نسخه آزمایشی!

یک کارت ویزیت خوب چه نکاتی را دارد؟

فهرست مطالب

حتی در عصر دیجیتال نیز کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی و شبکه ای مفید محسوب می شود. یک کارت ویزیت با طراحی خوب شما را مطمئن می سازد که دریافت کننده آن برای همیشه ، شما و چیزی که پیشنهاد داده اید را به یاد خواهد داشت. در ادامه با برخی از نکات موجود برای طراحی یک کارت ویزیت قدرتمند و موثر آشنا می شوید.

طراحی حرفه ای برای یک احساس خوب:
طراحی کارت ویزیت خود را به گونه ای انجام دهید که تمیز و حرفه ای باشد. از طرحی استفاده نمایید که بازتابی از برند شما باشد. انتخاب یک طراح زمانی که تصاویر در کسب وکار شما بسیار مهم است، سرمایه گذاری خوبی است. در شرکت کروشه، ما انواع مختلفی از قالب ها و طرح ها را پیشنهاد می دهیم تا اطمینان حاصل کنید کارتان با سرعت و دقت هر چه تمام انجام می شود.
خوانا بودن یکی از مسائل ضروری کارت ویزیت هاست:
فونت های منحصر به فرد و فانتزی برای کارت های ویزیت چاپی معنایی ندارد. سعی کنید تا جایی که می توانید فونت خود را ساده و بزرگ انتخاب کنید تا خواندن آن اسانتر باشد.بهتر است بیش از دو فونت در طراحی خود استفاده نکنید. انتخاب موارد چاپی روشن بر روی رنگ های تیره کار خواندن را برای برخی از افراد دشوار می سازد. بنابراین با انتخاب رنگ های خنثی به همراه سایه، موارد چاپی آبی تیره یا خاکستری ارجح تر است. مطمئن شوید که فونت های شما آشفته و به هم ریخته نیست و تنها موارد ضروری همچون نام، اطلاعات تماس در آن ذکر شده است. اگر اطلاعات حیاتی دیگری دارید، آن را در پشت کارت ویزیت خود بنویسید. این موارد می تواند شامل پروفایل رسانه های اجتماعی و اطلاعات اضافی شرکت باشد.

بیشتر بخوانید:  شماره 21 - آسان بفروشید (50 نکته)، بخش چهارم

صفحه آرایی بسیار مهم است:
سایزها و اندازه های متعددی برای کارت های ویزیت وجود دارد اما بهترین مورد، سایز ۳.۵ در ۲ اینچ و به شکل مستطیلی است. کارت ویزیت هایی با برش خاص چشم نوازند اما نگهداری آن ممکن است کمی دشوار باشد. طراحی کارت ویزیت با متن هایی که از سمت راست نوشته شده اند کار خواندن را آسانتر می کند در حالیکه متن های مرکزی به نظر آشفته می رسند و خواندن آنها نیز بسیار دشوار است. نشان دادن لوگوی شرکت بسیار مهم است اما اجازه ندهید این تصویر بخش اعظم فضای جلویی کارت را بگیرد. باید مطمئن شوید که این لوگو خارج از متن قرار گرفته است. اگر می خواهید از خطوط اطراف استفاده کنید مراقب مسئله برش نیز باشید.

اطلاعات مرتبط را در کارت ویزیت قرار دهید:
حداقل دو روش برای برقراری ارتباط در کارت ویزیت داشته باشید. حداقل اطلاعاتی که بر روی کارت ویزیت قرار می گیرد باید شامل نام شرکت، نام کارمندان، تلفن تماس، آدرس ایمیل و سایت شرکت باشد. اگر فضای موجود اجازه می دهد، پروفایل رسانه های اجتماعی شرکت را نیز در کارت ویزیت قرار دهید. این مورد نیز یک روش دیگر برای مشتریان است تا بتوانند با شما تماس بگیرند، در مورد شرکت تحقیقاتی داشته باشند و با خدمات و محصولات شما آشنا شوند. در دنیای فناوری امروز، نیازی نیست شماره فکس شرکت را در کارت ویزیت بگنجانید.

کیفیت کارت ویزیت:
نوع کارت ویزیت می تواند منعکس کننده شرکت، محصولات و خدمات آن باشد. انتخاب ضخامت ۱۲PT تا ۱۴PT بالاترین کیفیت موجود برای دوام و زیبایی کارت است. کاغذهای براق برای تصاویر، بسیار خوب عمل می کنند اما انتخاب آن ممکن است کار نوشتن را دشوارتر کند. کاغذهای بدون پوشش بیشتر رسمی هستند و می توانند با سربرگ، پاکت نامه و بروشورهای شرکت ست شوند.

بیشتر بخوانید:  10 نکته برای طراحی کارت دعوت و تبریک خاص و جذاب

انواع دیگری از کارت ویزیت:
کارت ویزیت های چاپی دیگری همچون کارت های پلاستیکی یا لمینت وجود دارد. کارت ویزیت های پلاستیکی برای کارت های عضویت، کارت های VIP، کارت های وفاداری و سایر موارد عالی هستند. انتخاب کارت ویزیت لمینت باعث می شود کارت شما ضد آب و مقاوم باشد. کارت ویزیتی که انتخاب می کنید، مسائل بسیار زیادی در مورد شرکت شما بیان می کند. به هنگام طراحی آن باید کاری کنید که مشتری همیشه شما را به خاطر داشته باشد و آن را با کسب وکارتان مرتبط سازد.اگرچه همه کارت های ویزیت باید از فرمول ساده و یکسانی پیروی کنند اما مسائل اضافی کوچک باعث می شود کار شما به یاد ماندنی و متمایز شود.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.