نسخه آزمایشی!

۱۰ ترند برتر طراحی سایت در سال ۲۰۱۷

فهرست مطالب

۱۰ مدل از طراحی‌های وب‌سایت که بیشترین طرفدار را برای امتحان در سال ۲۰۱۷ میلادی دارند.آیا برای به‌روزرسانی وب‌سایت خود آماده هستید؟

شروع سال جدید فرصت خوبی است تا نگاهی جدی به طرح وب‌سایت خود – یا حتی پروژه‌های جدید- داشته و به این مسئله فکر کنید که چگونه مجموعه‌ای از جدیدترین تغییرات را در چارچوب وب‌سایت شرکت تبلیغاتی خود اعمال کنید. از عملکرد تا رنگ، سال ۲۰۱۷ میلادی فرصت خوبی برای کشف ایده‌ها و ارائه مفاهیم جدید بصری خواهد بود. برخی از این طرح‌ها در حال حاضر در pop up اجرائی شده‌اند و مشروط به اینکه شما ایده‌های بصری کافی برای شروع در سال جدید داشته باشید. اجازه بدهید باهم نگاهی به این طرح‌ها بیندازیم.

 

۱- گرادیانت:

بعد از چند سال که طراحی چشم‌انداز و منظره سایت به فراموشی سپرده‌شده بود، گرادیانت در حال بازگشتی بزرگ است. امانگاه‌ها از تکنیکهای محو کردن رنگ تغییر کرده است. در آخرین دور گرادیانت ها، تغییرات دقیق و ظریفی در طراحی داده‌شده است. آیکون‌های IOS شرکت آیفون نخستین مثال‌ها هستند. در حال حاضر گرادیانت ها بزرگ و ضخیم بوده و از تعداد زیادی رنگ استفاده می‌کنند. محبوب‌ترین گرادیانت ها، استفاده از دو رنگ در پوشش عکس‌ها است. این تکنیک به نظر بسیار شگفت‌انگیز می‌آید. این‌یک گزینه عالی برای تغییر نگاه یا ساخت عکسی با جذابیت بیشتر است. شما همچنین می‌توانید یک پس‌زمینه گرادیانت، با طرح چشم داشته باشید هنگامی‌که با تصاویر دیگر کار نمی‌کنید…

پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله استفاده موثر از فضای سفید در طراحی سایت و استفاده موثر از فضای سفید در طراحی سایت است.

بیشتر بخوانید:  9 گام برای یک بازاریابی یکپارچه و کمپین های تبلیغاتی - بخش آخر

۲- ویدیو صدادار

بیشتر افراد به تماشای ویدیو بر روی دستگاه‌ها و گوشی‌هایشان عادت کرده‌اند، از ویدیوهای کوتاه در یوتیوب تا فیلم. وب‌سایت‌ها می‌توانند از این تجربه سینمائی تقلید کرده و ویدیوهای صدادار را بر روی صفحه خانگی خود نمایش دهند.

این کار نیازی به اجرای خودکار برای تأثیرگذاری بر روی کاربر ندارد. با دقت حرکت کنید. ویدیو باید دارای یک دکمه برای روشن یا خاموش کردن صدا باشد، زیرا همه کاربران ممکن است تجربه این نوع کار با ویدیو را نداشته باشند. محتوا ممکن است نیاز به ستاره‌دار شدن داشته باشد تا کاربران بتوانند صدا را به‌عنوان بخشی از تجربه خود درخواست دهند. این کار اگرچه کمی سخت است اما اگر شما ویدیو و صدا را به‌خوبی و درست باهم ترکیب کرده باشید، می‌تواند کار زیبایی باشد.

 

۳-شبیه‌سازها

به‌احتمال‌زیاد VR(همان تکنیک شبیه‌ساز کامپیوتری) در عناصر مورداستفاده در طراحی در سال ۲۰۱۷ میلادی، حرف‌های فراوانی برای گفتن خواهد داشت. با فروش دستگاه‌های بیشتر در بازار و البته قیمت مناسب، فضای مجازی در حال افزایش است. هرچند ممکن است در ابتدا، یازی های کامپیوتری بیشتر از فضای مجازی، افزایش پیدا کند، اما قطعاً با بازاریابی و برنامه‌های کاربردی بیشتر می‌تواند به هدف خود برسد. شما نیاز به آمادگی برای طرحی دارید علاوه بر این شما نیاز به ساخت VR هایی دارید که به هدست نیاز نداشته باشند. این شامل طراحی وب‌سایت با استفاده از فیلم ۳۶۰ درجه و سایر تجارب تعاملی با اثرات سه‌بعدی است. هر چیزی که باعث انتقال به سطح بالاتری شود می‌تواند سیستمهای شبیه‌ساز را ملموس‌تر کرده و کاملاً جذاب سازد.

بیشتر بخوانید:  گوگل و پایان سرویس Google site search

 

۴- پارالاکس بیشتر

افکت‌های این برنامه در سال ۲۰۱۶ طرفداران زیادی پیدا کرد و طراحان باهوش به سمت این حرکت‌های مبتنی بر موس رفتند. افکت‌های پارالاکس، طرفدار بیشتری نیز پیدا خواهد کرد اگر خیال‌انگیزتر و گیراتر باشد. افکت‌ها را دنبال کنید که با حرکت به سمت بالا به‌جای پائین و حرکاتی که طراحی چندلایه را به شما می‌دهند. کلید طرحی‌ها در سال ۲۰۱۷ میلادی، لمس واقعیت بوده و پارالاکس نیز از این قاعده مثتثنی نخواهد بود. حرکت نگاه بر روی صفحه‌نمایش واقعی‌تر به نظر آمده و کابران هم همین را می‌خواهند.

 

قسمت دوم این مقاله روز بعد در بخش دیجیتال مارکتینگ قرار خواهد گرفت.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.