نسخه آزمایشی!

۱۷ کنفرانس برتر دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

فهرست مطالب

حتما همه ما تا به امروز متوجه نقش پررنگ فضای آنلاین و بازاریابی آنلاین و تاثیر آن بر ارتباط دو طرفه با مشتریان شده ایم به دلیل اهمیت بالا و خدمات دیجیتال مارکتینگ کانون تبلیغاتی کروشه تصمیم گرفتیم تا ۱۷ همایش و کنفرانس برتر سال ۲۰۱۷ را در قالب یک جدول و برنامه زمانی برای شما انتشار دهیم.

شرکت تبلیغاتی ما در این همایش ها و کنفرانس ها می تواند راهکارها و روش های نوین بازاریابی دیجیتال را برای کسب و کار و سازمان شما به ارمغان بیاورد.

Conference Date Location
SearchLove February 23-24; June 5-6; October 16-17 San Diego; Boston; London, UK
Domopalooza March 21-24 Salt Lake City
ConversionXL Live April 5-7 San Antonio
Hero Conf April 18-20; October 23-25 Los Angeles; London, UK
Marketing United April 19-21 Nashville
Marketing Nation April 23-26 San Francisco
C2 Montreal May 24-26 Montreal, QC
WistiaFest June 11-13 Boston
Unbounce Call To Action Conference June 25-27 Vancouver, BC
MozCon July 17-19 Seattle
Content Marketing World September 5-8 Cleveland
Dmexco Conference September 13-14 Cologne, DE
INBOUND September 25-28 Boston
B2B Forum October 3-6 Boston
RD Summit November 2017 Brazil
Dreamforce November 6-9 San Francisco
Internet Summit November 15-16 Raleigh
Advocamp December 6-8 San Francisco

۱. SearchLove: February 23-24 (San Diego) | June 5-6 (Boston) | October 16-17 (London)

SearchLove یک آژانس بازاریابی آنلاین است. همانطور که از نام این کنفرانس مشخص است در خصوص بازاریابی موتورهای جستجو SEO و موارد PPC و تولید محتوا و بازاریابی محتوایی نکات و مطالب مفیدی ارائه خواهد شد بعد از این کنفرانس دو روزه شما تاکتیک هایی برای بدست آوردن رتبه بالاتری در موتورهای جستجو بدست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید:  افسانه بیستم: دارایی‌های خلاقانه و چشم‌نواز برای تبلیغات بهترین گزینه هستند.

مقاله پیشنهادی کروشه به شما هزینه سئو را چگونه در نظر بگیریم؟ که در رابطه با متخصص سئو میباشد.

 

۲. Domopalooza: March 21-24 (Salt Lake City)

این رویداد یکی از بهترین و پرارزش ترین رویدادها در لیست می باشد چرا که از یک پلت فرم مدیریت کسب و کار و بازاریابی آنلاین مبتنی بر داده مطالب بسیار مفیدی ارائه خواهد شد .

 

۳. ConversionXL Live: April 5-7 (San Antonio)

Conversion وب سایتی است که با پخش ویدئو های کاربردی و مهم به بهینه سازی نرخ تبدیلات ، طراحی UX   و digital analytics در وب سایت شما کمک می کند و راهکارهای زیادی در این زمینه ارائه می دهد.

در این همایش به بازاریابان آنلاین و مدیران دیجیتال مارکتینگ با موضوعات و رویدادهای در نظر گرفته کمک خواهد شد تا زودتر به اهداف نهایی خود  در سازمان جامعه عمل بپوشانند. این رویداد سه روز تمام طول می کشد. و مقدار زیادی از زمان برای دریافت مشاوره کارشناسان برای کسب و کارهای شرکت کنندگان و افزایش ranking آنان صرف خواهد شد.هدف اصلی این رویداد شبکه سازی و ساخت ارتباطات قوی با افراد شرکت کننده بود.

۴. (Hero Conf: April 18-20 (Los Angeles)  | October 23-25 (London)

بزرگترین رویداد PPCدر دنیا،برای فروشندگانی که هدف آنها تمرکز بر روی بهبود مهارت های (PPC pay-per-click) است. اگر شما یک طرفدار یا به نحوی متعصب پرداخت به ازای هر کلیک هستید، این رویداد برای شما است. ایجاد ارتباط با بهترین ها در کسب و کار PPC و همچنین یاد بگیرید که چگونه با استفاده از استراتژی و بهترین روند PPc های خود را بهینه سازی کنید.

بیشتر بخوانید:  همایش های برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2017

۵. Marketing United: April 19-21 (Nashville)

Marketing United از کنفرانس هایی است که هر ساله بازاریابان های مختلفی را از سر تا سر دنیا دور هم جمع می کند و به میزبانی بازاریابی ایمیل حرفه ای emma است. آنها مهارت ها، داستان ها و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می دهند. در این رویداد تمام زمینه های بازاریابی دیجیتال مانند روانشناسی بازاریابی تجربه مشنری و برندینگ پوشش داده خواهد شد.

۶. Marketing Nation: April 23-26 (San Francisco)

رویداد چهار روزه Marketo شما را با دانش راههای ارتباطی با مشتریان و تعامل با آنها و اهداف و تلاش های بازاریابی مجهز خواهد کرد. در کارگاه ها و سخنرانی ها در مورد ابزار اتوماسیون بازاریابی های پیشرو در بازار یاد خواهید گرفت.

۷. C2 Montreal: May 24-26 (Montreal, QC)

C2 Montreal تلفیقی از خلاقیت و تجارت است. این سه روز کنفرانس کسب و کار بین المللی، لقب نوآورانه ترین رویداد در نوع خود را در بررسی تاثیر روند دیجیتال در حال حاضر در کسب و کار است.

 

۸. WistiaFest: June 11-13, (Boston)

این رویداد به مدت سه روز در زمینه ویدئو مارکتینگ در بوستون، توسط Wistia اجرا خواهد شد، چرا باید به بازاریابی ویدئویی اهمیت داد؟ ویدئو مارکتینگ بعنوان یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی است که در این همایش به همه جنبه های آن بجث و گفتگو خواهد شد.هر ساله از متخصصین حرفه ای در زمینه نگرش های بازاریابی،بررسی دیتا ها و محتوای آنالیتیکس و متخصصین سئو در این رویداد دعوت به عمل می آید.این رویداد برای وب سایت هایی که از ویدئو برای بازاریابی خود استفاده می کنند،بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید:  آیا خرید و جذب مشتری در جمعه سیاه (Black Friday ) ارزشمند است؟

۹. Unbounce Call To Action Conference: June 25-27 (Vancouver, BC)

Unbounce که ابزاری برای بهینه سازی صفحه فرود است  این کنفرانس  به مدت سه روز در کانادا برگزار شد. محور های اصلی این رویداد شامل بازاریابی عملی، بهینه سازی نرخ تبدیل ،  هزینه هر کلیک ، طراحی  UX  بود. هدف این کنفرانس این است که  مهارت های بازاریابی شما را افزایش دهد و با کم کردن هزینه های مارکتینگ شما را به یک بازاریاب قوی تر ، سریع تر و بهتر تبدیل کند. دقیقا مثل وبلاگ Unbounce ، که اطلاعات مفیدی را در طول سال به شما ارائه می کند.

۱۰. MozCon: July 17-19 (Seattle)

Moz.com وب سایتی است که از ابزاهای مختلف برای ساده و بهینه کردن بازاریابی آنلاین استفاده می کند.این وب سایت که کار خود را در ایالات متحده آمریکا با مدیریت rand از سال ۲۰۰۴ شروع کرده است،ابزارهایی در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی محتوایی ، بازاریابی داخلی و … ارائه می دهد.

MozCon کنفرانسی است که هرساله در سه روز با حضور سخنرانانی از افراد متخصص این کمپانی برگزار می شود.در این کنفرانس درباره موضوعات مختلفی مانند آموزش مهارت های A/B  تستینگ/ راه اندازی دوباره وب سایت / زیر ساخت و معماری اطلاعات / نشان دادن توانایی های پنهان ایمیل  / دلایل سرمایه گذاری و هزینه برای شهرت مارکتینگ  /  تفکر دوباره درباره بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی محتوایی و معماری اطلاعات و … جهت بهینه سازی و بهتر کردن وب سایت ها آموزش داده می شود.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.