نسخه آزمایشی!

دیجیتال مارکتینگ [بازاریابی آنلاین]

Digital Marketing

[ به هیجان برگردید ]

امروزه با وجود ۵.۱۶ میلیارد کاربر آنلاین در تمام دنیا، هر برندی نیاز دارد تا برای پایداری و ماندگاری میان مخاطبان، جایی برای خود در این بستر پیدا کند. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین این امکان را برای شرکت شما فراهم می‌کند تا در قدم اول صدای شما را به گوش مشتری‌ها و گروه هدفتان برساند و در قدم بعدی آن‌ها را به استفاده از محصولات و خدمات برند شما ترغیب کند.
امروزه اگر نتوانید به هر شکل ممکن در دسترس مشتری خود باشید، او را از دست خواهید داد و اگر نتوانید به بهترین و هیجان‌انگیزترین صورت خود را در شلوغی دنیای مجازی نشان دهید، به فراموشی سپرده خواهید شد. از این رو، دیجیتال مارکتینگ حالا تنها یک نیاز نیست، بلکه به یک الزام برای هر برند تبدیل شده است.

چرا داشتن آژانس دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

فراموش نکنیم بخش اعظمی از مردم حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند و طبق آمار میانگین ۵ ساعت از زمان خود را در فضای آنلاین می‌گذرانند. بازاریابی دیجیتال می‌تواند سبب آن شود که با هزینه کمتری نسبت به بازاریابی سنتی و روش‌های قدیمی(مبتنی بر تبلیغات آفلاین) در گستره وسیعی دیده شوید و همچنین سود و فروش بیشتری نیز داشته باشید. حتی می‌توان گفت جهانی را در یک قاب گوشی شما جای می‌دهد.
دیجیتال مارکتینگ فراتر از ساعات کاری و فضای فیزیکی شماست و به شما این امکان را می‌دهد تا با برندهای بزرگ‌تری رقابت کنید و به علت خاصیت قابل اندازه‌گیری بودن آن‌، شانس ضرر شما کمتر است و اگر نیاز به تغییر استراتژی داشتید، سریعتر، راحت‌تر و با دردسر کمتری، این کار را انجام دهید.
فضای مجازی و دنیای دیجیتال مانند یک شهربازی شلوغ با وسایل عجیب و متنوع است و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید از کدام وسیله استفاده کنید تا تجربه‌ای جذاب برای خود بسازید.
تیم دیجیتال مارکتینگ کروشه، با بهره‌گیری از متخصصین این رشته طراحی پلن‌های مختلفی بر پایه اصول بازاریابی و برندینگ و همچنین ابزارها و تکنیک‌های بروز این حوزه، همراه شما خواهد بود تا شما را به هیجان بازار امروزی بازگرداند.

چرا باید دیجیتال مارکتینگ خود را به کروشه بسپارید؟

کانون تبلیغاتی کروشه با تجربه‌ای که طی یک دهه حضور در این حوزه کسب کرده است، می‌داند که نام برند و شرکت به قدری مهم است که نباید در فضای آنلاین با آن بازی شود یا روی آن ریسک کرد؛ چرا که در محیط آنلاین با کاربرانی که تعدادشان هر روز افزایش می‌باید، ماندگاری به شکل مثبت و جلب اعتماد مخاطبان اهمیت بالایی دارد و اگر این ماندگاری، به شکلی منفی اتفاق بیفتد، اثرات آن چندین‌ برابر زیان‌بار و مخرب است و به این زودی‌ها(یا برای همیشه) از بین نمی‌رود!
تیم کروشه متشکل از خبرگان و متخصصان رشته دیجیتال مارکتینگ با طراحی برنامه‌ها و تکنیک‌های خلاقانه، فیلمبرداری تبلیغاتی و همچنین دقت و سرعت در اجرا و کیفیت محتوا تولیدی مبتی بر استراتژی مارکام(ارتباطات و بازاریابی)، استفاده از روش‌های و مدل‌های به روز در بازاریابی دیجیتال، در قدم اول باعث شناخته شدن شما توسط کاربران می‌شود و در قدم‌های بعدی، برند شما را نمایان و ماندگار می‌کند.

OUR

SERVICES

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیزهایی می‌شود؟

قبل از هر اقدامی باید به این سوال‌ها پاسخ داد. آیا می‌خواهید شب‌ها که در‌های شرکت بسته است، مشتری امکان حضور داشته باشد؟ آیا می‌خواهید با مشتریان خود یک ارتباط مداوم داشته باشید؟ می‌خواهید حداقل یک بار نام برند شما بر روی گوشی‌های همراه مشتریان و مردم دیده شود؟ می‌خواهید برای عموم مردم در دسترس باشید؟ فکر می‌کنید برای شرکت شما مهم است، در برابر دیدگان عموم مردم یا مشتریان قرار بگیرد؟ اگر پاسخ همه سوال‌های بالا مثبت بود، پس شما به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید.

تولید و بازاریابی محتوا، یکی از اساسی‌ترین پایه‌های روند اجرایی بازاریابی دیجیتال است.
بازاریابی محتوا در حقیقت بازاریابی و انتقال هر نوعی از پیام است که می‌تواند به شکل پست‌های وبلاگ، مقاله، ایمیل، اینفوگرافی، پادکست‌ها و محتوای صوتی، ویدیوها و محتوای بصری و ویدیویی، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، کتاب‌های الکترونیک، وبینارها و… باشد.
تولید یا خلق محتوای غیر تکراری و خلاق بر پایه استراتژی ارتباطات بازاریابی و نقاط تماس با بازار هدف، اساسی‌ترین موضع این حوزه است. زیرا امروزه در هر صدم ثانیه، حجم زیادی محتوا منتشر می‌شود و شما برای دیده شدن باید محتوایی داشته باشید که توجه کاربران مختص به خود را جلب کنید تا زمان و هزینه خود را از دست ندهید!

یکی از راه‌های پر نفوذ و محبوب در بازاریابی دیجیتالی، ارسال ایمیل به مشتریان هدف است؛ به شکلی که ۷۳% از بازاریابان B2B گزارش کرده‌اند که اصلی‌ترین ابزار آن‌ها برای درآمدزایی و نگه‌‌داشت مشتریان، ایمیل است.
بازاریابی از طریق ایمیل، معمولا برای آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات جدید، تخفیف‌ها و جشنواره‌ها و ایونت‌های شرکت و برند استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از ایمیل برای ارسال خبرنامه و پست‌های جدید، معرفی شبکه‌های اجتماعی دیگر برند، خوشامدگویی به مشتریان جدید و جزئیات خدمات و محصولات دریافتی استفاده کرد.
ایمیل مارکتینگ امری بسیار تخصصی است چرا که تعیین نوع محتوا و زمان‌بندی ارسال می‌تواند به جذب بیشتر افراد بیانجامد. بنابراین مهم است که در این مسیر از تیمی متخصص بهره بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آورید.

تبلیغات نمایشی که به آن‌ها بنر نیز گفته می‌شود، نسل جدید و آنلاین تبلیغات چاپی در مجلات هستند با این تفاوت که این بنرها بهینه‌سازی شده‌اند و الگوریتم‌های خاص و برنامه‌ریزی مخصوص خود را دارند و این امکان به شما داده می‌شود تا آن را برای مخاطبان با ویژگی‌هایی که تعیین کرده‌اید هدف‌گذاری کنید و به نمایش درآورید.


۷۵% از افراد، قبل از خرید یک محصول، در مورد آن در اینترنت جستجو می‌کنند. با وجود این آمار مهم است که بتوانید جزو اولین‌ سایت‌هایی باشید که در لیست نتیجه جستجویشان می‌بینند که این امر با SEO یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر اتفاق می‌افتد.
سئو انواع مختلفی مانند سئوی داخلی، سئوی خارجی و سئوی فنی دارد که تیم کروشه با استفاده مناسب از هر یک با استراتژی‌های کارآمد و مؤثر به بهتر دیده‌شدن برند شما کمک می‌کند.

گاهی استفاده از سئو یه تنهایی کافی نیست و در این زمان نیاز است که شما از بازاریابی موتورهای جستجو کمک بگیرید.
بازایابی موتورهای جستجو نوعی تبلیغ پولی است که در نتایج موتورهای جستجو قرار می‌گیرد و شما به ازای دریافت هر کلیک و افزایش ترافیک وب‌سایتتان، باید هزینه‌ای پرداخت کنید که به آن تبلیغات کلیکی (Pay-per-Click Advertising: PPC) می‌گویند.
این تبلیغات با شناسه AD در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند و دو سرویس متداول و معروف در این حوزه Bing Ads و Google AdWords هستند.
کانون تبلیغاتی کروشه همراه شما خواهد بود تا این خدمت با کمترین هزینه، درصفحه نتایج جستجو به خوبی دیده شوید.

یکی از اصلی‌ترین اهداف در بازاریابی دیجیتال، ایجاد آگاهی از برند و اعتمادسازی میان مشتریان است. اگر نگاهی عمیق‌تر به این اهداف داشته باشیم، متوجه می‌شویم که این‌ها پایه‌های اصلی برای فروش مستقیم یا ارتباطات است.
آژانس تبلیغاتی کروشه با آگاهی نسبت به فضای شبکه‌های مجازی و کاربران آن، متناسب با هر شبکه و ظرفیت بازاریابی در این بستر، اقدامات و راهکار‌های متفاوتی نظیر راه‌اندازی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و همچنین تعیین استراتژی فعالیت در آن‌‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

بازاریابی همکاری در فروش به نوعی از دیجیتال مارکتینگ گفته می‌شود که در آن فروش محصولات و خدمات از طریق شخص یا فروشگاه دیگری اتفاق می‌افتد که معمولا افراد مشهور با دنبال‌کننده‌های بالا و اینفلوئنسرها هستند و می‌توان آن را مشابه اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) دانست.
مهم است که برای درآمدزایی و سود بیشتر افرادی را بیابید که با حوزه‌ی کسب و کار شما سازگاری دارند و می‌توانند مخاطب بیشتری برایتان جذب کنند؛ آژانس تبلیغاتی کروشه با انتخاب این افراد برای شما و برنامه‌ریزی مناسب برای زمان انتشار و پلتفرم مناسب تبلیغات، می‌تواند همراه شما باشد.

از دیگر انواع دیجیتال مارکتینگ می‌‌توان به بازاریابی صوتی از طریق پادکست (Podcast Marketing)، بازاریابی ویدیویی (Video Marketing) و انتشار آن در رسانه‌هایی مانند تلویزیون‌‌های اینترنتی یا یوتوب و..، بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing) مانند پوش نوتیفیکیشن، بازاریابی پیامکی و و تبلیغ در اپلیکیشن‌ها، بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) و بازاریابی روابط عمومی (Public Relations Marketing) اشاره کرد.

Service Process

مراحل انجام کار دیجیتال مارکتینگ

Service Prosess

مراحل انجام کار دیجیتال مارکتینگ

۱

Content Strategy

استراتژی محتوا

۲

Web&App

وبسایت و اپلیکیشن

۳

Social Media

شبکه‌های اجتماعی

۴

Start

شروع پروژه

۵

Evaluation

ارزیابی و گزارش

با توجه به مطالب گفته شده اگر احساس می‌کنید که به دیجیتال مارکتینگ برای برند خود نیاز دارید، کافی‌ست با کانون تبلیغاتی کروشه تماس بگیرید.
تیم مارکتینگ کروشه با دریافت اطلاعات شما و تشخیص دقیق صورت مسئله و نیازتان، به شما مشاوره‌ای کامل ارائه می‌دهند و خدمات مناسب برای برندتان را به شما معرفی می‌کنند.
فرم اولیه سوشال برای شما ارسال و توسط تیم بازاریابی پیگیری می‌شود و در صورت نقص اطلاعات، جهت اخذ اطلاعات کافی با شما در تماس خواهند بود.سپس اتاق فکری جهت بررسی دقیق نیازهای شما و اولویت اقدامات لازم تشکیل شده و پروپوزال مناسبی تهیه و برای شما ارسال می‌گردد.
در صورت تأیید پروپوزال و برگزاری جلسه و انجام توافقات لازم و عقد قرارداد، اقدامات لازم با هماهنگی و طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ و نحوه قیمت‌گذاری خدمات به چه صورت است؟

قیمت‌گذاری برای خدمات بازاریابی آنلاین به مدل‌های مختلف انجام می‌شود که عوام زیر بستگی دارد؛
به میزان و گستره حضور کسب و کار، مخاطبین بازار هدف و همچنین بزرگی برند، کیفیت اجرایی و تعداد تولید یا خلق محتوا، حساسیت موضوع و زمینه کاری کسب و کار، چند زبانه بودن، نوع استراتژی و نحوه تعامل، زمان انجام پروژه و همچنین ساعات مدیریت و هدایت اقدامات
مشاورین کروشه هر لحظه آماده هستند تا با ارتباط موثر و همراهی شما فرم بریم مربوطه را پر کرده و پس از آن هزینه یا لیست قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ مختص به برند شما را استخراج کنند.

محاسبه قیمت

Cost Calculation

OUR WORK

Keep on Knowing

انتخاب درست نتیجه دانستن است

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین، هر قدمی است که یک شرکت برای ارتباط خود با مشتری و مخاطبش در بستر آنلاین و محیط دیجیتال، با هدف شناخته شدن و افزایش سود و فروش خود برمی‌دارد. دیجیتال مارکتینگ محصولات و خدمات را از طریق پلتفرم‌های آنلاین به مشتریان نشان داده و آن‌ها را به خرید ترغیب می‌کند.
بازاریابی دیجیتال می‌تواند به هرشکلی در بستر دیجیتال اتفاق بیفتد، از تبلیغات ویدیویی یوتوب تا پیامک‌های تبلیغاتی، بنرهای تبلیغاتی در سایت‌ها و داشتن وب‌سایت و اپلیکیشن مخصوص برای هر کسب وکاری و حتی حضور در شبکه‌های مجازی، همه و همه بخشی از دنیای بزرگ بازاریابی دیجیتال هستند.
بازاریابی دیجیتال طبق تعریف سایت مارتک ادوایزر اینگونه است:
«دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی موبایلی و… می‌شود تا به کمک آن‌ها بتوانیم استراتژی‌های مختلفی را برای رسیدن به مشتریان بالقوه و بالفعل و برقراری ارتباط موثر با آن‌ها تهیه و تنظیم کنیم.»

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

بسیاری گوگلیلمو مارکونی را اولین کسی که دیجیتال مارکتینگ را ابداع کرد می‌دانند چرا که او در سال ۱۸۹۶ رادیو و انتقال عمومی سیگنال‌های بی‌سیم را اختراع کرده است و زمانی می‌شود که اجرای اپرایی به طور زنده از رادیو پخش شد، مردم تحت تأثیر آن، بلیت نمایش را خریدند و به این شکل بازاریابی دیجیتال متولد شد.
اما طبق نوشته‌های ویکی‌پدیا، بازاریابی دیجیتال در سال ۱۹۹۰ وارد این حوزه شده است. زمانی که موتور جستجوی Archie شاخص‌هایی برای سایت‌ها ارائه داد که با استفاده از آن شرکت‌ها می‌توانستند اطلاعات مشتریان را دنبال و رابطه بین خریدار و فروشنده را موجب تغییر کنند.
همان زمان بود که اصطلاح بازاریابی دیجیتال، بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی ابداع شد و سر زبان‌ها افتاد.
و سپس با پدید آمدن برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، رقابت شدیدی میان بازاریابان برای استفاده بهینه از این سیستم به منظور افزایش فروش و سود ایجاد شد و حاصل این رقابت به وجود آمدن اولین بنر تبلیعاتی قابل کلیک در سال ۱۹۹۴ بود که حدود ۴۴% بازده داشت.
در دهه ۲۰۰۰ میلادی با افزایش چشمگیر کاربران اینترنت، ارتباط میان فروشندگان و مشتریان به منظور مشورت برای خرید محصول کاهش یافت و جای خود را به جستجوی اینترنتی درباره محصول داد.
پس از گذشت دهه‌ها از تولد عرصه بازاریابی دیجیتال، این رقابت همچنان تنگاتنگ و این حوزه همچنان درحال پیشرفت و افزایش محبوبیت است. به طوری که رشد رسانه‌های دیجیتالی و آگهی‌های آنلاین سالانه حدود ۴.۵ تریلیون تخمین زده شده است که نمی‌توان از این عدد چشم‌ پوشاند.

فواید دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی

با اینکه می‌دانیم و باور داریم که بازاریابی سنتی یا آفلاین و بازاریابی مدرن یا آنلاین در تقابل یکدیگر نیستند و در اکثر مواقع مکمل هم هستند، لازم است تفاوت بینشان را بررسی کنیم تا در نحوه به کارگیری آن دقیق‌تر و کاراتر عمل کنیم؛
• می‌توانید با کمک دیجیتال مارکتینگ، هدف‌گذاری دقیق و مشخص‌تری داشته باشید و تمرکز اقداماتتان را روی بخش‌های ضروری‌تر قرار دهید.
• هزینه‌ی اکثر خدمات آن از تبلیغات و بازاریابی آفلاین و سنتی کمتر است و زودتر به نتیجه می‌رسد.(نکته مه این‌ است که اکثر مواقع افراد فکر می‌کنند این ارزان‌تر یعنی هیچ! در واقع این ارزانی و سرعت، نسبت به فضای آفلاین سنجیده شده است و همچنین به نوع کسب و کار و بزرگی آن هم بستگی دارد. این حوزه نیز نیاز مبرم به هزینه و صبر دارد)
• دیجیتال مارکتینگ با محل قرارگیری شرکت، ساعت و روزهای کاری و پرسنل محدود نمی‌شود.
• هر قدم دیجیتال مارکتینگ قابل اندازه‌گیری و تحلیل است و این ویژگی به شما کمک می‌کند که اقدامات بعدی را بر اساس آمار دقیق و آنالیزهای مستمر انجام دهید.
• تغییر استراتژی بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ راحت‌تر است.
• دیجیتال مارکتینگ شما را به مشتریانتان نزدیک‌تر می‌کند و تعاملتان را با مخاطبین افزایش می‌دهد.(شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین تفاوت ایجاده شده در بازاریابی مدرن توسط اینترنت و فضای آنلاین همین موضوع است و باعث شده است که حضور روابط عمومی نوین نسبت به تبلیغات پر رنگ‌تر بشود)
• زمین رقابت شما در بستر آنلاین با تمام رقیبان‌تان یکسان است، پس می‌توانید با رقیبان قدر و بزرگ رقابت کنید.
• می‌توانید به صورت هدفمند برای مخاطبان خاص خود تبلیغ کنید.
• بستر دیجیتال و تبلیغات آنلاین آسیب کمتری به محیط زیست می‌زند.

یک دیجیتال مارکتر (بازاریاب دیجیتال) چه کاری انجام می‌دهد؟

یک بازاریاب دیجیتال وظیفه دارد تا آگاهی برند را در مسیر درست هدایت کند و برای این کار می‌تواند از تمام کانال‌های موجود در دیجیتال مارکتینگ اعم از شبکه‌های مجازی، وب‌سایت شرکت، رده‌بندی موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ، نمایش تبلیغاتی، بنرهای آنلاین و اتوماسیون استفاده کند.
بازاریاب آنلاین بر روی نقاط اصلی هر کانال تمرکز کرده و سعی می‌کند با مدیریت مناسب، بهترین بازده را از هر یک از آن‌ها برای شرکت به دست آورد.
در کسب و کارهای کوچک ممکن است یک نفر چند کانال بازاریابی دیجیتال را در دست داشته باشد؛ در حالی که در کسب و کارهای بزرگ هر نفر ممکن است روی یک کانال و حتی بخشی از یک کانال را بر عهده داشته باشد.
بخش دیجیتال مارکتینگ یک برند دارای حداقل ۴ زیر گروه است که هر یک به مدیریتی مجزا از دیگری نیاز دارد که این گروه‌ها شامل مدیر سئو ( با وظیفه نظارت بر ترافیک ارگانیک)، مدیر بازاریابی محتوایی (با وظیفه نظارت بر بلاگ‌ها، زمان سپری شده در صفحه و تعداد کلیک‌ها بر صفحه)، مدیر شبکه‌های اجتماعی (با وظیفه نظارت بر آمار تعداد دنبال‌کننده‌ها ، اشتراک‌گذاری‌ها و جذب مخاطب) و مدیر ایمیل مارکتینگ (با وظیفه نظارت بر ایمیل‌ها و آمار آن‌ها) است.

هزینه دیجیتال مارکتینگ برای برند به چه مقدار است؟

هر نوع از تبلیغات و بازاریابی به بودجه شما بستگی دارد. البته در کم‌هزینه‌تر بودن دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات آفلاین شکی نیست اما انجام دیجیتال مارکتینگ در هر کانال و نوعی، هزینه‌های خود را دارد.
با این حال نگران نباشید، چرا که در عصر حاضر هرچقدر برای بازاریابی آنلاین برندتان بودجه اختصاص دهید، اگر کار را به دست متخصصین و خبرگان این عرصه بسپارید، ضرر نمی‌کنید و چند برابر انتظارتان نتیجه خواهد داد.
در ضمن در بخش تعرفه خدمات کامل‌تر به آن اشاره شده است.

چه زمانی و چگونه باید از انواع مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده شود؟

با در نظر گرفتن هر موقعیتی که کسب و کارتان در آن قرار دارد، می‌توانید از کانال‌ها و انواع دیجیتال مارکتینگ بهترین بهره را ببرید.
برای مثال کسب و کارهای جدید و تازه که به دنبال جذب مشتری هستند بهتر است بیشتر روی بازاریابی موتورهای جستجوگر، شبکه‌های مجازی و اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی همکاری فروش تمرکز کنند تا به سرعت به تعداد مخاطبانی که نیاز دارند، دست پیدا کنند.
اگر شما مشتری و مخاطبان خود را پیدا کرده‌اید و به دنبال ایجاد ارتباطی وفادارانه و مثبت میان مشتری‌ها و برندتان هستند، بهتر است به سراغ ایمیل مارکتینگ یا شبکه‌های اجتماعی بروید.
تمام این استراتژی‌ها توسط تیم متخصص در دیجیتال مارکتینگ قابل اجرا و نظارت هستند و بهتر است از یک تیم باتجربه در این امر کمک بگیرید.

در بازاریابی دیجیتال با چه چالش‌هایی رو به رو می‌شوید؟

دیجیتال مارکتینگ هر چقدر برای مخاطبین ساده و کاربرپسند است، پیچیدگی‌ها و چالش‌های خاص خود را برای فعالان این عرصه به همراه دارد.
کانال‌های دیجیتال به سرعت در حال گسترش و رشد هستند و بازاریابان دیجیتال باید همواره خود را با آخرین روش‌ها و نحوه عملکرد این کانال‌ها آشنا و به‌روزرسانی کنند تا بتوانند پا به پای رقیبان خود پیش روند.
بازاریابان باید بدانند که چگونه از این کانال‌ها برای داشتن بهترنی بازده و مؤثرترین بازاریابی محصولات و خدمات استفاده کنند.
امروزه با وجود میلیاردها کاربر در فضای مجازی، تریلیون‌ها محتوا در هر روز وارد این فضا می‌شود و بازاریابان دیجیتال باید سعی کنند توجه مخاطبین را به خود جلب کنند، که کاری بسیار دشوار اما ممکن است.
بازاریابان دیجیتال همچنین باید روزانه آمار و آنالیزها را بررسی و تحلیل کنند تا بتوانند از این اطلاعات به نحو احسن بهره‌برداری کنند و بازده را افزایش و خطاهای موجود یا احتمالی را از بین ببرند.
دیجیتال مارکتینگ نیازمند رویکردی مبتنی بر وجود درک عمیقی نسبت به اصول بازاریابی، برندینگ، ارتباطات بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات، جامعه‌شناسی، مردم شناسی، آگاهی کامل از فرهنگ و رفتار مصرف‌کننده است که به دست آوردن آن نیاز به تجربه بسیار و دانش علمی کافی دارد. تیم کروشه با گردآوری یا بهره‌گیری از افراد مجرب هر یک از زمینه‌ها از ابتدا تا انتهای اجرای صحیح بازاریابی آنلاین در کنار شما هم‌قدم خواهد ماند.

ادامه مطلب

KOROSHEH

Advertising Agency

Frequently Asked Questions

سوالات پرتکرار

دیجیتال مارکتینگ شامل تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی موبایلی و… می‌شود تا به کمک آن‌ها بتوانیم استراتژی‌های مختلفی را برای رسیدن به مشتریان بالقوه و بالفعل و برقراری ارتباط موثر با آن‌ها تهیه و تنظیم کنیم.

بخش دیجیتال مارکتینگ یک برند دارای حداقل ۴ زیر گروه است که هر یک به مدیریتی مجزا از دیگری نیاز دارد که این گروه‌ها شامل مدیر سئو ( با وظیفه نظارت بر ترافیک ارگانیک)، مدیر بازاریابی محتوایی (با وظیفه نظارت بر بلاگ‌ها، زمان سپری شده در صفحه و تعداد کلیک‌ها بر صفحه)، مدیر شبکه‌های اجتماعی (با وظیفه نظارت بر آمار تعداد دنبال‌کننده‌ها ، اشتراک‌گذاری‌ها و جذب مخاطب) و مدیر ایمیل مارکتینگ (با وظیفه نظارت بر ایمیل‌ها و آمار آن‌ها) است.

کسب و کارهای جدید و تازه که به دنبال جذب مشتری هستند بهتر است بیشتر روی بازاریابی موتورهای جستجوگر، شبکه‌های مجازی و اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی همکاری فروش تمرکز کنند تا به سرعت به تعداد مخاطبانی که نیاز دارند، دست پیدا کنند. البته مهم است که از همان ابتدا از یک مشاور‌ پ متخصص کمک بگیرید.

اگر در‌کسب و‌کار‌ و‌ برندتان مشتری و مخاطبان خود را پیدا کرده‌اید و به دنبال ایجاد ارتباطی وفادارانه و مثبت میان مشتری‌ها و برند هستند، بهتر است به سراغ ایمیل مارکتینگ یا شبکه‌های اجتماعی بروید. پیشنهاد کروشه به شما کمک گرفتن از یک متخصص دیجیتال مارکتینگ برای انتخاب بهترین رویکرد دیجیتال مارکتینگ است.

سئو انواع مختلفی مانند سئوی داخلی، سئوی خارجی و سئوی فنی دارد که تیم کروشه با استفاده مناسب از هر یک با استراتژی‌های کارآمد و مؤثر به بهتر دیده‌شدن برند شما کمک می‌کند. شایان توجه است که بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو امری تخصصی است و‌ باید حتما زیر نظر متخصصان این حرفه انجام شود تا اعتبار شما در بستر آنلاین زیر سوال نرود.

قیمت‌گذاری برای خدمات بازاریابی آنلاین به مدل‌های مختلف انجام می‌شود که بستگی به عوامل زیر دارد؛ میزان و گستره حضور کسب و کار، مخاطبین بازار هدف و همچنین بزرگی برند، کیفیت اجرایی و تعداد تولید یا خلق محتوا، حساسیت موضوع و زمینه کاری کسب و کار، چند زبانه بودن، نوع استراتژی و نحوه تعامل، زمان انجام پروژه و همچنین ساعات مدیریت و هدایت اقدامات

Contact Us

.

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.