نسخه آزمایشی!

ارتباط با مشتری: ۴ ترفند ساده در مورد برندینگ

فهرست مطالب

شما کسب وکار کوچک خود را آغاز کرده اید. به عنوان یک صاحب کسب وکار، می خواهید پیام برند خود را منتشر کنید و به مشتریان خود اجازه دهید مدل، برنامه ها و ارزش کسب وکار شما را بدانند. شناخت هویت برند و نحوه ارتباط با مشتری یک مسئله کلیدی برای داشتن کسب وکار موفق است. در این مقاله قصد داریم ۴ ترفند ساده در مورد برندینگ بیان کنیم که شما را به سمت موفقیت سوق می دهد.

بازار هدف خود را بشناسید:

 

همانطور که در حال توسعه برند خود هستید، در نظر گرفتن افراد و جمعیتی که به دنبال انها هستید بسیار مهم است. این مسئله با عنوان بازار هدف شناخته شده است. در ابتدا باید مشخص کنید که کسب و کار شما برای چه افرادی جذاب است و محصولات و خدماتتان باید با چه دیدگاه هایی منطبق شود. داشتن درک صحیح و مناسب از بازار هدف مطلوب ، می تواند در ایجاد ارتباط با مشتری و افزایش آن نقش موثری داشته باشد.

نیازهای مشتریان را هدف قرار دهید:

کسب وکارها برای تامین محصولات و خدمات خاصی کار می کنند. زمانی که کسب و کار شما با مشتریان ارتباط برقرار می کند، هدف قرار دادن نیازهای آنان بسیار مهم خواهد بود. به عنوان مثال، اجازه دهید نگاهی به دو شرکت ساختمانی مختلف بیندازیم. شرکت A و B در حال ترویج و ارائه وسایل پیشرفته برای کارهای ساختمانی هستند. شرکت A خودش را به عنوان یک فروشگاه کامل تبلیغ کرده و خدماتش را لیست می کند. شرکت B نیز لیستی از خدمات را ارائه می کند و در این لیست نام مشتریان قبلی را نیز می آورد. به نظر شما از بین این دو شرکت، کدام قابل اعتمادتر است؟ اگر پاسخ شما شرکت B است پس باید بدانید که در مسیر اصلی برندینگ قدم بر می دارید و با آن آشنا هستید.

بیشتر بخوانید:  کمپین نویسی تبلیغاتی چیست؟

از نقاط اثبات استفاده کنید:

یک نقطه اثبات روشی برای نمایش شواهدی از تجربیات مثبت مشتریان گذشته است. در حالیکه برخی از شرکت ها قادرند یک محتوای مناسب و واضح از خود بنویسند اما برای مشتریان چیزی که بیشتر اهمیت دارد، تجربیات دیگران است. از بررسی و نظرات کاربران و مشتریان خود برای نشان دادن اعتبار خود استفاده کنید. این یک روش موثر و واضح برای تاکید بر تجربه مشتریان است .

از عناصر بصری استفاده کنید:

در لوگو، نام برند یا سایت خود از عناصر بصری برای نشان دادن شرکت خود استفاده کنید. این نوع تصاویر باید متفاوت ، چشم نواز و منحصر به فرد باشد. شرکت های طراحی گرافیک می توانند برای ایجاد این تصاویر به شما کمک کنند. از این فرصت برای بهبود نمای بصری کسب و کار خود استفاده کنید.
شما می توانید از ترفندهای بالا برای برقراری ارتباط با مشتری خود استفاده کنید. زمانی که در حال ساخت کسب و کار خود هستید، برند خود را به عنوان ابزاری در جذب مشتری در نظر بگیرید. درست همانند هر پروژه ای، درک عملکرد این ابزارها بسیار ضروری است و می تواند برای انجام مقاصد مختلفی به کار رود. به خاطر داشته باشید که تمامی این ابزار ها باید کنار یکدیگر قرار گیرد تا کسب و کار موفقی ایجاد گردد.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.