نسخه آزمایشی!

۵ دلیل اهمیت بازاریابی دیجیتال

فهرست مطالب

حتما شما هم روزهایی را به یاد می آورید که کمپین بازاریابی به معنای استفاده از تلویزیون، رادیو و رسانه های چاپی بود. بله حالا زمان آن فرا رسیده است که نظر خود را در مورد روش های سنتی بازاریابی تغییر دهید. آن روزها به سرعت سپری شده اند. اگرچه می توان برخی از روش های سنتی را در برنامه های بازاریابی امروزی نیز گنجاند اما بازاریابی در حال حاضر چیزی بیشتر از آن است. حتما متوجه شده اید که رسانه های موجود به سرعت در حال دیجیتالی شدن هستند. کاهش چشمگیری در رسانه های چاپی به وجود آمده است. البته این موضوع بدین معنی نیست که چنین محیط هایی برای بازاریابی مناسب نیستند. پیشرفت اغلب مترداف با تغییر است. برای اینکه شما نیز خود را با این تغییر هماهنگ سازید باید بتوانید این مسیر را کاوش کنید. پیشرفت هایی که در حوزه دیجیتال به وجود آمده است دنیای بی پایانی از احتمالات را به وجود آورده است. رسانه هایی که به شکل دیجیتال ذخیره می شوند را با عنوان رسانه های دیجیتال می شناسند. برخی از رسانه های دیجیتال در برگیرنده وب سایت، رسانه های اجتماعی؛ کتاب های الکترونیکی و مجلات دیجیتال است.
بازاریابی دیجیتال انعطاف پذیر است:
یکی از بزرگترین فاکتورهایی که باعث افزایش محبوبیت رسانه های دیجیتال و بازاریابی از طریق آن شده است ، انعطاف پذیری است که در اختیار خواننده خود می گذارد. اگر شما در رسانه های چاپی خطایی بکنید و آن ایتم در حال حاضر منتشر شده باشد تقریبا هیچ شانسی برای رفع مشکل موجود نخواهید داشت. اما این موضوع در مورد رسانه های دیجیتال صدق نمی کند.

سرعت بالایی دارد:

دیجیتال سرعت بالایی دارد و می تواند سرعت دستیابی شما به اهداف را افزایش دهد. شما می توانید از طریق پلتفرم های مختلف به آن دسترسی داشته باشید. همچنین استراتژی های پولی نیز وجود دارد که می تواند دسترسی شما را افزایش دهد و باعث تعامل بازار با شما گردد. یک رسانه چاپی باید مراحل زیادی را طی کند تا بتواند به مشتری و مخاطب خود دست یابد. محتوای دیجیتال را می توان در عرض چند ساعت منتشر کرد.

عملکرد و قابلیت های نامحدودی دارد:

زمانی که صحبت از عملکرد و زیبایی ظاهری رسانه های دیجیتال به میان می آید، همه چیز تغییر خواهد کرد. همانطور که می دانید افزونه های مختلفی وجود دارد که می تواند تجربه کاربری را دو چندان کند. همین امر باعث می شود دنیایی از احتمالات بی پایان برای کمپین های بازاریابی ایجاد گردد و دیده شدن برند در بازار بیشتر شود. محتوای دیجیتال با افزودن افکت های صوتی، قابلیت های تعاملی، فید رسانه های اجتماعی و فرم های مختلف به شدت بهینه شده است.

بینش ها در آن قابل اندازه گیری است:

زمانی که مسیر دیجیتال را پیش می گیرید ، بینش های مختلفی را کسب خواهید کرد که می توانید از آن برای محصولات خود استفاده کنید.
با پرسیدن سوال در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ و به کارگیری نظرسنجی آنلاین می توانید احساسات و افکار مخاطبان خود را در مورد موضوع مشخص قضاوت کنید. شما می توانید ببینید چه کاری را درست انجام داده اید و در کجای کار کوتاهی کرده اید. استفاده از ابزارهای آنالیتیکی یا رسانه های اجتماعی نیز به شما قدرت قضاوت در مورد تمایل افراد را می دهد.

جلب توجه کاربران بیشتر و بهتر انجام می شود:

رسانه های دیجیتال به شما این اجازه را می دهد که مخاطبان خود را به روش های مختلفی درگیر کنید که قبلا نمی توانستید از آنها استفاده کنید. منتشر کردن یک فایل ویدئویی بسیار توصیفی تر از خواندن یک مقاله خسته کننده است. دیجیتال شما را قادر می سازد احساسات بیشتری را به هنگام تعامل با کاربران به کار ببندید تا بتوانید یک پیام جذاب ایجاد کنید. در رسانه های دیجیتال می توانید مخاطب را جلب کنید و با سرعت بیشتری آن را به مشتری تبدیل نمایید. دنیای دیجیتال با سرعت ثابتی در حال پیشرفت و تکامل است. همانطور که می دانید تاکتیک های آنلاین مختلفی وجود دارد که می تواند با اهداف و محصولات شما هماهنگ و سازگار باشد. برخی از افراد بر این باورند که داده های بزرگ( یا همان کلان داده) مهم ترین عنصر کمپین موفق است. با اینحال دیجیتال نیز می تواند داده های بزرگ را بزرگ تر کند. پس به آن فکر کنید.
ما را در کروشه با بیان نظرات خود یاری کنید.

منبع

بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین ابزارهای ایجاد اینفوگرافیک

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.