نسخه آزمایشی!

۵ استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ که باید بدانید

فهرست مطالب

یکی از دلایلی که خیلی در صنعت بازاریابی احساساتی می شویم پیش بینی تغییرات جدیدی است که امسال در راه است. تولید محتوای خوب شرط موفقیت است و امروزه استفاده از اینفوگرافیگ در هر کسب وکاری استفاده می شود.

بازاریابی ویدیویی

 به اشتراک گذاری آگهی ویدیویی در حال حاضر ۶۳ بار در طول سال انجام می شود و پیشرفت فناوری باعث شده هر کسی بتواند در خانه هم این آگهی ها را مشاهده کند.

زمانی که فیلم از طریق ایمیل به افراد ارسال می شود درصد کلیک روی آگهی ویدیویی ۳۰۰ درصد افزایش می یابد.

اضافه کردن یک فیلم ویدیویی شانس دیدن شما را در صفحه نتایج گوگل ۵۳ برابر بیشتر می کند. حدود ۷۱ درصد از کارشناسان بازاریابی می گویند که  در بازاریابی ویدیویی مخاطبان ۱۰ برابر  بیشتر با محتوای ویدیو تعامل دارند و به اشتراک گذاری این فیلم ها در شبکه های اجتماعی بیشتر است. انواع کسب وکارها می توانند تعامل بهتری در فیسبوک با مخاطبان برقرار کنند. شما می توانید از  یکی از ویژگی خوب فیسبوک یعنی live  استفاده کنید و یک توصیف کوتاهی از اینکه می خواهید چه چیزی را به نمایش بگذارید بنویسید. Live فیسبوک موثرترین استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷ است.

استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و اسنب چت

شبکه های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین وجود دارد که به شما  امکان می دهد به مصرف کنندگان به شیوه جدید دست پیدا کنید. علاوه بر این شبکه های اجتماعی به شما اجازه بررسی روش های خلاق تر از توضیح داستان هایتان و انتقال آن می دهد. با انتشار مقالات شما از طریق فیسبوک ، اسنپ چت مخاطبین خاص را مورد هدف قرار می دهید. اسنپ چت یکی از کانال های موثر برای برندها که بتوانید مستقیم با مصرف کنندگان با شیوه خلاق ارتباط برقرار کنید. اسنپ چت نه تنها این ظرفیت را دارد که یک پایگاه کاربر را برای کسانی که از شبکه های اجتماعی بالا گفته شد بسازد و این ظرفیت را دارد که به اندازه کافی روی کاربران تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید:  شفاف سازی با تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال

تعامل با مخاطبان در اسنپ چت به دلیل عامل بصری جذاب بسیار آسان است. با توجه به گزارشات به دست آمده حدود ۵۸ درصد جوانان اگر  کوپن تخفیف در اسنپ چت فرستاده شود احتمال محصول را می خرند. به خصوص  زمانی که سایت های تجارت الکترونیک تخفیف ها و پیشنهادات خود را در اسنپ چت همرا با یک تصویر جذاب و یا یک ویدیو می فرستند.

پیروی کردن از محتوای تعاملی

به عنوان یک بازاریاب آیا شما این عادت را دارید که محتوای جذاب ایجاد کنید به طوری که شرکت، کسب وکار و ایده های استراتژی در صفحات اول گوگل ظاهر شود؟

کسانی که محتوای تولید شده توسط شما را می خوانند از شما انتظار ایده های واقعی دارند که ترکیبی از ایده ها و افکار جالب باشد. درست هست که سئو مهم است ولی اول سعی کنید روی نیاز خوانندگان توجه کنید و محتوایی که نیاز آن ها را برطرف می کند تولید کنید و بعد به رتبه بندی تان در گوگل توجه کنید. به جای استفاده از کلمات پر کاربرد گوگل از کلمات کلیدی که یک نیاز کاربر را نشان می دهد استفاده کنید. اینفوگرافیک کمک می کند تا شما نام برندتان را به صورت پویاتر در قالب داستان نمایش دهید.

اتصال به ابزارهای تجسم داده

ما به طور مداوم به اطلاعات کمی مثل اینکه چه کسی خرید کرد، کی خرید کرد، چرا خرید کرد نیاز داریم چون حاوی پیام های خاص است. اما تحلیل گران با مشکل زیادی روبرو هستند . تحلیل گران می گویند مغز ما برای پردازش مقادیر زیادی از داده های خام ساخته نشده است. در حال حاضر ده ها هزار ابزار تجسم داده در بازار وجود دارد که شما می توانید از ان ها استفاده کنید. شما می توانید انواع ابزارها را در بازار پیدا کنید اما یکی از ابزارهایی که الویت شخصی من در امسال بوده Tableau است. از این ابزار ۵ نسخه در دسترس است (رومیزی، سرور، آنلاین، تلفن همراه، و رایگان).

بیشتر بخوانید:  ⁣شکست سنگین کودتاچیان تانک سوار از فیسبوک

اپلیکیشن های پیام رسان موبایل

یکی از اعمال استراتژی بازاریابی دیجیتال برای بازاریابان مدرن این است که قطعا به کاربران اجازه می دهد تا در یک فضایی مثل شبکه های اجتماعی(مثل مسنجر فیسبوک، اسنپ چت، ویچت و واتس آپ) با آن ها ارتباط برقرار کند. برای تمام کسانی که می خواهند ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان به شیوه صمیمی  برقرار کنند این یک راه عالی برای انجام کار است. دو تا از بزرگترین پیام رسان های مسنجر فیسبوک و واتس آپ رایگان می باشند . این پیام رسان ها احتمالاً به عنوان مراکز مبتنی بر خدمات رشد خواهند کرد. این پیام رسان ها می توانند اطلاعات باارزشی مثل اینکه مصرف کنندگان به چیزهایی علاقه دارند ، چه خریدهایی انجام می دهند فراهم کنند که این اطلاعات به تبلیغات فیسبوک کمک می کند.

برای تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال فرم مشاوره شرکت دیجیتال مارکتینگ را تکمیل نمائید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.