نسخه آزمایشی!

همایش های برتر دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

فهرست مطالب

با نگاهی گذرا به پیرامون، حتما متوجه تغییراتِ ملموسی در فضای تبلیغاتِ حاکم بر صنایع مختلف گشته‌اید. این تفاوت و تکامل، از محلِ تغییرِ رویکردِ سازمان‌ها در برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی‌شان نشات می‌گیرد. به بیان واضح‌تر، صنعت تبلیغات و بازاریابی در ایران به تبعیت از تحولاتِ جهانِ پیرامون، بیش از هر زمان دیگری به رسانه‌های جدید، شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی‌تر “فضای دیجیتالی” رغبت پیدا کرده و شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون –در ابعاد مختلف- به بهره‌برداری‌ه حداکثری از این فضا علاقه‌مند گشته‌‌اند.

بخش اول این مقاله با عنوان ۱۷ کنفرانس برتر دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ را میتوانید در قسمت دیجیتال مارکتینگ سایت مشاهده نمایید.

۱۱. Content Marketing World: September 5-8 (Cleveland)

نویسندگان محتوا یا همان کپی رایترها در سرتاسر جهان حضور دارند و با تولید محتوا سعی در هیجان نمودن کاربران می کنند . بزرگترین گردهمایی بازاریابی محتوا، که در آن شما مروری

بر آینده روند بازاریابی محتوا و مقدار زیادی از ایده های جذاب و جدید برای ایجاد استراتژی موثر محتوا به شما می دهد.  بیش از دو روز شما می توانید  از فرصت حضور و همراهی با رهبران صنعت بازاریابی محتوا نهایت استفاده را در تجربیات آنان داشته باشد.

۱۲. Dmexco Conference: Sept 13-14 (Cologne, DE)

این کنفرانس دو روزه ر شهر تاریخی آلمان کلن برگزار خواهد شد که به عنوان ” همایش جهانی برای اقتصاد دیجیتال”  نام گرفته است. کنفرانس جهانی Dmexco فرصتی فوق العاده برای دیدار با برخی از بزرگان اقتصاد دیجیتال و برخی از شرکت های پیشرو جهانی (مانند بلومبرگ و گوگل و … ) است.

بیشتر بخوانید:  آیا بدون بازاریابی محتوایی می توان سایت را سئو کرد ؟

۱۳. INBOUND: September 25-28 (Boston)

ورودی واقعه چهار روز ماموت به اندازه شرکت کنندگان بیش از ۱۹,۰۰۰ و فهرست star-studded بلندگو (سال گذشته خط شامل آنا کندریک الک بالدوین و سرنا ویلیامز) است.  فرصتی برای فروش و بازاریابی جوانب مثبت به مالش شانه با برخی از بزرگترین نامها در صنعت و راهنمایی و inspo در گرفتن کسب و کار را به سطح بعدی است. Four روز مربا بسته بندی با مذاکرات keynotes، کارگاه ها، برخی از جدی شبکه و مهمانی. این رویداد را سال وعده به بزرگتر و بهتر از همیشه.

۱۴. B2B Forum: October 3-6 (Boston)

انجمن B2B MarketingProf  برگزار کننده این همایش است که در آن به دانش شما در زمینه های ایجاد یک استراتژی بازاریابی سازگار با محیط زیست و همچنین فرصت منحصر به فرد برای یادگیری از موفقیت های مدیران و بزرگان کسب و کارهای B2B از سراسر جهان را فراهم می کند.

۱۵. RD Summit: November 2017 (Brazil)

بزرگترین رویداد بازاریابی و فروش  در امریکا لاتین شهر برزیل است.  با بیش از ۵۰۰۰ شرکت کننده.مباحث مورد بحث در این رویداد استراتژی بازاریابی و فروش در فضای آنلاین.

۱۶. Dreamforce: November 6-9 (San Francisco)

Dreamforce کنفرانسی است که در جذب شرکت کنندگان به میزان حدود ۲۰۰۰۰۰ از ۸۳ کشور در سالهای گذشته موفق بوده است. پس شما نمی توانید شما به آسانی از کنار این رویداد گذر نمائید. Dreamforce توسط Salesforce اجرا خواهد شد و به شما مطالب بسیار مفیدی در خصوص افزایش دانش ROI  ارائه خواهد کرد.

۱۷. Internet Summit: November 15-16 (Raleigh)

این کنفرانس میزبان تمام رهبران متفکر در زمینه تجارت دیجیتال است.

بیشتر بخوانید:  افسانه هشتم: تنها کسب وکارهای بزرگ می‌توانند از تبلیغات دیجیتال استفاده کنند

اگر شما به دنبال راه حل های عملی و اعمال آن به روند بازاریابی خود، تجزیه و تحلیل ترافیک و کاربر تجربه استراتژی هستید و برای یادگیری در مورد آخرین روند در فن آوری دیجیتال، در این کنفرانس شرکت کنید برخی از مارک های پیشرو جهان از جمله فیس بوک، AOL و Onion و … در این رویداد حضور خواهند داشت.

مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در شرکت تبلیغاتی کروشه به شما در درک بهتر این مقاله کمک میکند.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.