نسخه آزمایشی!

۸ مرحله در یک کمپین تبلیغاتی

فهرست مطالب

[ بخش اول ]

در حالی که بیشتر نشریات و شرکت ها امروزه به دنبال این موضوع هستند که سرمایه زیادی بر روی تبلیغات صرف نکنند اما این مورد به هیچ عنوان توصیه نمی شود. در عوض، نگاه کردن به تبلیغات همانند یک پروژه کسب وکار می تواند تضمین کند که بودجه تبلیغاتی شما واقعا تاثیر خوب و طولانی مدت خواهد داشت. یک پروژه تبلیغاتی تفاوتی با خرید یک شرکت جدید یا طراحی محصولات جدید ندارد. با اتخاذ و انجام فرآیندهای صحیح، شما می توانید پروژه خود را به طور موثر تکمیل کنید و نتایج عالی به دست آورید. در این مقاله قصد داریم ۸ مرحله موجود در یک کمپین تبلیغاتی را بیان کنیم.شما می توانید برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق، موارد زیر را دنبال کنید:

 

۱. تحقیق در مورد بازار:

قبل از اینکه بخواهید مکان قرار گیری تبلیغات را مشخص کنید یا ظاهر آن را تعیین نمایید، باید حداقل یک پژوهش و تحقیق اولیه در مورد بازار و شرایط آن انجام دهید. حتی اگر در موقعیتی نیستید که بتوانید از شرکت های تحقیقاتی گران قیمت استفاده کنید، می توانید با پرسیدن سوال هایی از مشتریان فعلی خود در مورد محصولات و خدمات شرکت، اطلاعات مفیدی کسب کنید. در مورد نیازهای مشتریان سوال کنید و تمامی این اطلاعات را کنار هم بگذارید.

۲.بودجه بندی:

کسب وکار شما به احتمال زیاد یک بودجه مشخص یکساله برای تبلیغات دارد. اما چگونه می توانید این بودجه را بین پروژه های تبلیغاتی مختلف تقسیم کنید؟ برای هر پروژه ای که برنامه ریزی می کنید، باید به طور واضح مشخص کنید که چقدر می خواهید بر روی آن پول صرف کنید. تمامی موارد مورد نیاز را بنویسید و سپس در فولدر پروژه خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید:  تفاوت بین بروشور و کاتالوگ

۳. تنظیم اهداف:

هدفی که برای یک پروژه تبلیغاتی خاص در سر دارید باید جلوتر از سایر موارد نوشته شود. در حالیکه بلند پرواز بودن خوب است اما باید در مورد اجزای تشکیل دهنده یک کمپین تبلیغاتی موفق تصمیم بگیرید. فروش می تواند ساده ترین معیار شما برای ارزیابی موفقیت باشد. اگر در حال تبلیغ یک محصول خاص هستید، چه تعداد واحد برای فروش نیاز خواهید داشت؟

۴. محل قرار گیری تبلیغات:

انتخاب کردن محل نمایش و قرار گیری تبلیغات از میان وبسایت، ایستگاه های تلویزیونی، روزنامه، رادیو، مجله یا سایر مکان های تبلیغاتی یک تصمیم مهم محسوب می شود. شما نه تنها باید به هزینه های موجود توجه کنید بلکه باید بدانید این موقعیت ها چگونه می توانند به مخاطبان هدف شما دسترسی داشته باشند. خرید تبلیغات می تواند بخش مهمی از بودجه شما باشد. تصمیم گیری در مورد مکان این تبلیغات نیز بسیار مهم است.

 

ادامه دارد …

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.