لوگو

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.