نسخه آزمایشی!

لیست قیمت بیلبورد های شهرستان ها و کل ایران

لیست قیمت بیلبورد های شهرستان ها

فهرست مطالب

کمپین تبلیغاتی محیطی در دست دارید؟ یا به دنبال لیست قیمت بیلبورد های شهرستان ها و کل ایران هستید؟ و می‌خواهید از رقابت در تصاحب رسانه‌هایی مانند بیلبورد، استرابرد، عرشه پل(بریج‌برد)، های برد، کیوسک برد، ایستگاه های مترو، محیط ورزشگاه ها، مراکز خرید، بدنه اتوبوس های شهری، سینماها، ایستگاه‌ های اتوبوس، محوطه و سالن های فرودگاهی، پایانه های مسافربری، پایانه های باربری، تلویزیون‌ های شهری و … سربلند بیرون بیایید؟
در کانون تبلیغاتی کروشه علاوه بر اینکه از تخصصی‌ترین مشاوره‌ها و استراتژی‌ها بهره‌مند می‌شوید می‌توانید از میان بیش از ۱۰۰۰ رسانه محیطی، بیلبورد های جاده ای و شهری سر تا سر ایران، بر اساس زمان‌بندی مناسب و همچنین بودجه خود انتخاب کنید.
ما تضمین می‌کنیم با هر بودجه‌ای در بهترین زمان، می‌توانید تبلیغات محیطی موثر داشته باشید.

اکران بیلبورد آهن آنلاین

در کروشه با دسترسی به لیست قیمت تمامی بیلبوردهای کشور، اطلاعات کامل درباره میزان بازدید موثر و فصلی، ابعاد دقیق، تعیین هدفمندِ بازدید مخاطب بازار هدف، تجهیزات مناسب و سلامت تابلو  و جایگاه دقیق طبق نقشه جغرافیایی، راهنمای مناسبی برای انتخاب رسانه‌های محیطی مد نظر شما خواهیم بود. برای گذر از یکی از چالش‌های مهم تبلیغات و انتخاب بیلبورد های تبلیغاتی با مشاورین مجرب مدیا پلنینگ و خرید رسانه کروشه، تماس بگیرید یا پیام بدهید.

+۹۸۹۳۵۳۱۶۹۰۵۰

media@korosheh.com

لازم به ذکر است صرفا داشتن مشاوری که از مالکیت و لیست قیمت بیلبورد‌ها و تابلوهای انتخابی شما با خبر باشد کافی نیست! بلکه این مشاور باید یک برنامه‌ریزی رسانه‌ای کامل را در اختیارتان بگذارد تا از بازه زمانی طلایی نمایش و نکات مهم دیگری نیز با خبر باشید. همچنین مشاور تبلیغاتی شما باید تا مرحله آخر کنار شما بایستد و گزارشات مناسب، منظم و دقیقی را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:  باورهای نادرست درباره‌ی مارکتینگ: افسانه‌ها را از واقعیت جدا کنید!

 

اکران بیلبورد ایران رادیاتور

چرا رسانه های محیطی در دنیای تبلیغات اهمیت دارند و در بین کسب و کارها بر سر تسخیر آن‌ها رقابت است؟

این رسانه‌ها مخاطبان عمومی‌تری نسبت به دیگر رسانه‌ها دارند و چون عموم مردم آنها را می‌بینند باعث افزایش آگاهی از برند شما می‌شوند.
در عین حال گران‌تر هم هستند. یکی دیگر از دلایل اهمیت‌شان بالا بردن قدرت و اعتبار برند شما به دلیل ارزش بالای خود هستند.

اما سوال مهم‌تر این است که چرا برندها هنگام استفاده‌ها از این رسانه‌ها گاهی نتیجه‌های هیجان‌انگیزی می‌گیرند و گاهی شکست می‌خورند؟

عوامل زیادی وجود دارد تا کمپین تبلیغات محیطی شما بازدهی کاملی داشته باشد. این‌که در کدام نقطه جغرافیایی و چه تعداد تابلو تبلیغاتی برای اجرای یک کمپین تاثیرگذار لازم است، کاملا بستگی به مخاطبین بازار هدف و بودجه‌ای دارد که شما برای تبلیغ محصول یا برندتان در نظر گرفته‌اید.

بیلبورد کناف

این را باید درنظر داشته باشید که به خاطر بالا بودن هزینه‌های تبلیغاتی محیطی اگر تابلوها و بیلبورد‌ها به درستی انتخاب نشوند، شما ضرر زیادی را متحمل می‌شوید.اگر اولین بار است که از این رسانه استفاده می‌کنید یا اگر قرار است کمپین در شهرهای دیگری غیر از شهر خودتان اجرا بشود ضرورت مشاوره با یک کانون تبلیغاتی یا یک شرکت تبلیغاتی متخصص دو چندان می‌شود.

همکاران ما در بخش رسانه به دو سوال اصلی شما پاسخ خواهند داد:

کجا و چه زمانی بیلبورد تبلیغاتی اکران کنیم؟

چگونه بهترین قیمت بیلبورد‌ها را برای تبلیغات محیطی داشته باشیم؟

برای تبلیغات محیطی یا کمپین تبلیغاتی خود از طریق زیر با ما در تماس باشید:

بیشتر بخوانید:  رسانه های تبلیغاتی پایین خطی

+۹۸۹۳۵۳۱۶۹۰۵۰

media@korosheh.com

در پایان خاطر نشان کنیم که کانون تبلیغاتی کروشه از شروع به فعالیت خود یکی از خدمات اصلی که به مشتریان و برند‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ ارائه کرده، طراحی بیلبورد بوده است، در صورتی که حتی از خدمات بخش رسانه ما استفاده نکردید، حتما قبل از اکران بیلبورد خود از اتاق فکر خلاقیت و همچنین از خدمات طراحی گرافیک حرفه‌ای کروشه بهره‌مند بشوید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

Characteristics of a good advertising company
اکثر افراد به عنوان مخاطب و مشتری شرکت‌های تبلیغاتی، تجربه همکاری خوب و یا بد را با این مجموعه‌ها داشته اند. امروزه شرکت‌های تبلیغاتی به عنوان اهرم کسب و کار‌ها شناخته شده و در توسه و پیشرفت بازار و برند...
42 مزیت بازاریابی محتوا
در دنیای شلوغ و پر سروصدای بازاریابی امروزی، جلب‌توجه مخاطبان و متقاعدکردن آنها به خرید محصولات یا خدمات شما کار آسانی نیست. اینجاست که بازاریابی محتوایی به کمک شما می‌آید.   بازاریابی محتوایی یک استراتژی‌ مبتنی بر ایجاد و توزیع...
افسانه های مارکتینگ
در دنیای پویای مارکتینگ، افسانه‌ها و باورهای نادرست زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را از رسیدن به اهدافتان دور کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از رایج‌ترین باورهای غلط در این حوزه بپردازیم و حقایق را...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.