نسخه آزمایشی!

۵ دلیل برای استفاده از بازاریابی دیجیتال

فهرست مطالب

حتما شما هم روزهایی را به یاد می آورید که کمپین های بازاریابی تنها تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپ شده را هدف قرار می دادند. اما هم اکنون زمان تغییر روش های سنتی بازاریابی فرا رسیده است. اگرچه این روش ها حاوی عناصری هستند که می توان با برنامه بازاریابی ادغام کرد اما بازاریابی به کلی تغییر کرده است. امروزه بازاریابی دیجیتال بیشتر از سایر موارد توجه افراد را به خود جلب کرده است. پیشرفت اغلب علامت تغییر است و برای اینکه بتوانید خود را با این تغییرات همگام سازید باید آن را با آغوش باز بپذیرید.رسانه هایی که به شکل دیجیتال هستند اغلب با عنوان رسانه های دیجیتالی از آنها یاد می شود( وبسایت ها، رسانه های اجتماعی، کتاب های الکترونیکی، مجلات دیجیتال و غیره)

۱. این نوع بازاریابی انعطاف پذیر است:
یکی از بزرگترین فاکتورهایی که به محبوبیت بازاریابی دیجیتال افزوده است، انعطاف پذیری زیاد آن است. اگر بر روی کاغذ خطایی را مرتکب شوید و سپس آن را توزیع کنید احتمال اصلاح آن بسیار کم است. اما در حوزه بازاریابی دیجیتال چنین نیست.

۲. سرعت بالایی دارد:
بازاریابی دیجیتال بسیار سریع است و می تواند دسترسی شما به مخاطبان هدف را افزایش دهد. می توان از طریق پلتفرم های مختلف و به صورت مجازی به آن دست پیدا کرد. همچنین استراتژی های پولی و حمایت شده ای نیز وجود دارد که می تواند دسترسی شما به مشتریان را افزایش دهد. بازاریابی های سنتی، فرایند بسیار طولانی را متحمل می شوند. محتوای دیجیتال را می توان در همان لحظه منتشر کرد و همین امر موجب افزایش سرعت آن می شود.

بیشتر بخوانید:  نگاهی به خودزنی اخیر بیمیتو - بخش دوم

۳. قابلیت های نامحدودی دارد :
محتوای دیجیتال از نظر جذابیت و عملکرد نسبت به سایر موارد پیشگام است. گزینه های بسیاری در این حوزه وجود دارد که به بازاریابان کمک می کند تجربه کاربری را دو چندان کنند و دیده شدن برند خود در میان رقبا را افزایش دهند. محتوای دیجیتال را می توان با اضافه کردن افکت های صوتی، قابلیت های تعاملی، فید رسانه های اجتماعی و فرم ها بهبود بخشید. ماهیت خسته کننده موارد چاپی نمی تواند با این ویژگی های بازاریابی دیجیتال رقابت کند.

۴.بینش قابل اندازه گیری دارد :
استفاده از بازاریابی دیجیتال شما را قادر می سازد بینش ارزشمندی در مورد محصولات خود به دست آورید. با پرسیدن سوال هایی در رسانه اجتماعی یا وبلاگ و نیز با استفاده از نظرسنجی ها قادر خواهید بود احساسات وافکار مخاطبان خود را در مورد یک محصول یا خدمات خاص ارزیابی کنید. استفاده از ابزارهای تحلیلی یا ابزارهای اجتماعی به شما کمک می کند تمایل افراد به هر کدام از محصولات یا خدمات را بسنجید و سپس استراتژی های خود را بر اساس این یافته ها تنظیم نمایید.

۵. می تواند توجه افراد را جلب کند و آن ها را برای خرید تشویق نماید:
حوزه دیجیتال به شما آزادی لازم برای تعامل با مشتریان و مخاطبان را می دهد. این نوع آزادی قبلا در حوزه بازاریابی وجود نداشت. ارسال یک فیلم ویدئویی معمولا توصیفی تر از خواندن یک مقاله است. استفاده از این حوزه به شما کمک می کند به هنگام تعامل با مخاطبان خود ، احساسات بیشتری را به کار ببرید. با استفاده از حوزه دیجیتال، نظر مخاطبان را به خود جلب کنید و آنها را به مشتریان واقعی تبدیل نمایید.
حوزه بازاریابی دیجیتال بخش پایداری است که تاکتیک های بسیاری در آن وجود دارد. با استفاده از این تاکتیک ها می توانید محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید. تیم ما برای رسیدن به این مقصود همراه شماست، کافیست فقط فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ کروشه را پر نمایید.

بیشتر بخوانید:  تاثیر تبلیغات در بازاریابی

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.