چگونه با سئو جایگاه برند خود را برای آینده ثابت کنید

بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است. کسب و کارها باید تکنیک‌های بازاریابی خود را طوری تنظیم کنند که در رقابت باقی بمانند. شما باید قابلیت این را داشته باشید که عملکرد کسب و کار خود و همچنین تعامل با مشتریان را متحول کنید.

اگر به دنبال یک موفقیت ماندگار هستید، باید یاد بگیرید که چگونه آینده برند خود را تثبیت کنید. شما نیاز دارید برای حفظ بازار و مشتریان بالقوه خود یک برنامه آینده نگرانه و یک استراتژی قوی داشته باشید.

سئو به یک عنصر اساسی برای تضمین آینده برند تبدیل شده است. مشتریان برای کشف محصولات و خدمات همواره در حال جستجو هستند. سئو پایدار، کمک می‌کند برند شما در صفحه اول موتورهای جستجو نشان داده شود و توانایی جذب و حفظ مشتریان را افزایش دهد.

حال سوال این است که چگونه می‌توان مطمئن شد که جایگاه نام تجاری خود را برای آینده ثابت کرده‌اید؟ سئو می‌تواند کمک کند تا کسب و کار شما اعتبار به دست بیاورد و برند شما را برای رشد و شکوفایی آماده کند. با ما باشید تا به این سوال که چگونه می‌توانید جایگاه آینده برند خود را اثبات کنید و تاثیری ماندگار بر مخاطبان هدف بگذارید پاسخ دهیم.

چگونه با سئو جایگاه برند خود را برای آینده ثابت کنید

نقش سئو در تضمین موفقیت بلند مدت برندها

سئو نقش بسیار مهمی در نشان داده شدن وب سایت شما به مخاطبان هدفتان ایفا می‌کند. از این جهت سئو مانند یک قطب نماست که برندها را در مسیر درست هدایت می‌کند. شما می‌توانید به سئو به عنوان یک عضو مخفی که به رونق کسب و کار شما کمک می‌کند نگاه کنید. شاید بپرسید سئو دقیقاً چگونه این کار را انجام می‌دهدبا نشان دادن برند شما به مخاطبان مناسب.

مثلاً فرض کنید که محصول خود را در خیابان اصلی به  تعداد زیادی از افراد ارائه می‌دهید، و محصول شما همان چیزی است که مشتریان به آن نیاز دارند. در این حالت شما قطعاً فروش روزانه تضمین شده خواهید داشت. این دقیقاً همان کاری است که سئو برای کسب و کار شما انجام می‌دهد.

طبق گفته برایان نجوگو، بنیانگذار SmartProfitsHub :

سئو فرایندی است برای ایجاد یک پایه قوی برای کسب و کار شما. همچنین به شما در جذب مشتریان جدید، رشد برند و دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند.

برای مثال شما در حال برنامه‌ریزی برای یک قرار ناهار هستید و عبارت بهترین رستوران لندن را جستجو می‌کنید. به احتمال زیاد از بین رستوران‌های پیشنهادی آنهایی که در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو قرار گرفته‌اند، برای شما معتبرتر و جذاب‌تر هستند. به این صورت سئو به کسب و کارها کمک می‌کند تا بازدید و نرخ کلیک بیشتری دریافت کنند و در جایگاه بهتری قرار بگیرند.

سئو یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است. شما حتی پس از گذشت سال‌ها می‌توانید از نتایج سئو برخوردار شوید. این بدان معنی است که شما یک جریان ترافیک ثابت را بدون تحمل فشار از لحاظ بودجه بازاریابی، در وب سایت خود دارید.

همچنین سئو برای برند شما اعتبار و ارزش به ارمغان می‌آورد. وقتی که وب سایت شما در بالاترین سطح SERP قرار می‌گیرد اعتبار برند شما بیشتر و بیشتر می‌شود. چه کسی می‌تواند بگوید که چنین مزیتی را نمی‌خواهد؟

نکته: SERP مخفف عبارت search engine results page است. معنای این عبارت “صفحه نتایج موتورهای جستجو” است. در واقع همان صفحه‌ای که پس از جستجو کردن یک کلمه در گوگل به شما نشان داده می‌شود.

برای اینکه سئو به درستی کار کند، فقط یک استراتژی کافی نیست. برای اینکه سئوی برند ما در آینده تثبیت شود به پشتکار، تعهد کاری و تلاش مستمر نیاز است.

هشت گام برای اثبات جایگاه آینده برند خود توسط سئو

رویای هر صاحب کسب و کاری این است که، کسب و کارش در آینده مانا و با دوام باشد. اما دیجیتال دنیایی است در حال تحول و رشد. این موضوع اطمینان از اثبات یک برند در گذر زمان را مشکل می‌کند. اینجا دقیقاً جاییست که سئو وارد میدان می‌شود. سئو پتانسیل این را دارد که هم در کوتاه مدت و هم برای آینده سبب موفقیت و رونق کسب و کار شما شود.

با ما باشید تا مراحلی که به کمک سئو می‌توانید از برند خود محافظت کنید را مرور کنیم.

۱. دورنمای در حال تحول سئو را درک کنید

سئو همواره در حال تکامل است و تکنیک‌هایی که قبلاً کارآمد بودند ممکن است کارایی سابق را نداشته باشند. اگر از آخرین الگوریتم‌های سئو و اینکه چگونه بر برند شما تاثیر می‌گذارند اطلاع داشته باشید بدون شک در روند رو به رشد برند شما موثر خواهد بود. مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه باید بدانید:

بهینه‌سازی برای هدف کاربر

یکی از بهترین روش‌هایی که به وسیله آن می‌توانید جایگاه برند خود را برای آینده اثبات کنید بهینه ساختن هدف کاربر است. برای مثال استفاده از کلمات کلیدی‌ای که با جستجوی کاربران مطابقت دارد و به سوالات آنها با محتوای مرتبط پاسخ می‌دهد.

سئو در این زمینه با سرچ کردن هدف در گوگل و مشاهده نتایج آن و نحوه تفسیر کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند.

برای مثال وقتی کلمه کلیدی« غذای حیوانات خانگی ممتاز» را سرچ می‌کنید با استفاده از علم سئو می‌توانید بفهمید که این یک هدف تجاری است.

Mobile first index

یکی دیگر از روش‌های گوگل برای رتبه‌بندی mobile first index است. شاید بپرسید اصلاً این عبارت به چه معناست؟ در واقع می‌توان گفت این موضوع رویکرد جدید و متفاوتی از گوگل است که در آن ورژن موبایلی سایت‌ها و محتواها را در اولویت رتبه‌بندی قرار می‌دهد.

پس سعی کنید وب سایت شما از نظر mobile first index بهینه و همچنین در گوشی‌های هوشمند قابل دسترسی باشد. این گونه احتمال اینکه وب سایت شما در رتبه‌بندی گوگل رشد چشمگیری داشته باشد بسیار زیاد است.

حتماً اطمینان حاصل کنید که دسترسی به سایت شما از طریق تلفن همراه آسان و همچنین دکمه‌ها به راحتی قابل کلیک باشند. متن روان و خوانا و تصاویر به درستی بارگیری شوند. بیش از ۵۰ درصد جستجوهای گوگل در گوشی‌های موبایل انجام می‌شود پس بسیار مهم است که وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید.

هوش مصنوعی

یادگیری هوش مصنوعی نیز تاثیر بسیار زیادی بر الگوریتم‌های موتورهای جستجو داشته است. این فناوری نحوه تعامل کاربران با محتوا را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بتواند نتایج مورد انتظار او را ارائه دهد. به همین دلیل یادگیری نحوه عملکرد هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا نیازهای مخاطبان خود را بهتر بشناسید و آینده برند خود را تضمین کنید.

برای تثبیت برند خود به وسیله سئو لازم است الگوریتم‌هایی که در حال تغییر هستند را بشناسید و همگام با آنها حرکت کنید، در غیر این صورت خطر از دست دادن رتبه برتر شما را تهدید می‌کند.

همچنین باید رفتار و نیاز مخاطب خود را درک کنید تا بتوانید در جهت رفع آن نیاز قدم بردارید.

 

۲. بررسی جامع سئو

زمانی می‌توانید آینده کسب و کار خود را تثبیت کنید که، موقعیت، نقاط ضعف و قوت و فرصت‌هایی که برای پیشی گرفتن از رقبا دارید را به طور کامل درک کنید.

داشتن یک سئو موفق نیاز به ارزیابی کامل از کسب و کار شما دارد. باید بفهمیم چه مواردی درست کار می‌کنند، در چه مواردی ضعف داریم و چه چیزهایی نیاز به بهبود دارند. در واقع این کار سلامت دیجیتال کسب و کار شما را تضمین می‌کند. بررسی این موارد که در ادامه ذکر می‌شود فراموش نکنید.

بررسی کلیدواژه‌ها

شناسایی کلمات کلیدی قوی شما را یاری می‌دهد تا محتوای مرتبط و موثر برای مخاطبان هدف خود تولید کنید. شما می‌توانید شناسایی کلمات کلیدی را با MOZ’s keyboard explorer انجام دهید.

بررسی سلامت فنی سئو

فراموش نکنید که سلامت فنی سئو خود را به طور مداوم بررسی کنید. حتی اگر محتوای با کیفیتی تولید کرده‌اید، باید سلامت فنی سئوی شما بررسی شود، زیرا این موضوع بر عملکرد و رتبه وب سایت شما تاثیر می‌گذارد.

می‌توانید از ابزارهایی مانند Screaming frog و Site bulb برای بررسی سلامت فنی سئوی خود استفاده کنید. همچنین از Google search console برای شناسایی مشکلات رایج صفحه استفاده کنید.

در نظر داشته باشید MOZ pro هم به شما کمک می‌کند عملکرد وب سایت خود را بررسی کنید، و از سلامت فنی سئو، عملکرد کلمات کلیدی و ترافیک وب سایت خود مطلع شوید.

بررسی رقبا

در استراتژی سئوی برند خود حتماً رقیبان خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در انتخاب استراتژی موفق، انتخاب کلمات کلیدی، بک لینک‌ها و تاکتیک‌های محتوا قوی‌تر عمل کنید. این اطلاعات باعث می‌شوند استراتژی سئو شما بهبود یابد ، از رقبای خود پیشی بگیرید و آینده برند خود را تثبیت کنید.

۳. یک پایه قوی و پایدار برای سئو ایجاد کنید

ایجاد یک زیرساز و پایه قوی راهی مطمئن برای اثبات آینده برند شما توسط سئو است. شما باید در ابتدای امر کلمات کلیدی هدف خود را شناسایی کنید، صفحات خود را بهینه سازید و محتوایی تولید کنید که مخاطب هدف شما به دنبال آن است. راه‌هایی که به وسیله آنها می‌توایند پایه قوی برای سئو خود ایجاد کنید بدین شرحند:

تحقیق و شناخت کلمات کلیدی

کلمات کلیدی را به عنوان اصلی‌ترین جز استراتژی سئوی خود در نظر بگیرید. کلمات کلیدی مرتبط به شما کمک می‌کند تا تا مخاطب و نیازهایش را بهتر بشناسید. شما باید کلمات کلیدی را با حجم مناسب و مطابق با هدف کاربران استفاده کنید.

به گفته لوئیس اسمیت، بنیانگذار سئوی تجارت الکترونیک:

“فرایند تحقیق در مورد کلید واژه‌های موثر، پایه و اساس کمپین‌های رشد ارگانیک است. این تحقیق سبب کشف و جذب مخاطبان بیشتر می‌شود زیرا، هدف مخاطبان شما را روشن می‌سازد و به شما در تولید محتوایی هدفمند و موثر یاری می‌رساند.”

بهینه سازی وب‌سایت

از بهینه سازی صفحه خود غافل نشوید. پس از تکمیل تحقیق در مورد کلید واژه‌های اصلی، حتماً توضیحات و عناوین متا را با کلید واژه‌های اولیه و ثانویه بهینه کنید.

بهینه سازی محتوا

داشتن محتوای با کیفیت، کلید اصلی تثبیت برند شما در آینده است. این موضوع باعث می‌شود کاربران برای مدت طولانی‌تری در صفحه شما باقی بمانند، و تمایل داشته باشند آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. به این صورت برای وب سایت شما ترافیک و نرخ تبدیل رو به رشدی به وجود می‌آید.

تولید محتوای با کیفیت موفقیت برند شما را در آینده رقم می‌زند. محتوای عالی مخاطبان را ترغیب می‌کند تا برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت شما بازگردند. هنگام نوشتن محتوای خود، نیازهای مخاطبان را برطرف کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید. به یاد داشته باشید که مطالب خود را با کلمات کلیدی مرتبط و توزیع طبیعی آنها در محتوا، بهینه کنید.

خلاقیت در تولید محتوا

مخاطبان همواره به دنبال محتواهای متفاوت و جدید هستند. بنابراین، برای دسترسی به طیف گسترده‌تری از مخاطبان، انواع متفاوت محتوا را آزمایش کنید. مثل: ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها و پادکست‌ها.

بهینه سازی لینک‌های داخلی قوی

استراتژی پیوندهای داخلی را فراموش نکنید. این لینک‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا صفحات وب شما را به طور موثرتری به مخاطبان هدف هدایت کنند.

بهینه‌سازی URL

داشتن URL های کاربرپسند، سئو شما را بهبود می‌بخشد و کاربر را به وب سایت شما هدایت می‌کند. به ساختار سایت و URL هایی که می‌سازید توجه کنید، زیرا باعث می‌شوند کاربران به راحتی از وب سایت شما بازدید کنند، با محتوای شما درگیر شوند و زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند.

۴. الگوریتم را به روز رسانی کنید و با تغییرات صنعت سازگار شوید

برای ماندگاری در صنعت دیجیتال، باید هم قدم با آن حرکت کنید و همواره دانش خود را به روز رسانی کنید. الگوریتم‌ها، فهرست بندی و رتبه‌بندی نتایج موتورهای جستجو را تغییر می‌دهند. بنابراین صاحبان وب سایت‌ها باید خود را با این تغییرات وفق دهند زیرا در غیر این صورت نمی‌توانند وب سایت خود را از این تغییرات ناگهانی و افت رتبه نجات دهند.

برای در امان ماندن برند خود، دانش خود از الگوریتم‌ها را به روز رسانی کنید، به یادگیری ادامه دهید و در رویکرد سئوی خود انعطاف پذیر باشید. عضو گروه یا جوامعی شوید که بتواند دانش شما را در رابطه با الگوریتم‌های جدید افزایش دهد.

وقتی الگوریتم‌های جدید منتشر شدند، به سرعت خود را با آنها تطبیق دهید و به عنوان فرصت‌هایی برای رشد به آنها نگاه کنید. الگوریتم‌های جدید، موقعیت‌هایی هستند که به شما امکان رفع نقص‌های گذشته را می‌دهند. برای رفع اشتباهات خود، باید مشکلی که باعث آن اشتباه شده را شناسایی و سپس تجزیه و تحلیل کنید. پس از رفع نقص می‌توانید به مسیر اصلی برگردید.

الگوریتم‌های موتورهای جستجو همچنان در حال تکامل هستند. پس شما باید یک استراتژی سئو انعطاف پذیر داشته باشید، که فضای کافی برای به روز رسانی الگوریتم‌های جدید را داشته باشد.

تنها با یادگیری مداوم، سازگاری با تغییرات و درک نیاز مخاطب است که شما می‌توانید با روند الگوریتم همراه شوید.

۵. یک پروفایل بک لینک قوی بسازید

برای اثبات موفقیت برند خود در آینده، داشتن یک پروفایل بک لینک قوی ضروری است. در واقع این موضوع به عنوان تضمینی از اعتماد سایر کاربران عمل می‌کند. شما با داشتن آن می‌توانید اعتبار دیجیتالی کسب کنید و از این طریق، رتبه وب سایت خود را بالا ببرید. بک لینک‌ها روی رتبه‌بندی جستجوی شما تاثیر مستقیم دارند. وب سایت شما با یک پروفایل بک لینک عالی معتبرتر و قابل اعتمادتر می‌شود.

تفاوت چشمگیر بک‌لینک خوب و بد

به خاطر داشته باشید که لزوماً همه بک لینک‌ها خوب و موثر نیستند. بک لینک‌هایی خوب محسوب می‌شوند که از منابع قابل اعتماد و با محتوای مرتبط باشند. بک لینک‌های بد، می‌توانند از وب سایت‌های اسپم باشند و یا حتی به دلیل بی‌ربط بودن به محتوای شما ارزش آن را پایین بیاورند.

شما به بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت بالا نیاز دارید تا بتوانید برند خود را توسط سئو برای آینده اثبات کنید. در ادامه روش‌هایی که می‌توانید برای برند خود بک لینک کسب کنید را آورده‌ایم:

۱.برای برندهای معتبر پست مهمان بنویسید.

۲.محتوای با کیفیتی بنویسید که که دیگران را به بازدید ترغیب کند.

۳.مقدمات همکاری با اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان و رهبران صنعت شبکه را ایجاد کنید.

۴.به وب سایت‌های دیگر مراجعه کنید تا با نحوه ساختن لینک‌های پربازدید آشنا شوید.

۵.محتوای خود را به صورت گسترده‌تری نشر دهید. اگر مردم محتوای شما را دوست داشته باشند آن را در سطح وسیعی به اشتراک خواهند گذاشت، که می‌تواند منجر به بک لینک‌های بیشتری شود.

همیشه و همیشه پروفایل بک لینک خود را بررسی کنید و بک لینک‌های بد را حذف کنید. Google search console ابزاری رایگان و عالی برای کاوش و ردیابی سلامت پروفایل شما است. همچنین می‌توانید به وسیله آن نمای کلی از بک لینک‌های وب سایت خود را مشاهده کنید.

۶. از تجربه کاربر برای موفقیت در سئو استفاده کنید

یکی دیگر از مهم‌ترین ستون‌های سئو، بهینه سازی تجربه کاربر یا  UXاست. این کلمه کوتاه شده عبارت User Experience است. تجربه کاربری خوب، بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو و همچنین نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما تاثیر می‌گذارد.

یک وب سایت قوی و کاربرپسند، بازدید کنندگان را مجذوب کرده و آنها را تشویق می‌کند تا با محتوای شما تعامل داشته باشند و مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما بمانند. زمانی که UX و سئوی سایت شما هماهنگ هستند، سبب افزایش رتبه سئو می‌شوند.

بهینه سازی UX با طراحی وب‌سایت کاربرپسند

یک طراحی وب سایت کاربر پسند، راه حلی فوق العاده برای بهینه سازی تجربه کاربری شما است. طراحی باید تمیز، ساده و خوانا و با اندازه فونت مناسب برای جلب رضایت کاربر باشد.

در نظر داشته باشید داشتن یک طراحی واکنش گرا یا Responsive design برای ارائه خدمات، کاربر را ترغیب می‌کند مدت زمان طولانی‌تری را در وب سایت شما بگذراند و نرخ تعامل شما را افزایش می‌دهد. Responsive design یعنی سایت طوری طراحی شده است که، صفحات آن متناسب با دستگاهی که در حال مشاهده آن است از خود واکنش نشان می‌دهد.

سرعت بارگذاری

به هیچ عنوان سرعت بارگذاری وب سایت خود را دست کم نگیرید. دسترسی تلفن همراه به وب سایتی که سرعت بارگذاری آن بالاست بسیار راحت‌تر است. و پیشتر گفتیم که mobile first index یکی از ملاک‌های رتبه‌بندی موتورهای جستجو است. پس هرچه دسترسی به سایت شما از طریق تلفن همراه راحت‌تر باشد در رتبه‌بندی گوگل شرایط بهتری خواهید داشت.

برای بهینه سازی، باید:

۱.تصاویر خود را بهینه کنید

۲.اسکریپت کدهای JAVA و CSS را کوچک کنید

۳.تعداد تغییر مسیرها را در وب‌سایت خود کاهش دهید

۴.از شبکه‌های تحویل محتوا استفاده کنید

از Google analytics برای بررسی نرخ تبدیل و واچ تایمی که از مخاطب می‌گیرید استفاده کنید. نرخ پرش و واچ‌تایم بالا نشان‌دهنده کیفیت وب‌سایت شماست.

۷.عملکرد سئوی خود را نظارت و تجزیه و تحلیل کنید

اثبات آینده‌ی کسب و کار با سئو فراتر از توسعه و اجرای یک استراتژی محتوا است. این موضوع نیاز به نظارت و پیگیری عملکرد سئو دارد. باید بدانید که تجزیه و تحلیل در سئو تنها مربوط به اعداد نیست، بلکه مربوط به داستان‌هایی است که آن اعداد بیان می‌کنند. برای موفقیت در اثبات سئو برند، چشمانتان را روی هدف متمرکز کنید.

ابزارهای سئو می‌توانند به شما در نظارت بر ترافیک داده، رفتار کاربر، نرخ تبدیل و یا حتی ردیابی کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا کمک کنند. یکی از اساسی‌ترین مواردی که باید مورد نظارت قرار بگیرد، نظارت بر ترافیک ارگانیک است.

نظارت بر ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک را بررسی کنید. ترافیک ارگانیک به شما می‌گوید که چند نفر در گوگل وب سایت شما را پیدا کرده‌اند. رتبه‌بندی کلمات کلیدی  شما نشان می‌دهد که تلاش‌های سئو شما چقدر موثر بوده است و و نرخ‌های تبدیل به شما نشان می‌دهد که چه تعداد از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل شده‌اند.

آشنایی با این معیارها به شما کمک می‌کند تا کارایی سئو را متوجه شوید و زمینه‌هایی که نیاز به تصحیح و بهبود دارند شناسایی کنید.

به طور منظم داده‌های خود را مورد بررسی قرار دهید تا علف‌های هرز که همان اطلاعات نامرتبط هستند، شناسایی و حذف کنید.

۸. فرصت‌ها و فناوری‌های نوظهور سئو را در آغوش بگیرید

آیا به دنبال آخرین روش‌های موثر بر کسب و کارتان هستید؟ اگر با هوش مصنوعی سازگار نشده‌اید، الان وقت آن است که این کار را انجام دهید. استفاده از هوش مصنوعی، جستجوی صوتی و نشانه گذاری طرحواره به شما توانایی رقابت می‌دهد  کمک می‌کند برند خود را در آینده حفظ کنید.

هوش مصنوعی و تولید محتوای خلاقانه

برای مثال Chat GPT سبب می‌شود بهتر از قبل کار کنید. می‌توانید از ابزارهای مناسب برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. استفاده از هوش مصنوعی در این راستا به وب سایت شما کمک می‌کند تا با ارائه اطلاعات مرتبط و دقیق‌تر به کاربران، رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند.

جستجوی صوتی

جستجوی صوتی در حال حاضر بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. بیشتر مردم صحبت کردن را راحت‌تر از تایپ کردن می‌دانند. به همین دلیل دستیارهای صوتی مانند Google assistant و Siri بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. در نتیجه وب سایت شما باید با این روند سازگار شود.

چنانچه وب سایت شما از لحاظ جستجوی صوتی بهینه سازی نشده باشد، قطعاً در رتبه‌بندی موتورهای جستجو جریمه می‌شوید . پس، چگونه وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید؟ نخستین چیز این است که یاد بگیرید چگونه مانند مشتریان خود صحبت کنید. عباراتی به کار ببرید که مردم در هنگام صحبت کردن از آن استفاده می‌کنند. تمرکز خود را روی پاسخ دادن به سوالات «چرا»، «چه»، «چگونه»، «کجا» و «چه کسی» قرار دهید.

ضمناً محتوای ارزشمند مهم‌ترین چیزی است که نباید آن را نادیده بگیرید. همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به سوالات مخاطبان پاسخ درست می‌دهد.

نشانه گذاری Schema

نشانه گذاری طرح یکی دیگر از جنبه‌های مهم سئو برند است. این نشانه گذاری به موتورهای جستجو کمک می‌کند که نوع محتوای شما را بهتر دریابند. نشانه گذاری طرحواره کدی است که به عناصر کلیدی مانند بررسی محصول، رتبه‌بندی، رویدادها، وبلاگ‌ها،پرسش‌های متداول و صفحات وب اضافه می‌شود تا محتوای شما متمایز شود. پیاده سازی طرحواره می‌تواند منجر به ترافیک و کلیک بیشتر شود.

سخن پایانی

خوب با دانستن تمام این نکات حال شما یک قدم به اثبات جایگاه آینده برند خود با سئو نزدیک‌تر شده‌اید. از این استراتژی‌ها به عنوان سلاح مخفی خود استفاده کنید تا در سئو جلوتر از رقبا قرار بگیرید. همواره به یاد داشته باشید که خود را با تحولات این صنعت وفق دهید و محتوای خود را برای قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو به خوبی بهینه کنید. انجام این کار نه تنها به شما کمک می‌کند تا برند خود را در آینده ثابت کنید، بلکه آن را به یک برند ماندگار تبدیل می‌کند. بنابراین زره خود را بپوشید، با الگوریتم‌ها سازگار شوید و از موفقیت در صنعت دیجیتال لذت ببرید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.
[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.