نسخه آزمایشی!

چگونه بهترین رنگ ها را برای برند خود انتخاب کنیم؟

فهرست مطالب

انتخاب طرح رنگ، یکی از مراحل ضروری برای ساخت برند است. رنگ های مختلف، احساسات متفاوتی را در بیننده ایجاد می کنند. بنابراین به هنگام انتخاب رنگ باید این موضوع مهم را مد نظر داشته باشید. درکی که مخاطبانتان از برند شما خواهند داشت با انتخاب رنگ مناسب تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین در این مقاله قصد داریم ترفندهایی را برای انتخاب مناسب رنگ بیان کنیم.

سایت پینترست را مرور کنید:

سایت پینترست یک مکان عالی برای به دست آوردن الهام و انگیزه است. همانطور که در محتوای آن گشت و گذار می کنید؛ به دنبال پین هایی با رنگ مناسب بگردید. یک روش عالی دیگر این است که ببینید سایر شرکت های موجود در حوزه کاری و تخصصی شما چه چیزی را در این سایت پین کرده اند. استفاده از این روش می تواند ایده بسیار خوبی در اختیار شما قرار دهد. بعد از انجام اینکار، باید مطمئن شوید که هنوز ایده اصلی خود را دارید. کپی کردن از این برندها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. فقط از این موارد ایده بگیرید تا بتوانید از رقبای خود متمایز باشید. زمانی که به پین های خود نگاه می کنید، در مورد نظرات کاربران نیز آگاه باشید.

از یک ابزار انتخاب رنگ استفاده کنید:
زمانی که ایده های لازم را به دست آوردید ، به دنبال ابزارهای مناسب برای انتخاب رنگ باشید . ابزارهای color picker همچون Adobe Color CC می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. با استفاده از این ابزار، شما می توانید رنگ های مورد نظر خود را از تصاویر انتخاب کنید و پالت رنگی سفارشی ایجاد نمایید. با انواع مختلفی از رنگ ها کار کنید و نگران این موضوع نیز نباشید. اینکار به شما اجازه می دهد طرح رنگی منحصر به فردی ایجاد کنید که برای برند شما مناسب است.

بیشتر بخوانید:  کلید های میانبر در فیسبوک

روانشناسی موجود در رنگ ها:
رنگ بهترین ابزار برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. بسته به سایه های رنگی که برای نشان دادن خود استفاده می کنید، می توانید احساسات مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید. به عنوان مثال، سایه های رنگی زرد و نارنجی برای برندهایی که می خواهند حس گرمی، شادی و تمایل را ایجاد کنند عالی است. بنابراین زمانی که در حال انتخاب رنگ برای برند خود هستید، مطمئن شوید که احساسات متفاوت موجود در این رنگ ها را درک کرده اید و به خوبی از آن استفاده می کنید.

چه چیزی را دوست دارید؟
انتخاب رنگی که برای برند شما مناسب باشد بسیار مهم است. برند شما بازتابی از خود شماست . به چیزی که هستید پایبند باشید . اینکه سایر افراد از چه رنگ هایی استفاده کرده اند مهم نیست. شما مجبور به انتخاب این رنگ ها نیستید. از رنگ هایی استفاده کنید که از دیدن آن لذت می برید و به شما اجازه می دهد خود را بیان کنید. تصویر منحصر به فردی از برند خود ایجاد نمایید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.