نسخه آزمایشی!

⁣۲۰ نمونه عالی از گیمیفیکیشن در وب سایت

فهرست مطالب

فناوری های مدرن در دنیای وب؛ افق های جدیدی را برای خلاقیت گشوده است. اگر هنوز هم به فایل های فلش و کاربرد آن در وبسایت فکر می کنید و از مرگ آن ناراحتید، ممکن است فرصت های فراهم شده توسط WebGL ، HTML5 و سایر زبان ها و کتابخانه های منحصر به فرد برنامه نویسی را از دست بدهید. حالا زمان آن فرا رسیده است که گذشته را برای همیشه رها کنید و با آغوش باز راه حل های موجود در دنیای امروزی را بپذیرید.
یکی از حوزه هایی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است بازی در دنیای آنلاین است. ما در مورد بازی های سنگینی همچون Call of Duty صحبت نمی کنیم بلکه منظورمان استفاده از بازی های کوچک و سبکی است که در وبسایت های معمولی قرار دارد و می تواند محتوای آن را غنی تر نماید. بحث در مورد اینکه بازی سازی یک گرایش بزرگ است بسیار دشوار می باشد. درست همانند سایر حوزه های مرتبط با سرگرمی؛ به کارگیری سرگرمی و خوشحالی در این پروژه نیز بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم ۲۰ نمونه عالی از بازی سازی در وب سایت ها را با هم مرور کنیم.

بخش دوم مقاله

۱. سایت Colony TV:

این وبسایت برای یک درام علمی تخیلی جدید آمریکایی ساخته شده است. این بازی می تواند با استفاده از درک باورنکردنی، توجه شما را به خود جلب کند. نقشه را کاوش کنید ، ماموریت های بازی را تکمیل نمایید ، اینتل های طبقه بندی شده را باز کنید، قسمت های مختلف را تماشا نمایید.

بیشتر بخوانید:  تغییر بازاریابی آموزشگاه ها با ظهور دیجیتال مارکتینگ

۲. سایت The Most Decisive Game:

این پروژه به طور فزاینده ای دشوار است زیرا کاربران تنها فرصت یک روزه برای تکمیل وظایف خود دارند. شما می توانید از گوشی همراه یا تبلت خود برای انجام این بازی استفاده کنید و از ماجراهای آن در یک دنیای شگفت انگیز و نیمه پیکسلی لذت ببرید.

۳. سایت ⁣Futurama: Game of Drones:

اگرچه صفحه تبلیغات آن بازی واقعی ندارد اما با مفهوم بازی سازی ایجاد شده است. این سایت روشن ، واضح و جذاب است. قسمت های انیمیشنی پویا، فلیم ها و نیز محیط شبیه کارتون ، حس بسیار زیبایی ایجاد کرده است.

۴. سایت Game of Scroll:

صنعت خودرو یکی از صنعت هایی است که بیشتر از سایر موارد بر روی گرایشات متکی است. بازی های آنلاین نیز در این مورد مستثنی نیست. برای اینکه بتوانید برنده بازی باشید باید تا جایی که می توانید با سرعت اسکرول کنید. این ترفند به کمپین تبلیغاتی سیتروئن کمک بسیار زیادی کرده است.

۵. سایت ⁣The Avenging Llama:
انتقام لاما یک سرویس کوچک است که تبدیل به یک فرآیند سرگرم کننده شده است. در این بازی۵ مرحله ساده وجود دارد که شما می توانید آن را به خوبی انجام دهید. برای انجام این بازی می توانید از چهره های دلخواه خود استفاده کنید.

۶. سایت ⁣Maratropa:
Maratropa یک مفهوم تعاملی و پیشرفته است که در آن تکنیک های بسیار پیشرفته و پیچیده ای به کار رفته است. پلتفرم آن تجسم یک حساب توییتری است که تمامی ارتباطات را در خود دارد و چشم انداز پویا و بی نهایتی را از توییت ها ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:  11 روش اصلاح سریع بازاریابی دیجیتال در سال 2017

مقالات دیجیتال مارکتینگ را نیز مطالعه نمایید.

۷. سایت Trump Donald:
این پروژه بسیار ساده و در عین حال جذاب و خنده دار است. حتی اگر کاربر چیزی در مورد سیاست های آمریکا چیزی نداند باز هم جذب این بازی خواهد شد. شما می توانید عکس بگیرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۸. سایت ⁣Celebrity Betmatch:
این سایت به کاربران خود اجازه می دهد یک تجربه ویدئویی شگفت انگیز و تعاملی داشته باشند. شما با فیلم هایی آشنا می شوید که بیشتر بازیگران مشهور آن آفریقایی هستند.

۹. سایت ⁣FarCry Primal:
این یک سایت جالب است که می تواند فضای بازی های ویدئویی را به خوبی به تصویر بکشد. از کنترلرهای کوچک تا جذب تریلرها، طرح عصر سنگ به خوبی نشان داده شده است. شما می توانید تریلر را تماشا کنید، بسته طرفداری را دانلود نمایید؛ قسمت های جذاب را کاوش کنید و کارهای مختلف دیگری انجام دهید.

۱۰. سایت ⁣Get Vive Ready:
این بازی کوچک آنلاین، برای بررسی هدست Vive VR ساخته شده است. توسعه دهندگان این بازی دنیایی را ایجاد کرده اند که در آن کاربر باید با موانع زیادی بجنگد.

نظرات خود را با شرکت تبلیغاتی کروشه در میان بگذارید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
5 پاسخ
    1. متاسفانه در ایران به شکل صحیح و اصولی گیمیفیکیشن اتفاق نیفتاده و یا دسترسی به پیاده سازی در ایران بسیار سخت و محدود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.