نسخه آزمایشی!

راهنمای جامع و کامل استفاده از هشتگ‌ها در لینکدین

فهرست مطالب

سال ۲۰۱۸ بود که هشتگ‌های لینکدین برای استفاده کاربران معرفی شد. خیلی از افرادی که عاشق رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و توییتر هستند به خوبی می‌دانند هشتگ چیست و برای چه منظوری به کار می‌رود.

چگونه از هشتگ‌ها در لینکدین استفاده کنیم؟

اما بهتر است بدانید که هشتگ‌های به کار رفته در لینکدین کمی متفاوت از سایر رسانه‌های اجتماعی است. درست مثل اینستاگرام و توییتر، هشتگ‌های لینکدین هم ترکیبی از حروف، اعداد یا ایموجی‌ها هستند که در کنار علامت شناخته شده‌ی # قرار می‌گیرند.

اگر بتوانید به درستی از هشتگ‌های لینکدین بهره ببرید قادر خواهید بود محتوایتان را در معرض دید طیف وسیعی از مخاطبان قرار دهید. همین امر به شما کمک می‌کند با افرادی ارتباط برقرار کنید که به احتمال زیاد به شرکت و کارهایی که انجام می‌دهید علاقه‌مند هستند.

اما از آنجایی که لینکدین یک پلتفرم منحصربه‌فرد برای فعالیت افراد حرفه‌ای است باید از هشتگ‌های درست و مناسبی در آن استفاده شود. شاید هشتگ‌هایی که در رسانه‌های دیگر ترند شده هستند با استراتژی‌های تولید محتوا در لینکدین سازگار نباشند.

به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مطلب، اصول هشتگ‌نویسی در لینکدین را با هم مرور کنیم، ترفندها و نکات خاصی را برای استفاده از هشتگ در این رسانه اجتماعی بیان نماییم و محبوب‌ترین هشتگ‌هایی که به زبان انگلیسی به کار رفته‌اند را معرفی کنیم.

چگونه از هشتگ‌های لینکدین استفاده کنیم؟

خوب قبل از هر چیزی باید اطلاعات پایه‌ای درباره هشتگ‌های لینکدین داشته باشیم. برای شروع کار بهتر است یک سوال ساده را با هم مرور کنیم. این هشتگ‌ها باید کجا مورد استفاده قرار گیرند؟ به نظرتان بهتر است اینها را در پست‌هایمان به کار ببریم (لینکدین به این پست‌ها به‌روزرسانی یا آپدیت می‌گوید) یا در مقالات لینکدین مورد استفاده قرار دهیم؟

بیشتر بخوانید:  استفاده از مفاهیم در طراحی سایت

اضافه کردن هشتگ به آپدیت‌های لینکدینی و مقالات آن شانش دیده شدن آن توسط اعضایی که شما را فالوو کرده‌اند یا آنهایی که به دنبال هشتگ به کار رفته هستند، بیشتر می‌کند.

 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.