نسخه آزمایشی!

۵ راهکار برای تولید محتوای همیشه سبز در وب سایت

محتوای همیشه سبز - جست‌وجو

فهرست مطالب

شاید توجه کرده باشید که درختان کاج در همه فصل‌ها سبز هستند و گذر زمان و گردش فصول، شامل حال آن‌ها نمی‌شود؛ برای همین به آن‌ها درختان همیشه سبز می‌گویند.

با توجه به تعریف فوق، محتوای همیشه سبز  چگونه محتوایی است؟

محتوای همیشه سبز آن گونه محتوایی است که همیشه برای خوانندگان مفید است و تازگی دارد. این نوع از محتوا هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود و تاریخ انقضا ندارد و مانند همان ماهیِ از آب گرفته‌شده، تازه‌ی تازه است و در جست‌وجوها خودش را به خوبی نشان می‌دهد و بازدید از آن برای مدت طولانی ادامه دارد و برخلاف سایر محتواهای مناسبتی یا خبری و حتی زرد، پس از مدتی به بخش بایگانی محتوا انتقال نخواهد یافت.

این نوع محتوا، ترافیک سایت را بالا می‌برد و به بهینه‌سازی سایت، کمک بسیاری خواهد کرد. به نوعی که می‌تواند سال‌های سال جزو مطالب پربازدید باشد و سایت شما را بالا نگه دارد.

حال تصور کنید زمستان سردی از راه رسیده است و رقیبان زیادی برای ادامه‌ی حیات و بقا وجود دارند؛ شما که دلتان نمی‌خواهد از سرما به زانو درآیید و به این زود‌ی‌ها از میدان رقابت خارج شوید؟

در ادامه به بررسی نکاتی می‌پردازیم که برای بقا و همیشه سبز بودن، همانند نان شب برای خانواده، ضروری هستند.

۱.پاسخ به سوالات همیشگی و متداول

به سوالات متداول کاربران پاسخ دهید. دقت کنید که برخی سوال‌ها همیشه تازه هستند و پاسخ به آن‌ها می‌تواند در نوع نگاه مخاطب نسب به هویت برند شما تأثیر بگذارد. هرقدر هم که به این سوالات پاسخی داده شده باشد، باز هم پاسخ‌گویی به آن‌ها اولویت دارد.

بیشتر بخوانید:  معرفی و مزایای روابط عمومی در کسب و کار

 

۲.دانش و آموزش، مطالبی نامیرا

شاید توجه کرده باشید که مطالب آموزشی، هیچگاه قدیمی نمی‌شوند و هر انسان در هر مقطع ممکن است به دنبال مطالبی برای یادگیری یک موضوع باشد. به نوعی، محتوای تولیدشده اگر به‌روز و مناسب نوشته شده باشد، می‌تواند سالیان سال مورد استفاده قرار بگیرد. پس، مطالب آموزشی بنویسید. محتواهایی که درباره چگونگی انجام کارها هستند، مخاطبان بسیاری دارد.

 

۳.جاشدن در قلب مبتدیان

برای مخاطبان مبتدی، محتوا بنویسید و تولید کنید. سعی کنید مفاهیم تخصصی را به صورت ساده و دنباله‌دار توضیح دهید و مانند معلمان دانش‌آموزان ابتدایی، همراهشان باشید تا به شما اعتماد کنند و پیوسته به دنبال شما بیایند.

روزانه افراد زیادی مفاهیم تخصصی را جست‌وجو می‌کنند و به دنبال چیستی، علت و چگونگی مفاهیم هستند؛ آن‌ها را به دست آورید و کنار خود نگه دارید.

 

۴.همیشه سبز یعنی همیشه پرطرفدار

دقت کنید که روزانه درباره چه چیزهایی صحبت می‌کنید و درباره چه موضوعاتی جست‌وجو و فکر می‌کنید، این مطالب معمولا درباره روابط، عشق، غذا، سلامتی و دیگر موضوعات پرطرفدار (یا مرتبط به آن‌ها) بنویسید و سعی کنید حتما مطالبتان را به صورت منظم نشر دهید؛ زیرا این موضوعات همیشه تازه می‌مانند.

شما درباره چه موضوعاتی به صورت روزمره فکر می‌کنید؟ بیشتر تاریخچه جست‌وجوهای شما درباره چه موضوعاتی است؟

 

تولید محتوای همیشه سبز در وبسایت

۵.کلمات کلیدی، بازکننده راهی چندین ساله

محتوای همیشه سبز در صورتی به کار می‌آید که جست‌وجو شود. در حقیقت اگر جست‌وجو نشود، فایده‌ای نداشته و عملی بیهوده تلقی می‌شود. بنابراین هرگز فراموش نکنید که از کلمات کلیدی و قوانین سئو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  مهمترین نکات در یک تبلیغات مفید

قوانین و عملکرد سئو نیازمند دانش بالا و تجربه زیاد است. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا اشتباهات رایج بسیاری در سئو انجام می‌دهند و این می‌تواند باعث شود تا از مخاطبین آن‌ها کاسته شود. گاهی نیز افراد تصور می‌کنند که بدون بازاریابی محتوایی می‌توان سایت را به نحو احسن سئو کرد.

 

بدانید و آگاه باشید که لازمه موفقیت در هرکاری کسب دانش کافی و گرفتن مشاوره از کسانی است که در این امر تجربه بیشتری دارند. شما می‌توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود و مشاوره در زمینه کسب و کار و تبلیغات، با کانون تبلیغاتی کروشه در تماس باشید.

این مطلب را در اینستاگرام هم مشاهده کنید.

 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

Characteristics of a good advertising company
اکثر افراد به عنوان مخاطب و مشتری شرکت‌های تبلیغاتی، تجربه همکاری خوب و یا بد را با این مجموعه‌ها داشته اند. امروزه شرکت‌های تبلیغاتی به عنوان اهرم کسب و کار‌ها شناخته شده و در توسه و پیشرفت بازار و برند...
42 مزیت بازاریابی محتوا
در دنیای شلوغ و پر سروصدای بازاریابی امروزی، جلب‌توجه مخاطبان و متقاعدکردن آنها به خرید محصولات یا خدمات شما کار آسانی نیست. اینجاست که بازاریابی محتوایی به کمک شما می‌آید.   بازاریابی محتوایی یک استراتژی‌ مبتنی بر ایجاد و توزیع...
افسانه های مارکتینگ
در دنیای پویای مارکتینگ، افسانه‌ها و باورهای نادرست زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را از رسیدن به اهدافتان دور کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از رایج‌ترین باورهای غلط در این حوزه بپردازیم و حقایق را...
2 پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.