نسخه آزمایشی!

اس ام اس تبلیغاتی نزدیک خط پایان

فهرست مطالب

۹ میلیون تقاضا برای لغو پیامک تبلیغاتی در ۷۵ روز

مدتی است پیامک های تبلیغاتی به کابوسی برای بسیاری از کاربران تلفن همراه تبدیل شده و آسایش را از آنان سلب نموده است، و از طرف دیگر برخی شرکتها به دلیل قیمت مناسب به استفاده بی رویه از این گونه اطلاع رسانی روی آورده اند و سیل پیامک های را در ساعات مختلف شبانه روز به سمت مخاطبان خود یا بصورت BULK روانه می کنند.

۲۵ فروردین ماه امسال صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از آغاز به کار سامانه متمرکز ۸۰۰، به دلیل نارضایتی اعلام شده از سوی مردم و به منظور حفظ حقوق مشترکان خبر داد .و چند روز گذشته حسین فلاح جوشقانی سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در فعالیت این سامانه به خبرگزاری ایرنا گفت:” پس از اطلاع رسانی صورت گرفته از سوی اپراتور اول، تاکنون یک میلیون و ۵۷ هزار سرویس پیامک ارزش افزوده و سه میلیون و ۳۷۲ هزار و ۷۷۶ پیامک تبلیغاتی لغو شده است.وی شمار سرویس های لغو شده در اپراتور دوم (ایرانسل) را ۱۰ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۵۵ مورد عنوان کرد و افزود: پیامک های تبلیغاتی لغو ایرانسل شده پنج میلیون و ۳۹۰ هزار و ۶۱۳ مورد بوده است.
فلاح جوشقانی اضافه کرد: اپراتور سوم (رایتل) نیز ارسال ۳۸ هزار سرویس پیامکی و ۴۸ هزار پیامک تبلیغاتی را لغو کرده است.”
این حجم درخواست برای توقف ارسال پیامک تبلیغاتی از طرف مخاطبان نشان از آن دارد که شرکتها برای اطلاع رسانی ارزان قیمت در خصوص کسب و کار خود بجای ارسال هرزنامه و آزار مشتریان می بایست از راهکارهای دیگری چون تبلیغات هدفمند در فضای مجازی  – بازاریابی دیجیتال – بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید:  افسانه نهم: صنعتی که من در آن فعالیت می‌کنم نمی‌تواند به خوبی از تبلیغات دیجیتال استفاده کند.

پس از خواندن این خبر اگر هنوز راهکار مناسب و روش صحیحی را جایگیزین نکرده اید، با مراجعه به فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ، درخواست خود را ثبت نمائید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود .

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.