نسخه آزمایشی!

وبلاگ نویسی

فهرست مطالب

وبلاگ یک وبسایت واژه ای است که برای توصیف مجموعه ای از مقالات آنلاین نمایش داده شده  به ترتیب زمان به کار می رود که باعث ایجاد دیدگاه هایی از طرف خوانندگان می شود. وبلاگ ها و وبسایت ها معمولا توسط یک فرد یا گروهی از افراد نگهداری می شوند و به طور سنتی شامل ورودی های مختلف، توضیح رویدادها و سایر موارد همچون تصاویر و ویدئوها خواهند بود.  یک وبلاگ جزو ابزارهای بازاریابی طولانی مدتی است که ترافیک و سرنخ های زیادی را به سمت سایت شما جلب می کند.

این  وبلاگ ها شما را به عنوان رهبر فکری در حوزه تخصصیتان معرفی می کند و به شما اجازه می دهد اعتماد افراد را به دست آورید. تقریبا ۴۰ درصد از شرکت های آمریکایی از وبلاگ برای اهداف و مقاصد بازاریابی خود استفاده می کنند. مارکوس شریدن  می گوید: این پلتفرم اگر به درستی  به کار رود می تواند ترافیک زیادی تولید کند ، سرنخ و فروش بیشتری برای کسب وکار شما به همراه داشته باشد.  اگر به درستی به کار نرود چنین مواردی نیز امکان پذیر نخواهد بود.

در ابتدا وبلاگ نویسی مرتبط با کسب وکار  به شما کمک می کند  بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را به خوبی انجام دهید. هر چقدر تعداد پست هایی که برای وبلاگ خود منتشر می کنید بیشتر باشد، تعداد صفحات ایندکس شده در موتورهای جستجو بیشتر خواهد بود و نتایج بهتری در آن دریافت خواهید کرد.

ثانیا، وبلاگ شما یک دارایی با ارزش است که شما را به عنوان یک رهبر فکری  معرفی می کند. این موضوع به شما کمک می کند اعتماد افراد را به دست آورید و در ذهن آنها باقی بمانید.

بیشتر بخوانید:  برند بوک (BRAND BOOK) یا کتابچه برند چیست؟

ثالثا، یک وبلاگ،  این امکان را به شما می دهد که در دیجیتال مارکتینگ Call to action های خود را در آن قرار دهید و از همین طریق  سرنخ های خوبی ایجاد نمایید. در این  مرحله از فرایند ، سعی می کنید بازدیدکنندگان وبلاگ خود را  نگه دارید و آنها را با سایت و محتوای آن درگیر سازید.

برای مشاوره وبلاگ نویسی می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ کروشه فرم مشاوره را در وب سایت آژانس تبلیغاتی کروشه تکمیل نمائید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.