نسخه آزمایشی!

هزینه مشاوره تبلیغاتی چگونه محاسبه می شود

فهرست مطالب

در مقاله قبلی با عنوان ” مشاور تبلیغاتی مسئولیت ها و وظایف ” به بررسی شرح فعالیت هایی که یک مشاور تبلیغاتی انجام میدهد پرداختیم و گفتیم که شرکت ها مشاوران تبلیغاتی را برای استفاده از تخصص آن ها در ارزیابی کمپین های تبلیغاتی و ارائه پیشنهادات در زمینه پیشرفت استخدام میکنند.
در این مقاله به طور وسیع تری به مباحث شغلی مشاوران تبلیغاتی، مانند حقوق، محل کار، پیشرفت شغلی و… می پردازیم.

چه کسی برای مشاوران تبلیغات کار ایجاد می کند؟

برای مشاوران تبلیغاتی شغل به وسیله هر سازمانی، در هر صنعتی ایجاد می شود. مشاوران تبلیغاتی زمانی استخدام می شوند که برای موفقیت کسب وکار به فردی برای پشتیبانی از نیروهای داخل شرکت نیاز باشد.
آنها اغلب به عنوان فریلنسر استخدام می شوند، زیرا کارفرمایان به تجربه و تخصص آنها نیاز دارند، اما نمی توانند هزینه اضافه شدن حقوق یک کارمند جدید را توجیه کنند.

مشاوران تبلیغاتی به طور معمول به عنوان پیمانکاران مستقل مشغول به کار هستند و مشتری های آن ها از شبکه کارفرمایانی تشکیل شده است که از آنها برای راه حل های کوتاه مدت درخواست می کنند.

 

گاهی اوقات، کارفرمایان، به جای فریلنسرها برای انجام کارهای مشاوره ای، آژانس تبلیغاتی را استخدام می کنند. بسیاری از آژانس های تبلیغاتی مشاور تبلیغاتی را به عنوان کارکنان تمام وقت یا پاره وقت مشغول به کار می کنند و آنها را برای کار بر روی پروژه های خاص که برای آنها قرارداد دارند، اختصاص می دهند.

 

مشاغل مشاوران تبلیغاتی کجاست؟

مشاغل مرتبط با مشاوران تبلیغاتی را اغلب می توان در سازمان هایی پیدا کرد که بیشتر در نواحی شهری اجرا می شوند. بسیاری از مشاوران تبلیغاتی توانایی کار با کامپیوتر را دارند، به این معنا که انعطاف پذیری زیادی در جایی که آنها قادر به یافتن شغل هستند وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  چگونه می‌توان به کمک سفیر برند، به رشد و توسعه‌ی برند کمک کرد؟

 

حقوق مشاور تبلیغاتی:

مقدار حقوق مشاور تبلیغاتی به طور گسترده از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است و به عوامل زیر بستگی دارد:
• مقدار کاری که فرد می تواند در طول سال انجام دهد
• هزینه خدماتشان (هزینه ساعتی، ماهانه، پروژه یا هزینه سالیانه)
• اضافه شدن یا نشدن انگیزه های مبتنی بر عملکرد در قرار داد
• سطح تجربه و توانایی آنها
• منطقه ای که در آن کار می کنند
• مسئولیت های خاص کار آنها

اطلاعات حقوق و دستمزد از منابع قابل اعتماد برای حرفه مشاور تبلیغاتی وجود ندارد. با این حال، می توانیم با در نظر گرفتن سطح حقوق و دستمزد کارگران مشاغل مرتبط ، مقدار حقوق آن ها را حدس بزنیم.

 

حقوق مشاور تبلیغاتی آلبرتا: طبق بررسی حقوق و دستمزد آلبرتا در سال ۲۰۱۳، آلبرتانیانی که در گروه شغلی مدیران فروش، بازاریابی و تبلیغات فعالیت می کنند، میانگین دستمزد ۳۳.۷۸ دلار در سال را دارند.

هزینه مشاور تبلیغاتی در کانادا: طبق گزارش خدمات کانادا، میانگین حقوق کارگران کانادا در گروه تحقیق و مشاوران بازاریابی ۵۳۵۰۸ دلار در سال است.

حقوق مشاور تبلیغاتی در آمریکا: طبق آمار دفتر آمار کارگری ایالات متحده، میانگین حقوق کارکنان آمریکایی در گروه کاری حرفه ای تبلیغات، بازاریابی و مدیران بازاریابی ۸۸،۵۹۰ دلار در سال است. حقوق در صدک دهم کمتر از ۴۳۲۷۰ دلار است و کسانی که در صدک نود و پنجم هستند بیش از ۱۸۷،۲۰۰ دلار در سال کسب می کنند.

* اطلاعات حقوق و دستمزد ارائه شده ترکیبی از ساعات کار، حقوق و دستمزد، قراردادی، کار تمام وقت و پاره وقت است.

بیشتر بخوانید:  10 نکته برای طراحی یک بروشور عالی

 

پیشرفت شغلی مشاوران تبلیغاتی

پیشرفت شغلی برای مشاوران تبلیغاتی به شکل های مختلف رخ می دهد. با موفقیت آن ها در پروژه های بیشتر و معروف شدنشان، مشاوران تبلیغاتی می توانند مشتری های بیشتری را جذب و هزینه بیشتری به مشتریان برای خدمات خود اعمال کنند.

آنها همچنین می توانند مشاوره تبلیغاتی خود را با همراه کردن مشاوران بیشتر، که در زمینه های دیگر متخصص هستند گسترش دهند، به طوری که بتوانند به مشتریان طیف وسیعی از خدمات و تخصص را ارائه دهند.

 

محیط کار مشاور تبلیغاتی

تنظیمات کاری: مشاوران تبلیغاتی در دفتر مشتری، دفتر خود و یا خانه کار می کنند. مشاوران تبلیغاتی با برخی از مشتریان برخورد دارند و با دیگران با استفاده از کامپیوتر ارتباط برقرار می کنند. اگر کار از راه دور جزو گزینه ها نباشد، مشاوران ممکن است مجبور به سفر شوند تا با مشتریان ملاقات کنند.
ساعات کار: مشاوران تبلیغاتی می توانند طیف گسترده ای از ساعات کار کنند. آنها معمولا در طول روز روی پروژه های تبلیغاتی مشغول به کار هستند و عصرها و آخر هفته زمان خود را صرف بازاریابی خدمات و انجام وظایف اداری می کنند.

 

شغل های مشابه با مشاور تبلیغاتی

در زیر لیستی از شغل های شبیه به مشاور تبلیغاتی ذکر شده است. این شغل ها دارای مهارت ها، قابلیت ها و مسئولیت های مشابه هستند.

مدیر اجرایی تبلیغات
• مدیر تبلیغات
• مشاور بازاریابی
• تحلیلگر بازاریابی
• خریدار رسانه
مشاور دیجیتال مارکتینگ
برای مشاوره تبلیغاتی کسب و کار خود با شرکت تبلیغاتی کروشه در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:  آیا زمان طراحی مجدد و به روزرسانی لوگوی برندتان فرا رسیده است؟

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

کاربرد cta چیست؟
اگر به وب‌گردی علاقه دارید، در وب سایت‌های مختلف گزینه‌هایی نظیر اطلاعات بیشتر، مشاهده قیمت، افزودن به سبد خرید و موارد مشابه دیگر را دیده‌اید؛ احتمالا برایتان جالب باشد که به این موارد Cta می‌گویند و به منظور تعامل کاربر...
جاسازی یا تبلیغ در فیلم و سریال
شاید تجربه کرده باشید که موقع دیدن یک فیلم، محصولی خاص در قسمت‌های مختلف آن حضور دارد و دوربین به صورت نامحسوسی سعی در نمایش آن دارد. اگر تا به حال آن را امری تصادقی تلقی کرده‌اید، باید بگوییم که...
تیزرهای تبلیغاتی
تا به‌ حال فکر کرده‌اید که چرا به فیلم‌های تبلیغاتی تیزر می‌گویند؟ در فرهنگ لغت انگلیسی «tease» به معنای “دست انداختن، اذیت کردن و سر به سر کسی گذاشتن” است؛ هرچند صورت «Teaser» این لغت برای عنوان کردن ویدیوهای تبلیغاتی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.