نسخه آزمایشی!

تبلیغات هواپیمایی؛ روشی نوین و ارزنده در بازاریابی

تبلیغات هواپیمایی

فهرست مطالب

تبلیغات هواپیمایی؛ روشی نوین و ارزنده در بازاریابی

اگر قصد سفر داشته باشید، می‌توانید ماشین خود را برانید، سوار قطار شوید یا مسافرت دریایی را انتخاب کنید؛ اما به احتمال زیاد سفر هوایی را به تمام این انتخاب‌ها ترجیح می‌دهید. سفرهای هوایی این امکان را فراهم می‌کنند که مسیری طولانی را در کمترین زمان ممکن طی کنید؛ آیا به یاد می‌آورید که در همین زمان کوتاه، داخل هواپیما، چه تعداد تبلیغات تجاری را مشاهده کرده‌اید؟
اگر انتخاب شما سفر هوایی باشد؛ به‌طور قطعی باید با تبلیغات تجاری از برندها و شرکت‌های متفاوتی روبه‌رو شده باشید. اگر شما هم در جست‌وجو یک بازاریابی و کمپین تبلیغاتی ارزنده و لاکچری هستید، انتخاب کمپین تبلیغاتی در ناوگان هوایی، بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.
از آن‌جایی که مشتریان بالقوه شما چند ساعتی درون هواپیما اسیر شده‌اند و هیچ راه گریزی برای آن‌ها وجود ندارد؛ خوب است پیام شما را به طور مستقیم، پیش‌ روی خود ببینند. در این شیوه از کمپین تبلیغاتی می‌توانید محصولات و خدمات خود را با شیوه‌های خلاقانه‌ای در معرض دید مخاطبان بالقوه قرار دهید؛ حتی می‌توانید محصولات خود را در اختیار مسافران هواپیما قرار دهید و در آخر دیدگاه آن‌ها را نسبت به محصول خود بسنجید و آن‌ها را به جایگاه مشتریان بالقوه خود انتقال دهید. در این مطلب تمام آن‌چه را که لازم است پیش ‌از تبلیغات هواپیمایی بدانید، برای شما گرد آورده‌ایم.

کمپین تبلیغات هواپیمایی چیست؟

تبلیغات هواپیمایی به مجموعه تبلیغات چاپی، لیبل و بنر گفته می‌شود که با ظاهری خلاقانه و منحصربه‌فرد در اختیار مسافران هواپیما قرار می‌گیرد. این شیوه از کمپین تبلیغات هواپیمایی، روشی مقرون به‌صرفه است و در پایان نتایجی عالی را به همراه دارد. به‌طور کلی کمپین تبلیغات هوایی یک طرح تجاری سودمند با هدف دستیابی به مشتریان بالقوه و فعال است که اغلب با کمک آژانس‌های تبلیغاتی به‌صورت هدفمند و اصولی، برنامه‌ریزی خواهد شد.
در اغلب موارد شیوه بازاریابی، کمپین تبلیغات هواپیمایی از اصول ثابتی با ارائه چهار هدف محصول، قیمت، مکان و تبلیغات استفاده می‌کند که درست مشابه با دیگر شیوه‌های تبلیغات، حول یک پیشنهاد ارزنده برای مخاطبان می‌گردد.
در این میان کانون تبلیغاتی کروشه با ارائه یک پیشنهاد ارزنده و سودمند برای تبلیغات هواپیمایی، می‌تواند شما را در خلق یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای همراهی کند. هدف از استراتژی تبلیغاتی هواپیمایی، دستیابی به برتری نسبت به سایر رقبا است؛ این هدف زمانی قابل دسترس خواهد شد که از همکاری با یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای اطمینان حاصل کنید؛ چرا که کمپین تبلیغات هواپیمایی از ملزومات درک نیاز مشتری و هم‌چنین تنظیم تکنیک‌های بازاریابی متناسب برای رفع آن نیازها در مدت زمان کوتاه سفر است که با سپردن کار به شرکت تبلیغات حرفه‌ای می‌توان از نتیجه‌بخشی آن اطمینان حاصل کنید.
به یاد داشته باشید که مسافران هوایی از ارتباط‌های اینترنتی فاصله گرفته‌اند؛ بنابر این بهترین زمان برای برند، خدمات و محصولات شما است که تمام توجه مسافران را از وسایل دیجیتال به خود جذب کنند. در طول سفر چند ساعته هوایی، فرصت دارید تا مسافران را با برند و خدمات خود آشنا و آن‌ها را از یک تماشاچی رهگذر به یک مشتری بالقوه و محرک تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید:  تبلیغات در داغ ترین فضاهای ورزشی

چرا باید کمپین تبلیغات هواپیمایی را انتخاب کرد؟

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا شرکت‌ها و برندها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود از کمپین تبلیغات هواپیمایی استفاده می‌کنند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

بازاریابی استراتژیک

تبلیغات هوایی را می‌توان تبلیغات با تاثیر بالا در یک ناحیه هدفمند و از پیش تعیین‌شده تعریف کرد. به بیانی دیگر، این یک مکان تبلیغاتی است، برای کسانی که بنرها را با آرم یا عبارت جذاب از یک شرکت مشاهده می‌کنند و میزان فراخوانی و نرخ ماندگاری بالایی به همراه دارد.

اصولی و غیرمعمول

تبلیغات هوایی روشی متفاوت، تازه و مبتکرانه برای تبلیغات است و باید بدانید که اغلب روش‌های نوین تاثیر بالایی در ذهن مخاطب بر جای می‌گذارند.

مزیت هزینه

در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات، کمپین تبلیغات هواپیمایی، یک مکان کم هزینه با حجم بالایی از بیننده است که در مدت زمان کوتاهی اثرگذاری بالایی را مهیا می‌کند. این امر دلیلی بر اثبات به‌صرفه‌بودن کمپین تبلیغات هواپیمایی است؛ با ‌این‌حال انتخاب یک آژانس تبلیغاتی هم، در میزان هزینه‌ها مؤثر است و در این میان خوب است تا توجه ویژه‌ای به عرضه شگفت‌انگیز کانون تبلیغاتی کروشه داشته باشید.

مورد استقبال و عدم ایجاد مزاحمت

این شیوه از تبلیغات در زندگی شخصی دخالت نمی‌کند و در زمان استراحت مسافران، هیچ‌گونه حواس‌پرتی یا مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد و تنها زمانی که مسافران تصمیم گیرند تا با توجه‌ به تبلیغات شما زمان‌شان را بگذرانند، می‌تونید اثرگذاری تبلیغات هواپیمایی خود را آغاز کنید.

پس‌ از تبلیغات هواپیمایی با چه مزایایی مواجه خواهید بود؟

تبلیغات در هواپیما یکی از بهترین روش‌های تبلیغ برند و محصولات شما است. این یک فرصت نادر و ایده‌آل برای تجارت شما، برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان هدف و در نهایت، جذب مخاطب بالقوه است. در این‌جا برخی از مزایای اصلی کمپین تبلیغات هواپیمایی برای شما آورده شده است.

مخاطب اسیر

تبلیغات درون پروازی یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغ یک برند و محصول است؛ چرا که مسافران پرواز در واقع مخاطبانی اسیر هستند و نمی‌توانند به‌سادگی بلند شوند یا راه بروند. تبلیغات در هواپیما مزیتی دارد که بسیاری از وسایل نقلیه رسانه‌ای دیگر ندارند و این مزیت دسترسی آسان به مخاطب اسیر است. علاوه بر آن، حضور در هواپیما برای بسیاری از افراد خسته‌کننده است و اغلب آن‌ها در این زمان، تشنه کسب اطلاعات هستند و با ذهنی پذیرا، تبلیغات شما را مشاهده و مطالعه می‌کنند و این دقیقا زمانی است که از مزیت دسترسی به مخاطب اسیر صحبت می‌کنیم.

دسترسی جهانی

با وجود هزاران نفر از مردمی که هر روز با خطوط هوایی در کشورهای سراسر جهان پرواز می‌کنند، کمپین تبلیغات هواپیمایی، دسترسی گسترده‌ای به مسافران داخلی و خارجی در سطح جهانی را برای شما فراهم می‌کنند که تمایل زیادی به خرج‌کردن پول در قبل، حین و پس ‌از سفر خود دارند.

شانس بالا در دیده‌شدن

از آن‌جایی که اکثر افراد جت شخصی ندارند، احتمالا مجبور خواهند شد چندین مرتبه در طول زندگی خود مسافرت‌های هوایی را تجربه کنند؛ بنابراین در کنار دسترسی بالا و خودکار به مخاطبان درون پرواز، تبلیغات شما شانس بالایی برای دیده‌شدن به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:  تبلیغات در مترو

دنبال‌کردن مسافران در قبل، حین و پس ‌از پرواز

تبلیغات هواپیمایی نه‌ تنها به داخل هواپیما و وسایل مورد استفاده مسافران مرتبط می‌شود، بلکه خوب است پیش‌ از پرواز و هم‌چنین پس ‌از پرواز مسافران را همراهی کنید. به‌نوعی کمپین تبلیغات هواپیمایی می‌تواند پشتیبان و پل ارتباطی میان مکان‌های مسافرتی باشد. این نوع ارتباط، به برند و محصولات شما فرصتی بی‌نظیر برای ارائه تصویری متفاوت و چشم‌گیر خواهد داد.

مخاطبان بسیار هدفمند

با تبلیغات هواپیمایی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به تعداد بسیاری بالایی از مسافران دسترسی پیدا کنند و به‌طور موثر آن‌ها را بر اساس مبدأ جغرافیایی، مقصد، مسیرها و حتی ترجیحات و عادت‌های خریدشان مورد هدف قرار دهند. شما به‌عنوان یک تبلیغ‌کننده می‌توانید مخاطبان هدف خود را مورد بررسی قرار دهید و براساس ارزش و قدرت خرید مخاطبان، محصول و خدمات خود را تبلیغ کنید. به‌عنوان مثال شما می‌توانید برای محصولات پرهزینه خود تنها در قسمت درجه۱ پرواز، تبلیغات انجام دهید و زمانی‌ که تصمیم به تبلیغ یک محصول عمومی از برند خود را دارید، قسمت عمومی پرواز، شانس بالاتری را برای دیده‌شدن برند و محصول شما فراهم خواهد کرد. به یاد داشته باشید مسافران داخل هواپیما از گستره توانایی‌های متفاوتی برخوردار هستند و به نسبت آن می‌توانند در معرض هدف‌های متفاوتی قرار گیرند.

انتخاب‌های متعدد از تبلیغات

یکی از مهم‌ترین مزایای کمپین تبلیغات هواپیمایی، تنوع در روش‌های انتخاب تبلیغات است. تبلیغات چاپی، تلویزیونی، دیجیتال و محیطی را می‌توان از رایج‌ترین و مهم‌ترین شیوه‌های تبلیغات هواپیما دانست که در مقابل بازده بالا، هزینه کاملا به‌صرفه‌ای در پی خواهند داشت.
در این کمپین تبلیغاتی، شما می‌توانید تبلیغات خود را روی مجلات موجود در هواپیما، در تابلوی عبور، تلویزیون هواپیما و هم‌چنین روی صفحه لمسی دستگاه‌های دیجیتال نمایش دهید. این درحالی است که برای تبلیغات برند و محصولات خود می‌توانید روش‌های ساده‌تر را هم انتخاب کنید؛ دستمالی که مسافر هنگام درخواست نوشیدنی دریافت می‎کند، می‌تواند یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات باشد. نکته مهم آن است که قالب کمپین تبلیغات هواپیمایی برند و محصولات خود را متناسب با سبک کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

کانون تبلیغاتی کروشه ؛ یک فرصت عالی برای تبلیغات شما

در کنار انتخاب شیوه و مکان تبلیغات، انجام آن توسط یک گروه حرفه‌ای می‌تواند سطح کیفیت و روند تبلیغات برند شما را با افزایش چشم‌گیری روبه‌رو کند. اطمینان به یک آژانس تبلیغاتی، استراتژی‌های سودمند و مفیدی را برای برند شما در پی خواهد داشت، چه بسا که با تعرفه و قیمت‌های مناسب هم مواجه باشید.
در این میان اگر به‌دنبال شرکت تبلیغاتی حرفه‌ای، قابل اعتماد و پربازده هستید، شما را با کانون تبلیغات کروشه آشنا خواهیم کرد. در زمان انتخاب یک کانون تبلیغاتی باید مزایای آن را مورد بررسی قرار دهید؛ از جمله مهم‌ترین مزایای انتخاب آژانس تبلیغاتی کروشه، فراهم‌کردن شرایط مشاوره کامل و پشتیبانی بی‌نظیر است؛ این امر بدان معنا است که پیش ‌از تصمیم‌گیری می‌توانید با افراد متخصص و حرفه‌ای مشورت کنید و با نهایی‌کردن تصمیم خود، در تمامی مراحل طراحی، تولید و اجرا از یک پشتیبانی همه‌جانبه بهره‌مند شوید.
جالب آن است که پیش‌از طراحی تبلیغات، کسب‌وکار شما توسط کانون تبلیغاتی کروشه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و متناسب با سبک و موقعیت آن، زمان‌بندی عالی برای آغاز کمپین تبلیغاتی هواپیمایی ارائه می‌شود. در پایان هر کمپین تبلیغاتی می‌توانید در انتظار یک ارائه گزارش عالی با ریز جزئیات باشید که تمامی دستاوردهای شما از این کمپین تبلیغاتی را بیان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  تابلوهای تبلیغاتی عرشه پل

جام جهانی، بهترین زمان برای تبلیغات

حتما به خاطر دارید که ایام جام جهانی نزدیک است؟ اگر به مخاطبان داخلی و خارجی با قدرت خرید بالا نیاز دارید، بهترین زمان‌بندی برای کمپین تبلیغاتی هواپیمایی، این ایام است. با نزدیک‌شدن جام جهانی و آغاز مسافرت‌های برون مرزی، می‌توانید برند و محصولات خود را در دسترس بسیاری از مسافران هوایی قرار دهید. در این میان اگر به یک پیشنهاد منحصربه‌فرد نیاز داشته باشید، باید گفت که آژانس تبلیغاتی کروشه با ارائه یک پیشنهاد سودمند، می‌تواند شما را در این راه همراهی کند.

از چه قسمت‌هایی برای تبلیغات هواپیمایی می‌توان استفاده کرد؟

برای تبلیغات می‌توانید روش‌های بسیار ساده و کم هزینه‌ای نظیر چاپ لوگو برند روی لیوان‌ها، دستمال‌های کاغذی، دستمال سفره‌ای که در هر سفارش به مسافر داده می‌شود، هدرست‎‌ها (پارچه‌ای که روی پشتی هر صندلی قرار دارد)، پاکت‌های تهوع و… انجام دهید.
در سطحی پیشرفته‌تر، می‌توانید در کنار دیگر لوازم اهدایی، کارت‌های تخفیف خرید محصولات‌تان را در اختیار تمامی مسافران قرار دهید تا علاوه ‌بر معرفی برند و محصولات، راهی ترغیب‌کننده برای خرید را در پیش گرفته باشید. ارائه پک هدیه از محصولات‌تان هم می‌تواند ایده سودمندانه‌ای به حساب آید؛ با این حال باید میزان هزینه پک‌های هدیه را برآورد کرد. هم‌چنین از آن‌جایی که یک تا دو وعده غذا در هواپیما سرو می‌شود، تبلیغات برند روی بسته‌بندی مواد غذایی هم می‌تواند فعالیتی خلاقانه و سودمند باشد. در کنار معرفی برند و نمایش طرح لوگو پیشنهاد می‌کنیم جمله‌ای زیبا برای تمامی مسافران روی بسته‌بندی قرار دهید.
اما اگر از بحث چاپ لوگو و ارائه محصولات بگذریم، طراحی تیزر تبلیغاتی محصولات و خدمات برند و پخش آن در تلویزیون‌های کوچک هر صندلی یا پخش روی پرده پنجره‌ها، می‌تواند بهترین شیوه ممکن برای به نمایش‌ گذاشتن برند شما باشد. در این میان از تبلیغات روی بدنه هواپیما غافل نشوید؛ در این روش علاوه‌بر مسافران هواپیما، دیگر افراد مستقر در فرودگاه را هم مورد هدف برند خود قرار داده‌اید.

سخن پایانی

سفر هوایی نمایی لاکچری و نوآورانه دارد که با تکنولوژی پیشرفته گره‌خورده است؛ به همین دلیل است که واردشدن به این دنیای مدرن، می‌تواند برند شما را چند قدم به جلو هدایت کند. کمپین تبلیغات هواپیمایی شیوه‌ای نوین در تبلیغات کشوری است که این روزها توجه برندهای بسیاری را به خود جلب کرده است؛ با این ‌حال تبلیغات هواپیمایی روشی کلاسیک در تبلیغات خارج از کشور است و برندهای مطرح به‌طور مداوم تبلیغات هواپیمایی را در محصولات داخلی و بدنه هواپیما انجام می‌دهند.
بی‌شک سودآوری این روش از تبلیغات برند، به حدی است که نتوان از آن چشم‌پوشی کرد؛ اگر تصمیم به استفاده از کمپین تبلیغات هواپیمایی دارید، ایام جام جهانی می‌تواند فرصتی مناسب برای برند شما باشد، چه بسا در کنار کانون تبلیغاتی کروشه از پیشنهادهای بی‌نظیری بهره‌مند خواهید شد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

رپورتاژ آگهی چیست؟ از کجا رپورتاژآگهی بخرم؟
رپورتاژ، گزارشی بی¬طرفانه از محصولات و خدمات برندهای گوناگون است که برای انتقال پیام به مخاطب در رسانه¬ها منتشر می¬شود. (رسانه می¬تواند برنامه تلویزیونی و یا یک وب سایت باشد) مدیران رسانه در ازای انتشار گزارش مبلغی را از شرکت¬ها...
جاسازی یا تبلیغ در فیلم و سریال
شاید تجربه کرده باشید که موقع دیدن یک فیلم، محصولی خاص در قسمت‌های مختلف آن حضور دارد و دوربین به صورت نامحسوسی سعی در نمایش آن دارد. اگر تا به حال آن را امری تصادقی تلقی کرده‌اید، باید بگوییم که...
گیمیفیکیشن یا بازی‌گونگی
تبلیغات در نگاه اکثریت در یک تیزر تبلیغاتی در تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی، بیلبورد، کاتالوگ‌ها و بروشورهایی خلاصه شوند که تنها برای آگاهی‌رسانی از وجود یک برند به وجود آمده‌اند و خیلی سریع از ذهن افراد پاک می‌شوند. شاید هم...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.