بیلبورد [آگهی‌نما]

بیلبورد یا آگهی‌نما، به تابلوی بزرگی برای نصب آگهی ها و اعلانات گفته می شود که فضای مناسبی را در اختیار صاحبان کسب و کار، صنعتگران، دولت و… می گذارد. این رسانه تبلیغاتی زمانی استفاده می شود که هدف از تبلیغات رساندن پیام به گروه وسیعی از افراد جامعه باشد.

بیلبورد در دسته ی رسانه های تبلیغاتی بالا خطی (ATL) قرار می گیرد و یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که از گذشته تا به امروز مورد توجه صاحبان کسب و کار بوده است.

بیلبورد در جذب مخاطب کارآمد است. این رسانه تبلیغاتی در مقایسه با رسانه های چاپی که دیگر مانند گذشته اثربخش نیستند، و همچنین در مقایسه با تبلیغات در تلویزیون و رادیو که قیمت آن ها زیاد است، می تواند با هزینه کمتر تعداد زیادی از مخاطبان را جذب نماید.

اگر تمامی نکات در طراحی بیلبورد رعایت شود و به صورت خلاقانه طراحی شود، این ابزار تبلیغاتی باعث ماندگاری و اثرگذاری طولانی در ذهن مخاطب می شود.

 

مقاله پیشنهادی: ۱۰ قانون برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی تاثیرگذار

بیلبورد در کمپین‌های تبلیغاتی که هدف آن‌ها آگاهی دادن به مخاطبین نسبت به یک برند، آگاهی دادن از ورود محصول یا خدمت جدید به بازار، ایجاد علاقه در مصرف کننده و ترغیب او نسبت به برند یا خرید محصول، بسیار کارآمد است.

این رسانه تبلیغاتی برای شرکت های کوچک و تازه تاسیس که قادر به پرداخت هزینه های کلان تبلیغات تلویزیونی نیستند، می تواند بسیار مفید باشد.

بیلبورد برای اکثر کسب و کارها مناسب است و می توان از طریق آن انواع پیام های فرهنگی، تجاری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… را برای تعداد کثیری از مخاطبان به نمایش در آورد.

در تبلیغات از طریق بیلبورد دیگر صاحبان کسب و کار به دنبال مشتری نمی گردند، بلکه مشتریان هستند که به دنبال برند و محصولات جذب می شوند.

بیلبورد باعث معرفی برند و افزایش در فروش محصولات می شود، زیرا تعداد زیادی از مخاطبان را مورد هدف قرار می دهد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.
[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.