نسخه آزمایشی!

طراحی محصول چیست؟

فهرست مطالب

[ بخش دوم ] ————- بخش اول 

طراحی محصول جزو برند شماست:
تیم بازاریابی شما از طریق رسیدگی کامل به پیام های شما، تبلیغات و ارتباطات، تمامی کاربرانی که در سرتاسر جهان وجود دارند را به سمت شما می آورند. اگر محصول شما نتواند چیزی که برند قولش را داده است به مشتری بدهد، کاربران به شرکت پایبند نخواهند بود. در این مورد به من اعتماد کنید.

طراحان محصول مسئول حفظ و نگهداری بنیان هایی هستند که کسب وکار شما به آن وابسته است. اختلاف بین آنچه برند شما وعده می دهد و چیزی که محصول به کاربر ارائه می کند، می تواند شکست یا موفقیت شرکت را مشخص کند. این بدین معناست که تیم طراحی محصول شما باید ارتباط نزدیکی با تیم بازاریابی شرکت داشته باشند و این موضوع بسیار مهم است. این افراد باید با هم و در کنار هم کار کنند.

طراحی محصول، مشکل شما را حل خواهد کرد:
طراحی محصول تنها مشکلات کاربر را حل می کند. این موضوع برای شما نیز مزیت های بسیاری دارد. یک جنبه کلیدی در مورد طراحی محصول، درک ارزش تجاری موجود در پشت هر تصمیمی است. داده ها و اطلاعات به ما کمک می کنند کارهایی که می توانیم انجام دهیم را به درستی تشحیص بدهیم. محققان کاربری نیز فرضیات ما را بررسی می کنند و ما موفقیت خود را از طریق معیارهای تعاملی و تجاری اندازه گیری می کنیم.

طراحی محصول یک فرآیند سازگار است:
دنیای طراحی محصول در حال تغییر است و همه ما به خوبی این موضوع را احساس می کنیم. طراحی محصول هنوز هم تلاش می کند موقعیت خود را در یک دنیای فعال درک کند. نیمی از پلتفرم هایی که باید برای نیازهای امروز خود طراحی کنیم چند سال قبل وجود نداشتند. مطمئن باشید که در سال های آینده شاهد تغییرات بیشتری نیز خواهید بود. به همین خاطر باید انعطاف پذیر باشیم. باید درک کنیم که کار طراحی بی انتهاست. طراحی یک کار نامرئی است. باید در ابتدا مشکلات موجود را تشخیص دهیم و سپس راه حل های موجود را اعمال نماییم. برای هر پلتفرمی، راه حل یکسان طراحی نکنید.

بیشتر بخوانید:  معرفی HTML6

طراحی محصول به معنای گسترش دانش است:
این موضوع باید در شرکت های ما وجود داشته باشد. به جز افرادی که در حوزه طراحی محصول کار می کنند بیشتر افراد اطلاعاتی در مورد این حوزه ندارند و آن را به خوبی درک نکرده اند. متاسفانه طراحی همیشه به عنوان یک کار زیبایی شناختی در نظر گرفته شده است. مشتریان و مدیران تنها چیزی که از یک طراح می خواهند، طراحی زیباست. این درک باید تغییر کند. ما به دنبال بهبود تجربه کاربری هستیم و به همین خاطر نیز باید بتوانیم همه افرادی که در اطرافمان وجود دارند را به خوبی آموزش دهیم. زمانی که شما یک مالک محصول را استخدام می کنید، ممکن است به خاطر اینکه این فرد در محدوده وسیعی از وظایف می تواند کار کند اینکار را انجام داده باشید. آنها با کدنویسی اشنا هستند و در مورد زمانبندی، بودجه، ارزشهای تجاری، تجزیه و تحلیل داده ها و مدیریت، اطلاعات خوبی دارند. در بیشتر موارد، این دقیقا همان چیزی است که باید از طراح محصول خود انتظار داشته باشید. بله یک طراح ممکن است نمونه کارهای زیبایی داشته باشد اما مهم تر از طراحی زیبا این است که بتواند در طول فرآیند توسعه کار خود را به درستی انجام دهد. یک طراح محصول خوب اطلاعاتی در مورد انیمیشن، نمونه سازی، کدنویسی، تحقیقات ، طراحی بصری و تعاملی دارد. آنها به خوبی می دانند چه زمانی باید از وایرفریم ها استفاده کنند و چه زمانی بر روی پیکسل ها تمرکز نمایند. آنها خوب می دانند چه زمانی از انیمیشن در کارهای خود بهره ببرند و چه زمانی نمونه سازی کنند. آنها نحوه نشان دادن راه حل های خود را به خوبی بلد هستند.

بیشتر بخوانید:  شماره 29 - حداقل 3 بار شنیده یا دیده شوید !

طراحی محصول همین است:
تیم طراحی محصول در کروشه بدون خستگی کار می کند و سعی می کند درک افراد در مورد طراحی و به خصوص طراحی محصول را تغییر دهد. با وجود افراد متخصص در شرکت، قادر هستیم تمامی نیازهای مشتریان خود را بر آورده سازیم. ما در تیم خود از طراحان محصول ، محققان کاربری و سازندگان نمونه های اولیه استفاده می کنیم تا بتوانیم تجربه کاربران خود را بهبود ببخشیم.

 

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین مقالات را از دست ندهید!

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.