نسخه آزمایشی!

چرا بسیاری از شرکت ها در ایجاد ارزش با شکست مواجه می شوند؟

فهرست مطالب

[ بخش دوم ] ————— بخش اول

ارزش چگونه در سطوح مختلف ایجاد می شود؟
اگرچه روش های زیادی برای ایجاد ارزش های ناملموس و نامشهود وجود دارد اما چهار ایده اصلی را می توان در نظر گرفت:

۱. ایجاد ارزش از طریق اعتبار شناخته شده :

آیا شرکت شما به قول هایی که به مشتریانش داده پایبند بوده است؟ اگر چنین است این مورد می تواند یک ارزش خوب برای شرکت ایجاد نماید.

۲. ایجاد ارزش از طریق دید بصری:

این موضوع به مواردی اطلاق می شود که در آن شرکت شما مسیر رشد خود را تعیین کرده است. به اشتراک گذاشتن مراحل رشد یک شرکت بسیار مهم است زیرا مشتریان همیشه دوست دارند برنامه ریزی برند محبوب خود برای کسب و کار و خدماتشان را ببینند.

۳. ایجاد ارزش از طریق سرمایه گذاری:

بهترین برندها به خوبی می دانند که سرمایه گذاری بر روی استراتژی های کاری می تواند حسن نیت مشتری را ایجاد کند.

۴. ایجاد ارزش از طریق افراد:

به خاطر داشته باشید که کارمندان بهترین دارایی های شما هستند. سرمایه گذاری بر روی افراد خوب ،می تواند در ارزش آفرینی برندتان تفاوت بسیار زیادی ایجاد کند.

ارزش آفرینی نامشهود:

استارباکس و هوارد شولتز، یکی از نمونه های برجسته از شرکت هایی که توانسته است ارزش ناملموس و نامشهود ایجاد کند، استارباکس است. این شرکت در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد و بعدها به یکی از شرکت های بزرگ در سرتا سر جهان تبدیل گردید . این شرکت در حال حاضر در ۶۷ کشور جهان حضور دارد. در آغاز کار، استارباکس سعی کرد مدیریت خود را به شیوه ای منحصر به فرد در یک فضای عالی انجام دهد . این شیوه مدیریت با رقبای این شرکت تفاوت بسیار زیادی داشت. استارباکس فضایی را ایجاد کرد که مکان سوم نام داشت . این مکان برای مشتریان بود.ایده ای که استار باکس برای طراحی این مکان داشت این بود که مشتریان می توانند یک فنجان قهوه را در محیطی آرام و به یاد ماندنی بنوشند. با اینحال، برخی از شرکت های دیگر تلاش کردند از روی مدل تجاری استارباکس کپی برداری کنند اما این شرکت تغییرات دیگری را انجام داد تا بتواند برند خود را قدرتمند تر سازد.این تغییرات شامل ایجاد یک برنامه جایزه دهی ویژه، توسعه یک اپلیکیشن موبایلی نوآورانه که به مشتری اجازه می داد سفارشات خود را از طریق آن انجام دهند و پرداخت اسانتر بود. با وجود این تغییرات استارباکس توانست مکان خود را به عنوان پیشگام در این صنعت حفظ کند. شولتز به خاطر تلاش هایی که برای حفظ و نگهداری استار باکس انجام داده است به عنوان یکی از مدیران اجرایی پیشگام در این صنعت شناخته شده و برای بیشتر افراد قابل احترام است.

بیشتر بخوانید:  8 مرحله در یک کمپین تبلیغاتی

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.