نسخه آزمایشی!

نقش ارزیابی و تجزیه و تحلیل منظم در بازاریابی

فهرست مطالب

ما می توانیم مخاطبان خود  را شناسایی کنیم، رویکردها و روندها را بشناسیم و الگوهای رفتاری  و عادت های خرید را تشخیص دهیم.  در این شرایط قادر خواهیم بود  با مشتریان خود به صورت مستقیم و موثر تعامل داشته باشیم.  با ظهور فناوری های جدید رسانه ای، بازاریابان دسترسی بیشتری به داده ها و آنالتیکس( تجزیه و تحلیل)  کاربران دارند.

برنامه های مرتبط با تجزیه و تحلیل می تواند بینش بسیار خوبی به بازاریابان بدهد اما این ثروت از داده ها هزینه زیادی در برخواهد داشت. اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد که بازاریابان  باید با آنها درگیر شوند و همین امر ممکن است موجب سردرگمی آنها شود.

زمانی که صحبت از بازاریابی به میان می آید، باید بتوانید معیارهایی که به تشخیص موارد کارساز کمک می کند را بررسی کنید و روش های بهبود آن را بیابید. زیبایی ارزیابی و تجزیه و تحلیل منظم این است که به شما کمک می کند کار بعدی که باید انجام دهید را شناسایی نمایید. به جای اتخاذ تصمیمات کورکورانه در مورد نحوه ادامه کار با یک برنامه خاص یا تمرکز بر روی یک کانال ، تجزیه و تحلیل داده  بینشی را در اختیار شما قرار می دهد که برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه مفید است.

رابرت بلیک متخصص بازاریابی  در بحث های لینکداین  خود می نویسد:  روزهایی که تبلیغات را بر روی کاغذ اجرا می کردیم و فروش از طریق این روش افزایش می یافت تمام شده است.  در حال حاضر می توانیم مخاطبان خود را شناسایی کنیم، رویکردها و روندها را بشاسیم و الگوهای رفتاری  و عادت های خرید را تشخیص دهیم.  در این شرایط قادر خواهیم بود  با مشتریان خود به صورت مستقیم و موثر تعامل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:  مزایای طراحی سایت برای موبایل در قدم اول

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.