نسخه آزمایشی!

۲۸ مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی تاثیرگذار

فهرست مطالب

تمایل و علاقه افراد به بازاریابی تاثیرگذاران در حال افزایش است. بعد از چند سال، تحقیق و جستجو برای این واژه افزایش یافته است.  آمارهای اخیر که توسط Onalytica گزارش شده است نشان می دهد که چرا بازاریابان به دنبال تحقیق و پژوهش در حوزه تاثیرگذاران هستند. به آمارهای زیر نگاه کنید:

• ۸۴ درصد از متخصصان بازاریابی در حال حاضر از بازاریابی تاثیرگذاران به عنوان یک تاکتیک استفاده می کنند.

• ۵۹ درصد از  بازاریابان سعی دارند بودجه بازاریابی تاثیرگذاران را تا سال ۲۰۱۶ افزایش دهند.

• ۳۱ درصد از شرکت های تبلیغاتی که در حال رشد بالایی هستند کارمندان رسمی دارند که از برنامه های آنها حمایت می کند.

• بازاریابی تاثیرگذاران مقرون به صرفه تر از تبلیغات پولی است و می تواند تاثیر خوبی بر روی برند داشته باشد. ۹۲ درصد از مشتریان به اینگونه شرکت ها بیشتر اعتماد می کنند.

اما اگر بازاریابی تاثیرگذاران به درستی انجام نشود می تواند باعث از دست رفتن منابع شود  یا حتی به برند آسیب وارد نماید. ابزارهای مرتبط با بازاریابی تاثیرگذاران می تواند به بازاریابان کمک کند وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران،رسانه های اجتماعی مرتبط و قابل اعتماد  را پیدا کنند و به آنها دسترسی داشته باشند. در ادامه با ۲۸ ابزار مرتبط با بازاریابی تاثیرگذاران اشنا می شوید:

مقاله مرتبط: ۱۴ مورد از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

 

۱.ابزار Klout:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۲۱۷۰۰۰

می توانید با این ابزار پیشنهاداتی برای محتوای قابل اشتراک دریافت کنید، نتایج فعالیت های اجتماعی خود را پیگیری نمایید، نمره تاثیرگذاران خود را بررسی کنید و نمرات اختصاص داده شده به سایر تاثیرگذاران را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:  8 ابزار فوق العاده برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام

نمونه بررسی انجام شده: این ابزار به شما اجازه می دهد عقاید، لینک ها و توصیه های مختلفی را  در نمودار اجتماعی خود پیگیری کنید. این ابزار قادر است داده های مرتبط با محتوایی که ایجاد می کنید را جمع آوری نماید و نحوه تعامل افراد با آن محتوا را مشخص کند. Klout  داده ها را برای یافتن  نشانه های تاثیر، تجزیه و تحلیل می کند و به شما کمک می کند داده های موجود را تفسیر کنید.

قیمت: رایگان

بررسی های انجام شده: InNetwork و ViralBlog

۲.ابزار  Kred:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۵۵۲۰۰

این ابزار می تواند  تاثیر آنلاین شما را پیگیری کند و آن را افزایش دهد.همچنین این ابزار شما را قادر می سازد از طریق شبکه تاثیرگذاران و جامعه  Kred با سایر تاثیرگذاران نیز ارتباط داشته باشید.شما می توانید از پلتفرم بازاریابی داخلی برای سازماندهی  مشتریان تاثیرگذار خود در جوامع استفاده کنید، آنها را برای تعامل در سایت تشویق نمایید و نتایج موجود را بررسی کنید.

قیمت: خود ابزار رایگان است اما اگر می خواهید از پلتفرم بازاریابی استفاده کنید باید ماهانه ۹۹۹  تا ۱۰۰۰۰ دلار پرداخت نمایید.

بررسی های انجام شده: InNetwork

۳.ابزار Newsle:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۴۶۸۰۰

این ابزار در حال حاضر توسط لینکداین خریداری شده و در آن ادغام گشته است.این ابزار به شما اجازه می دهد زمانی که شرکت ها وconnection هایی که دنبال می کنید در یک خبر منشن شده اند با خبر شوید.

قیمت:رایگان

بررسی های انجام شده: Buffer Social

مقاله مرتبط: جزئیات بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

۴.ابزارBuzzstream:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۲۶۲۰۰

بیشتر بخوانید:  ارزیابی اثربخشی تبلیغات

این ابزار به شما کمک می کند اطلاعات تماس تاثیرگذاران برتر در حوزه کاری خود را به دست آورید، آنها را اولویت بندی کنید و بررسی نمایید.  همچنین این ابزار می تواند تمامی مکالمات و گفتگوهای شما را پیگیری نماید .

نمونه بررسی انجام شده:

ابزار Buzzstream شما را قادر می سازد پست های وبلاگ یا سایت خود را به سابقه تماس در پایگاه داده تبدیل کنید.  به عنوان مثال قادر خواهید بود یک مقاله را توسط روزنامه نگار تاثیرگذار بوک مارک کنید. بعد از انجام اینکار، ابزار BuzzStream به صورت خودکار آدرس ایمیل و پروفایل اجتماعی مرتبط با آن روزنامه نگار را به دست می آورد. شما حتی می توانید  به طور مستقیم از طریق همین پلتفرم ایمیلی برای تاثیرگذار ارسال کنید.

قیمت: ۲۴ تا ۹۹۹ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: Online Marketing Institute, Social Media Today, BuzzBlogger, PR Daily (PR Tools), StoreYa Blog, Robbie Richards

۵.ابزار  Onalytica:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۲۲۴۰۰

شما می توانید هر بخشی از محتوای خود را آپلود یا لینک کنید و به این ابزار اجازه دهید از الگوریتم خود برای یافتن تاثیرگذاران برتر استفاده کند. شما قادر خواهید بود تاثیرگذاران کلیدی را پیدا کنید، با آنها تعامل داشته باشید و نتایج موجود را بسنجید.

قیمت: باید با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده: ViralBlog

۶.ابزار Little Bird:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۱۱۱۰۰

شما می توانید تاثیرگذاران را در هر موضوعی پیدا کنید، اکوسیستم آنها را برای ایجاد روابط و تعامل بیشتر  کاوش نمایید، فعالیت های موجود را بررسی کنید و ترندهای  موجود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:  تاثیر فالوور و ممبر فیک بر شبکه‌های اجتماعی شما

نمونه بررسی انجام شده:ابزار Little Bird یک ابزار عالی برای ساخت لیستی از تاثیرگذاران در هر موضوع است. شما می توانید چند مورد از کلیدواژه های مدنظر خود را در آن وارد کنید و سپس  پیشنهادات آن را دریافت نمایید. این ابزار از داده های پیشرفته برای کمک به یافتن تاثیرگذاران عالی استفاده می کند. شما می توانید موقعیت  جغرافیایی و زبان خاصی را انتخاب کنید. شما همچنین قادر خواهید بود دو یا چند شبکه با علاقه مندی های مشابه پیدا کنید. اگر بازاریابی تاثیرگذاران اصلی ترین هدف شماست این ابزار برایتان عالی خواهد بود.

قیمت: با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده: Mention و RazorSocial

۷.ابزار GroupHigh:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۹۷۵۰

شما می توانید با استفاده از معیارهای موجود  جستجو کنید، مرتب نمایید و داده های به دست آمده را فیلتر کنید. در این شرایط قادر خواهید بود لیست متمرکزی را از پایگاه داده ایجاد کنید و سپس نتایج را بررسی نمایید.

نمونه بررسی انجام شده:ابزار GroupHigh واقعا یک ابزار قدرتمند برای پژوهش و جستجوی وبلاگ نویسان قدرتمند است. این ابزار پایگاه داده بزرگی از وبلاگ نویسان  دارد. شما می توانید درون پایگاه داده به جستجو بپردازید، لیست  کوتاهی از وبلاگ نویسان را شناسایی نمایید و سپس هر کدام از آنها  را تجزیه و تحلیل نمایید. زمانی که می خواهید یک وبلاگ نویس را تجزیه و تحلیل کنید؛ قادر خواهید بود اطلاعات تماس، اخرین پست های وبلاگ، پروفایل اجتماعی و موارد دیگر را شناسایی کنید.

قیمت: با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده: RazorSocial

بخش دوم این مقاله را در بخش دیجیتال مارکتینگ دنبال کنید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.