نسخه آزمایشی!

۴ نکته کلیدی ارسال پوش نوتیفیکیشن برای افزایش فروش آنلاین

فهرست مطالب

 چگونه می توانید از پوش نوتفیکیشن ها برای هدایت فروش به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید؟

 Walmart:

این شرکت از پوش نوتیفیکیشن ها برای ارسال محصولات جدیدی که مشتریان قبلا به آن ها علاقه نشان داده اند استفاده می کند. اینکار نرخ بازگشت کاربران را تا ۱۰۰ درصد افزایش می دهد. مزیت دیگر داشتن سوپرمارکت های آفلاین این است که به شرکت اجازه می دهد پوش نوتیفیکیشن های مبتنی بر مناطق جغرافیایی را توسعه دهد. اینکار موجب می شود اپلیکیشن پیام ها و اطلاعات خود را بر روی موقعیت فعلی اش ارسال کند.

Buy Whole Foods Online:

رشد تعداد مشتریان از ۱۱۵۰ به بیش از ۲۰۰۰ در کمتر از دو هفته برای این شرکت بسیار آسان بوده است. آن ها به عنوان یک خرده فروش کوچک از پوش نوتیفیکیشن ها استفاده کرده اند.

۱.  چند وقت یکبار پیام های خود را ارسال می کنید؟

پوش نوتفیکیشن ها همانند ایمیل ها تهاجمی نیستند و افرادی که از آن ها استفاده می کنند پیام ها را چند روز در هفته دریافت می نمایند.  سعی کنید این موضوع را از دیدگاه مشتریان خود بررسی کنید . از  خودتان بپرسید این نوع پیام برای نوتیفیکیشن ها مناسب است یا خیر.  ما پیشنهاد می کنیم پیام ها را یک بار در روز ارسال کنید یا اگر مشتریان فعالی دارید که به محصولاتتان علاقه مند هستند اینکار را دوبار در روز انجام دهید.

۲. زمانبندی: زمان مناسب برای ارسال پیام ها چگونه است؟

بر اساس  گفته متخصصان، کاربران نوتیفیکیشن ها را به صورت روزانه می خوانند . آن ها زمانی که می خواهند از کار فاصله بگیرند یا گوشی هوشمندشان در دسترس است به خواندن این پیام ها می پردازند. نوتیفیکیشن هایی که در روزهای کاری ارسال می شوند ۶۶ درصد نرخ خوانش بالاتری دارند. در طول تعطیلات آخر هفته، نرخ پاسخ این پوش نوتفیکیشن ها کمتر می شود. به همین خاطر زمان بهینه برای ارسال این پیام ها بین ۱۲ و ۱۷ بعد از ظهر است.  در این محدوده زمانی شانس خوانده شدن پیام بالاتر می رود.

بیشتر بخوانید:  تحقیقات بازاریابی چیست ؟

 نکته: نوتفیکیشن ها را در اوایل صبح یا اواخر شب ارسال نکنید. بعد از خواب یا بیدار شدن از خواب ممکن است مشتریان را اذیت کند.

۳. طول پیام:

تعداد کلماتی که در پیام های پوش نوتفیکیشن نشان داده می شود بسته به دستگاه و نوع مرورگر متفاوت است. دستگاه های اندرویدی محدودیت ۶۰ الی ۹۰ کاراکتری و دستگاه های IOS محدودیت ۱۲۰ کاراکتری دارند اما مرورگرهایی همچون فایرفاکس تنها ۵۰ کاراکتر را نشان می دهند. مرورگر کروم تا دو خط را نشان می دهد و  به شما اجازه می دهد دو دکمه اضافی را به کار ببندید.  اما بهتر است به خاطر داشته باشید که پیام های کوتاه معمولا موثرتر هستند. متخصصان بیان می کنند که  ۱۰ کلمه برای این پیام ها عالی است.

نمونه های چنین پیامی چیست؟

برای دوست داران غذاهای دریایی: ۳۰ درصد تخفیف در مورد غذاهای دریایی. آن را امتحان کنید

۴. متن پیام:

 از آنجایی که طول متن محدود است و کاربران با هزاران کلمه از رسانه های مختلف، اینترنت و موبایل بمباران می شوند، باید بتوانید Call to actionجذابی ایجاد کنید. به کمک پیام های با کیفیت و مفید می توانید به موارد زیر دست پیدا کنید:

  • خاص باشید
  • احساسات کاربران را تحریک کنید
  • افعال و کلمات خود را بیفزایید.

برای ارسال پوش نوتیفیکیشن و کمپین دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه از طریق تکمیل فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ با مشاورین ما در آژانس تبلیغاتی کروشه در ارتباط باشید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.