نسخه آزمایشی!

بیلبورد موسسه اعتباری ملل

بیلبورد موسسه اعتباری ملل

مؤسسه اعتباری ملل در سال ۱۳۶۶ با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۷۳ با شکل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد و همزمان پیگیری های لازم را جهت اخذ مجوز فعالیت تحت عنوان مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود به طوری که در زمان ریاست مرحوم دکتر نور بخش دستور ایشان به مرحوم دکتر زرین قلم در جهت تسریع صدور مجوز ابلاغ شده است.

[فرایند همکاری]

هم‌اَندیشی

در ابتدای هر پروژه ما به همراه مشتریان کروشه درباره فعالیت‌های آتی هم‌اندیشی  می‌کنیم. در طی این هم‌اندیشی سعی می‌کنیم با مشتریان به یک ادبیات مشترکی دست پیدا کنیم؛ همچنین سعی می‌کنیم به درک کافی از کسب‌و‌کار و مخاطبان آن هم برسیم.

تعیین بودجه و ددلاین

پس از هم‌اندیشی و مشخص کردن رویکرد‌های پروژه نوبت به تعیین بودجه و ددلاین می‌رسد. در این مرحله از همکاری ما بر اساس استراتژی‌ها بودجه پروژه را تخمین می‌زنیم. سپس بر طبق فعالیت‌ها ددلاین‌های پروژه را مشخص می‌کنیم.

تحقیق و توسعه

در آخرین گام فرآیند همکاری ما سراغ اجرا می‌رویم.  در این گام شروع به تحقیق درباره‌ها مشتریان و رقبا می‌کنیم؛ همچنین استراتژی و برنامه‌ها را طراحی می‌کنیم. در نهایت شروع به اجرا فعالیت‌ها می‌کنیم.

نظرات مشتریان

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.