نسخه آزمایشی!

Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

علاوه بر خدمات گذشته و همچنین تغییر در نگرش ارائه آن‌ها دو بخش دیگر در کروشه ایجاد گردید؛ مارکام (ارتباطات بازاریابی) و ویدیو مارکتینگ و کمپین‌های اختصاصی این حوزه.
در محتوا‌های آتی حتما به این دو موضوع بیشتر پرداخته می‌شود و همچنین استوری و هایلایت‌ها را در پیچ اینستاگرام از دست ندهید.

صمد طاهری هستم، بنیان‌گذار و استراتژیست کروشه، در دهه گذشته تمامی تلاش تیم ما بر این بوده زمانی که خدمتی را به یک کسب‌و‌کار یا برند ارائه می‌کند در کنار به‌روز بودن و خلاقیت، موضوع اثربخشی را هم در نظر بگیرد. سرعت تکنولوژی، فضای ارتباطی و فراخور بازار امروز ما رو به این نتیجه رسوند که حتما دو رویکرد اساسی یا خدمت کلان را وارد کروشه کنیم. اولین خدمت، مارکام یا ارتباطات بازاریابی است که به ما کمک می‌کند فعالیت‌های روابط عمومی و تبلیغات را منسجم و یکپارچه در اختیار برندینگ قرار دهیم. و رویکرد مهم دیگری که در فضای امروز خیلی کمک خواهد کرد، مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی بحث ویدیو مارکتینگ است که بیشتر درباره آن خواهید شنید.

امیدواریم در ورود به دهه دوم فعالیت کروشه با برند‌ها و کسب‌و‌کار‌های بیشتری موفقیت‌های روز افزونی را تجربه کنیم و به امید دیدار همه دوستان.

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.