نسخه آزمایشی!

۱۰ نکته برای طراحی یک بروشور عالی

فهرست مطالب

طراحی یک بروشور خلاقانه و تاثیرگذار می تواند اقدام تبلیغاتی سودآوری باشد. هیچ چیزی همچون ایجاد یک طرح که بتواند در ذهن افراد بماند، نگاه آن ها را به خود جذب کند و خوانده شود، جذاب و شگفت انگیز نخواهد بود. علاوه بر این، طراحی چیزی بیشتر از آرایش بخش های مختلف است. طرح باید در برگیرنده بافت و احساسی باشد که بتواند پیامی را به افراد منتقل کند. علاوه بر همه ملاحظات طراحی که باید به آن فکر کنید برخی از موارد نیز ممکن است برای پروژه های چاپی باشد. در این مقاله سعی می کنیم نگاهی به نکات مفید بیندازیم که برای طراحی بروشور بعدی به دردتان می خورد.

مشخصات و ویژگی های چاپ را درک کنید

بر خلاف طراحی برای صفحات نمایش، شما باید دقیقا بدانید که چه بودجه ای دارید و چگونه می خواهید کار چاپ را انجام دهید. بودجه می تواند بر روی کیفیت، اندازه ، نوع کاغذ و سایر موارد اثر بگذارد. قبل از هر کاری مشخصات و ویژگی های مدنظر برای بروشور را تنظیم کنید . در این شرایط می توانید دقیقا بفهمید برای آغاز کار به چه مواردی نیاز دارید. به اندازه کاغذ، خط تا و مواردی همچون حاشیه ها نیز فکر کنید. باید قبل از اینکه وارد فرآیند طراحی شوید، توانایی پرینتر یا دستگاه های چاپ موجود را بشناسید. برای بروشورهای ضخیم و کتابچه مانند، باید اسمبلی کاغذها را نیز مدنظر قرار دهید.

مخاطب خود را مدنظر داشته باشید:

شکل و توزیع طراحی بروشور باید منعکس کننده مخاطبانی باشد که قصد دارید به آن ها دست یابید. حتی طراحی هایی که شبیه بروشورهای کاغذی سنتی هستند نیز می توانند با قابلیت های تعاملی در پی دی اف به صورت دیجیتالی انتقال یابند.

بیشتر بخوانید:  نکات کلیدی در طراحی کاتالوگ و بروشور خلاقانه و تاثیر گذار

اگر می خواهید بروشور را به افرادی که در حال حرکت هستند بدهید، اندازه و فرمتی را در نظر داشته باشید که در کیف یا جیب نیز جا می شود. در نهایت برای سهامداران یا شرکای کلیدی، بروشورهای بسیار قوی و ضخیم با صفحات متعدد یا اندازه بزرگ تر می تواند مفید باشد. سن دریافت کنندگان بروشور را مدنظر داشته باشید. این افراد جوان هستند یا کهنسال؟ این موضوع بر روی نوع، اندازه و طراحی کلی تاثیر خواهد داشت.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

کاربرد cta چیست؟
اگر به وب‌گردی علاقه دارید، در وب سایت‌های مختلف گزینه‌هایی نظیر اطلاعات بیشتر، مشاهده قیمت، افزودن به سبد خرید و موارد مشابه دیگر را دیده‌اید؛ احتمالا برایتان جالب باشد که به این موارد Cta می‌گویند و به منظور تعامل کاربر...
جاسازی یا تبلیغ در فیلم و سریال
شاید تجربه کرده باشید که موقع دیدن یک فیلم، محصولی خاص در قسمت‌های مختلف آن حضور دارد و دوربین به صورت نامحسوسی سعی در نمایش آن دارد. اگر تا به حال آن را امری تصادقی تلقی کرده‌اید، باید بگوییم که...
تیزرهای تبلیغاتی
تا به‌ حال فکر کرده‌اید که چرا به فیلم‌های تبلیغاتی تیزر می‌گویند؟ در فرهنگ لغت انگلیسی «tease» به معنای “دست انداختن، اذیت کردن و سر به سر کسی گذاشتن” است؛ هرچند صورت «Teaser» این لغت برای عنوان کردن ویدیوهای تبلیغاتی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.