نسخه آزمایشی!

چطور می توان با استفاده از ویژگی های گوگل، به تولید، بهینه سازی و اندازه گیری محتوا پرداخت؟

فهرست مطالب

امروز تمام افراد در رابطه با محتوای با کیفیت صحبت می کنند، اما این جمله در دنیای امروزی به چه معنا است؟ در این مقاله سعی داریم تا به این سوال پاسخ دهیم. چیزی به نام شروع و آغاز برای بازاریابی محتوا وجود ندارد. حقیقت این است که محتوای با کیفیت وابسته به قراین است و برای نتیجه گیری بهتر، نیاز است تا سه مرحله مهم را دنبال کرد :

تحقیق و پژوهش در رابطه با واژه ی کلیدی ، خوب نوشتن محتوا و بهینه سازی و استفاده از موتورهای جستجوی اینترنتی

 در ادامه مقاله ی سعی می کنیم تا به نحوه ی تحقیق و پژوهش در رابطه با واژه کلیدی، اندازه گیری نتایج و نحوه استفاده از صفحات اینترنتی برای دستیابی به نتایج شگفت انگیز ،با کمک بهینه سازی  سایت برای موتورهای جستجو ( یا همان سئو) استفاده از راهکارهای گوگل بپردازیم. 

ممکن است استفاده از تمامی این راهکارها به نظر سطح بالا و مصنوعی به نظر برسند، اما تا هنگامی که برای کاربران خود محتوای منحصر به فرد بنویسید، در مقایسه با سایر صفحات یک وب سایت محتوای شما ارزشمند تر باشند و تجزیه و تحلیل قوی از متن نوشته شده داشته باشید، گوگل به محتوا و صفحه ی شما رتبه و پاداش خوبی می دهد.

البته باید به این موضوع اعتراف کرد که تولید محتوا و رقابت در این موضوع شدیدا رو به افزایش است. بنابراین برای دیده شدن در این زمینه، باید متن و محتوای منحصر به فرد داشته باشید و این به این معناست که از چگونگی ساخت و اندازه گیری نتایج اطلاعات کافی داشته باشید.

۱. محتوای با کیفیت به چه معناست؟

گوگل به خوبی معنای محتوای با کیفیت و نحوه رسیدن به آن را توضیح می دهد.

اگر صفحه اینترنتی شما شامل اطلاعات مفید باشد، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند و افراد معروف و مشهورو پرطرفدار در صفحات اینترنتی و شبکه های اجتماعی را مجاب می کند تا سایت شما را معرفی کنند. برای ساختن یک سایت پر از اطلاعات مفید و کمک کننده، موضوعات و مقالاتی را بنویسید که به وضوح موضوع مورد نظر شما را توصیف کنند.

الگوریتم پاندای گوگل به این منظور طراحی شده است تا محتوای با کیفیت را از محتوای بی ارزش تشخیص داده و به آن پاداش دهد.

برای دستیابی به نتایج مطلوب، محتوای مورد نظر بر اساس کیفیت آن، باید به برخی سوالات پاسخ دهد:

آیا به اطلاعاتی که در این مقاله عرضه شده اند اعتماد دارید؟

آیا این وب سایت دارای مقالات مشابه و یکسان با موضوعات مشابه است، که تنها تفاوت کمی در کلید واژه ها دارند؟

آیا موضوعات این سایت بر اساس علایق واقعی خوانندگان سایت تهیه شده است، یا اینکه سایت محتوای خود را تنها جهت افزایش رتبه در موتورهای جستجو تهیه میکند؟

آیا این مقاله محتوا یا اطلاعات واقعی، گزارش های حقیقی، پژوهشهای واقعی یا تجزیه و تحلیل های واقعی را تهیه میکند؟

آیا این مقاله شامل اشتباهات املایی، سبک و ظاهر اشتباه و حقایق نادرست است؟

آیا این مقاله توصیف جامع و کاملی را از موضوع مورد نظر را ارائه می دهد؟

آیا این مقاله شامل تجزیه و تحلیل و یا اطلاعات جالب و قابل توجهی است که به وضوح قابل مشاهده است؟

می توانید سوال های بسیار دیگری را که باید از خود بپرسید در صفحه وب مستر گوگل پیدا کنید.

بعد از دریافت تمامی اطلاعات و شواهد در رابطه با الگوریتم گوگل، حال باید با مقدار زیادی از محتواهایی که هر روز نوشته می شوند رو به رو شویم و باید به نقطه ای برسیم که در بین متون نوشته شده، که گاها برخی از آنها بدون استفاده هستند، محتوای با کیفیت تولید کنیم که نظرات را به خود جلب کند، همان طور که می توانید مشاهده کنید، امروزه تمامی افراد به کیفیت اهمیت می دهند، نه کمیت.

اما تعدادی از آن ها به خوبی میدانند که چه چیزی باعث با کیفیت شدن محتوا می شود.

اگر برای هر ایده خوب که به ذهنتان می رسد، از کلمه ی محتوای با کیفیت یاد میکنید، بنابراین نمی توانید خوب را از بد تشخیص دهید زیر:

محتوای با کیفیتی موفق خواهد بود که بر اساس هدف و نتایج نوشته شده باشد و چیزی که به شدت حائز اهمیت، کارایی و جامع بودن محتوا است.

از حقه ها و کلک هایی که رتبه سایت شما را افزایش می دهند دوری کنید، زیرا بسیاری از آنها تنها ادعا هستند و تبلیغاتی مبنی بر ” تبدیل وب سایت شما به رتبه اول در یک هفته یا دو ماه ” کذب محض است.

این مسئله به شدت حائز اهمیت است که شما چه مدت زمانی را صرف تولید محتوا می کنید، زیرا مخاطبان سایت شما حرف اول را می زنند و تنها نظرات و گفته های آنها اهمیت دارد.

محتوای شما باید دوست داشتنی باشد

درست است. شما باید مخاطبان خود را جذب کنید. مفهوم در محتوا کمک بزرگی برای دستیابی به محتوای قابل توجه و دوست داشتنی می کند. از طرفی می توان محتوای با کیفیت را محتوایی دانست که نیازهای کاربر را رفع می کند. به خصوص در زمان حال، که محتوای شخصی سازی شده رو به افزایش است و تبلیغات بومی یکی از راه های جدید بازاریابی محتوا است.

اما مفهوم context در محتوا به چه معنا است ؟

شرکت گوگل شروع به توسعه ی امتیازنامه و حق ثبتی کرد که در آن هنگام جستجوی موارد مختلف توسط کاربران، محتوای ارزشمند و وابسته به قراین را به آن ها پیشنهاد می داد و با استفاده از این روش، اطلاعات ارزشمند و قابل توجه را به کاربران خود عرضه می نمود.

در حقیقت، این مفهوم در محتوا (context) شرکت گوگل قصد شناسایی تصمیم و نیت کاربران خود را دارد.اگر قصد دارید تا محتوای وابسته به قراین داشته باشید، باید به خوبی در رابطه با موضوع خود فکر کنید و به تمامی سوال هایی که ممکن است در ذهن کاربر پیش بیاید پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:  15 قابلیت مخفی در اینستاگرام که همه افراد باید بدانند

اگر در ماه اکتبر کلمه “بتمن” را در گوگل سرچ کنید، به احتمال زیاد وب سایت هایی را مشاهده می کنید که در آن ها لباس های مخصوص هالووین میفروشند. اگر زمانی که در کشور ترکیه هستید، کلمه بتمن را سرچ کنید، احتمالا به صفحاتی ارجاع داده می شوید که در رابطه با شهر بتمن اطلاعاتی عرضه کرده اند. محتوای نمایش داده شده با مکان شما نیز در ارتباط است.

برای ایجاد یک محتوای با ارزش، باید در رابطه با مورد نظر دانش و اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به محتوای خود ارزش بخشیده و نظر کاربران را جلب کنید.

مخاطبان شما به محتوای شما ارزش می بخشند.

شاید قبلا هم این جمله را شنیده باشید : اگر مخاطبان شما محتوا را دوست داشته باشند، قطعاً گوگل نیز آن را دوست خواهد داشت. بنابراین از این پس دیگر محتوای نامناسب تولید نکنید و بیشتر از قبل برای آن وقت بگذارید. محتوای خود را از اعماق وجود، با کلمات خود و با تجربه ی خود تولید کنید.

می توانید در بین محتوا از کمی آگاهی و چندین نصیحت کوچک نیز استفاده کنید. بسیاری از متخصصان SEO باور دارند که دوران سلطنت ” محتوا پادشاه است ” به پایان رسیده است و هم اکنون مفهوم فراتر از محتوا است و نقش اصلی را ایفا می کنند و سلطنت را بر عهده دارند.

محتوای همیشه سبز می تواند مثال خوبی برای محتوای با کیفیت باشد. زیرا این نوع از محتوا همیشه قابل دسترس و دقیق خواهد بود. این محتوا به مخاطبان شما آموزش خواهد داد. وابسته به زمان نیست و در تمام ساعات روز می توان از آن استفاده کرد. پیدا کردن آن سخت نیست و همیشه ماندگار است.

تصور کنید که بتوانید برای یک سوال بی انتها پاسخی بسیار مناسب پیدا کنید. اگر قادر به انجام این کار باشید، مانند این است که معدن طلای بزرگی در اختیار خواهید داشت.

محتوای اصلی باید دارای کیفیت بالایی باشد. کلمه اصیل میتواند به معنای اصالت و ابتکار نیز باشد. ایده های شما باید اصل و مبتکرانه باشند! پیاده کردن ایده مشابه و به کار گرفتن کلمات و محتوای یکسان برای پست های مختلف به معنای ابتکار و اصیل بودن محتوا نیست.

اگر محتوای شما تکراری باشد، هیچکس به آن مراجعه نخواهد کرد و این امر موجب میشود تا در اولین قدم برای نوشتن محتوا با شکست مواجه شوید.

چگونه می توان محتوای با کیفیت تولید کرد؟

تولید محتوای با کیفیت چیزی نیست که بتوان یک شبه به آن رسید. هیچ کس نمی تواند دقیقا پیش بینی کند که آیا مقاله های شما با موفقیت روبرو خواهند شد یا خیر، اما برخی موارد هستند که می توانید برای تاثیرگذاری بیشتر محتوای خود از آن ها استفاده کنید.

مرحله اول: موضوعات را با دقت کنترل کنید

شما باید در یکی از این دو موقعیت قرار داشته باشید : یا تجربه نوشتن برخی مقالات را از قبل داشته اید و یا اینکه در ابتدای راه خود هستید. در صورتی که در موقعیت اول قرار دارید می توانید بازار کار را امتحان کرده و اطلاعاتی راجع به مخاطبان خود داشته باشید.

در صورتی که در موقعیت دوم قرار دارید، وقت آن است که در کار خود بدرخشید، نگاهی به رقبای خود بیندازید، محصول خود را بشناسید و شروع به نوشتن محتوا کنید، دوباره و دوباره بنویسید تا زمانی که حس کنید چه چیزی برای شما از همه مناسب تر است.

اگر در حال حاضر در بازاریابی محتوایی مشغول به کار هستید، باید اول از همه جزئیات مقالات پیشین خود را چک کرده تا ببینید کدام یک از مقالات شما از همه موفق تر عمل کرده است.

لاری کیم در رابطه با این موضوع توضیح می دهد:

برای پیدا کردن کیفیت، به کمیت نیاز دارید.

مرحله دوم : در رابطه با کلمات کلیدی تحقیق کنید

هنگامی که موضوع مناسب برای کار خود را پیدا کردید، می توانید در رابطه با کلید واژه های مورد نظر تحقیق کرده و اصطلاحات مناسب با موضوع خود را پیدا کنید. تحقیق در رابطه با کلید واژه در این مرحله الزامی می باشد. ابزارهای زیادی وجود دارند که می توانید به راحتی با آن ها کار کنید. ابزار KWFinder مثالی در این زمینه است که کار با آن بسیار راحت و سریع باشد. با یک جستجوی سریع می توانید هزاران موضوع در رابطه با واژه های مرتبط را بیابید.

هنگامی که به این مرحله رسیدید، باید راجع به برخی موارد اطلاعات کافی داشته باشید. میزان سختی کلید واژه و حجم اصطلاحات مورد نظر را در نظر بگیرید. به دنبال کلید واژه هایی بگردید که بیشترین تعداد جستجو را داشته اند.

اگر سختی کلید واژه انتخابی زیاد نباشد به این معناست که میزان رقابت برای این کلیدواژه در حد متوسط است. می توانید به راحتی ایده های جدید پیدا . در صورتی که مخاطب مورد نظر قصد داشته باشد تا راجع به نحوه انجام کاری اطلاعات داشته باشد، باید به دنبال سوال های خاص باشید. در صورتی که قصد دارید تا پست جامع و کاملی را پوشش دهید، باید به دنبال کلید واژه های مرتبط متمرکز باشید.

پژوهش در رابطه با کلید واژه ها یا همان کلمات کلیدی هرگز از رده خارج نمی شوند. این امر همیشه وجود خواهد داشت و امری ضروری است.

اما امر ضروری دیگر در این زمینه آگاه بودن و داشتن قدرت انتخاب محتوای برتر است. ابزار کلمات کلیدی می تواند همراه با روش های دیگر به خوبی عمل کند.

 

 

 

گوگل منبع بزرگی از اطلاعات است. شما می توانید هر موردی را که می خواهید جستجو کنید و با استفاده از ویژگی Autocomplete می توانید ببینید که سایر افراد چه چیز هایی را جستجو می کنند.

از آنجایی که گوگل هر روزه بیشتر از قبل روش وابستگی به مفهوم در محتوا را به کار می گیرد، بهتر است که شما نیز با این روش آشنایی کامل داشته باشید و آن را به کار بگیرید.

نتایج نشان داده شده ممکن است در مکان خاصی، نسبت به مکان دیگر متفاوت باشد. همچنین در قسمت پایین صفحه گوگل می توانید جستجوهای مرتبط با موضوع خود را مشاهده کنید. این جستجوهای کوچک ممکن است به شما در درک بهتر اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند و همچنین نوع اطلاعات دریافتی، کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید:  اهداف استودیو طراحی گرافیک

 

 

آیا شما خود را از سایر رقبا متفاوت می دانید ؟

آیا به فکر افزایش ارزش محتوای خود هستید؟

آیا فکر می کنید محتوای شما منحصر به فرد خواهد شد؟

اگر پاسخ شما به تمامی این سوالات مثبت است، پس در راه درست قدم گذاشته اید. ابزارهای رایگانی و تجاری برای تقویت پژوهش در رابطه با کلمات کلیدی وجود دارند.

Google Adwords •

Kparaser •

KWFinder •

Answer The Public •

مرحله سوم: جزئیات مربوط به کلید واژه ی مرتبط را از جستجوهای پیشین جمع آوری کنید

سرچ کنسول گوگل و گوگل آنالتیکس به شما اجازه می دهد تا اطلاعات پیشین در رابطه با جزئیات مورد نظر را پیدا کنید و از آنها برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید.

برای مثال ، شما می توانید زمان بیشترین بازدید مطالب خود را مشاهده کنید، می توانید ببینید کدام یک از کلید واژه ها تاثیر بیشتری داشته است و همچنین میزان بازدید سایت خود را مشاهده کنید و آمار مربوط به سایت را بهینه سازی کنید. می توانید اطلاعات را به صورت ماهانه دریافت کنید و ببینید که دقیقاً کدام ماه از سال بیشترین و کمترین جستجو را داشته است.

 

 

اگر به دنبال محتوای فصلی هستید ، این روش می تواند برای شما تاثیر گذار باشد. هنگامی که کار شما با جستجوی کلید واژه ی مورد نظر به اتمام رسید، باید تمرکز و توجه خود را بر روی رقابت بگذارید. قبل از این نیز به این نکته اشاره شد که این مرحله را نباید بدون انجام هیچ کاری پشت سر گذاشت.

مرحله چهارم: دائماً رقبای خود را چک کنید

برای تولید محتوای با کیفیت، موارد زیادی است که باید آن ها را در نظر گرفت و یکی از آن اقدامات بررسی و پیگیری و رصد کامل رقبا است. به همین دلیل ابزار به کار رفته در این زمینه می تواند کمک زیادی به پروسه ی ایجاد محتوا کنند.

برای مثال، سایت cognitiveseo.com (۱۴ روز رایگان ) ابزارهای مرتبط با بررسی کلید واژه لیستی از تمامی صفحاتی که اطلاعات اضافه بر سازمان دارند را در اختیار شما میگذارند. جمع آوری این اطلاعات به صورت دستی بسیار سخت می باشد، اما این ابزار کار را برای شما راحت کرده است.

در عکس زیر ، جزئیات جمع آوری شده برای هر صفحه مشخص شده است.

 

 

  • امتیاز محتوا ، که بر اساس الگوی کلید واژه، از تمامی صفحات مرتبط با امتیاز دهی محاسبه شده است
  • تعداد کلید واژه های متمرکز که از بین تمام کلید واژه های استفاده شده انتخاب شده است و بر اساس آن، امتیاز محتوا محاسبه شده است
  • امتیاز خوانایی که توسط ابزار Kincaid-Flesch مشخص شده است، که در آن میزان پیچیدگی متن مشخص می شود
  • تعداد کلید واژه های استفاده شده در صفحه
  • لیست کلید واژه های استفاده شده برای محاسبه کارایی محتوا، که مختص به صفحه ی مربوطه است. دانستن ایده های رقبا و حس رقابت، نکته مثبتی برای بهبود محتوا و تهیه بهترین مقاله و محتوا است.

حال که به تمام جزئیات واقف هستید، وقت آن است که خود را برای مرحله بعد آماده کنید :

بهینه سازی محتوا

۳.چگونه با استفاده از روش های ثابت شده ی گوگل، می توان محتوا را بهینه سازی کرد؟

هر زمان صحبت از بهینه سازی است ، باید بدانید که استفاده از زبان و بیان همیشگی، طبق تکنیک هایSEO ، عامل کلیدی برای موفقیت هستند، زیرا صفحاتی که خوانایی بالا دارند، همیشه در این عرصه موفق عمل می کنند

مرحله اول: برای محتوای خود برنامه ریزی کنید

گوگل، از عامل های مختلفی برای ارزیابی کیفیت محتوا و مرتبط بودن آن با موضوع خاص استفاده می کند. با این وجود، تقریبا هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید این الگوریتم را دور بزنید و رتبه سایت خود را بدون زحمت بالا ببرید.

برای صرفه جویی در وقت و تلاش، دستیار محتوا به شما کمک خواهد کرد تا کلید واژه های دقیق موجود در محتوای خود را شناسایی کنید و با استفاده از آنها رتبه بالاتری به دست آورید.

 

این مکانیزم بسیار ساده و سریع است :

  • تمام محتوای موجود را در دستیار محتوا Paste کرده تا ابزار شروع به تجزیه تحلیل آن کند.
  • کلید واژه های پیشنهادی را جهت افزایش کارایی محتوای خود اضافه کنید.
  • در صورت نیاز نکاتی را که از قلم انداخته اید به محتوا اضافه کنید.

البته، کارایی محتوا تنها عامل افزایش رتبه سایت شما از نظر گوگل نیست، اما کارایی محتوا می تواند به شما موقعیتی را که خواهان به دست آوردن آن هستید، نشان دهد. رعایت کردن استانداردهای لازم نیز امری ضروری است.

مرحله دوم: از بهینه سازی های موفق پیشین کمک بگیرید

قبلا نیز در رابطه با بهینه سازی محتوا مطالب نوشته شده است، تمامی این مطالب یک نقطه ی مشترک داشتند: باید بازار کار خود را بشناسید و با زبان ساده و قابل فهم به تولید محتوا روی بیاورید و هیچ گونه تکرار و دوگانگی در مطالب شما دیده نشود.

پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله : چک لیست داستان سرایی: چگونه متوجه شویم که داستان خوبی برای مخاطبان خود داریم؟

جالب ترین قسمت کار، داستان و ایده اصلی است جمع آوری عده ای زیاد برای تبلیغ کار خود، کار ساده ای نیست. در ابتدا، شما به چشم برخی افراد می آیید و سپس کاری می کنید که آن ها عاشق محتوای شما شوند. حتی اگر این دو جمله مانند دو مرحله ی جداگانه به نظر برسند، با یک دیگر در ارتباط نزدیک هستند. چندین مورد از استراتژی های محتوا که به شما کمک می کنند با موفقیت روبه رو شوید ، ذکر شده اند:

موضوع مناسب را پیدا کنید: می توانید این موضوع را از نظرات داخل شبکه های اجتماعی، نظرات مشتریان، نظرات سایت، مکالمات مختلف، اخبار و… پیدا کنید

بیشتر بخوانید:  آخرین ترندهای دیجیتال مارکتینگ در صنعت مد و فشن

شروع به نکته برداری کنید تا بتوانید ایده های خود را به خوبی پیاده کنید

نوشته های خود را به ساختار منظم تبدیل کنید

شروع به نوشتن کنید: مطمئن شوید که نوشته های شما به حدی جذاب، ساده و روان باشند که مخاطبین را به خود جذب کند

تیتر نوشته ی خود را طوری انتخاب کنید تا مخاطبان را به خواندن محتوای شما ترغیب کند و رتبه ی سایت شما را بالا ببرد

بهینه سازی سایت را اجرا کنید: مطمئن شوید که تگ های عنوان، توضیحات متا، عکس ها، URLها به همراه کلید واژه های انتخابی، همگی بهینه سازی شده اند

با استفاده از دستیار محتوا (حد اکثر ۲ یا ۳ کلید واژه) ، محتوای خود را بهینه سازی کنید

محتوای خود را ترویج دهید: شبکه اجتماعی ، خبرنامه ها و…

مرحله سوم: از کلید واژه های جمع آوری شده در مرحله پژوهش در رابطه با کلمات کلیدی استفاده کنید

در مرحله بهینه سازی، باید از راهی آسان و منطقی برای جمع آوری کلید واژه های متمرکز استفاده کنید. همان طور که قبل از این نیز اشاره شد، باید به خوبی راجع به مفهوم محتوای خود فکر کنید و کلید واژه هایی را انتخاب کنید که با محتوا و متن شما مرتبط هستند.

اگر از ابزار کلید واژه استفاده کنید، می توانید لیست کاملی از کلمات پیشنهادی را دریافت کنید.استفاده از این کلمات ایده بسیار خوبی برای بهبود محتوای شما است. اگر از دستیار محتوا استفاده می کنید، این کار بسیار راحت تر خواهد بود، زیرا می توانید علاوه بر استفاده از کلید واژه های مناسب، رتبه و بازدید سایت خود را در گوگل نیز افزایش دهید.

 

 

کار خود را “با کلید واژه هایی که باید از آنها استفاده کنید” شروع کنید و بر روی کلماتی تمرکز کنید که دارای فونت درشت هستند و در جلوی کلمات، نقطه قرار گرفته است، سپس دور کلمات دیگر لیست، دایره بکشید. هنگامی که تمامی کلید واژه های مرتبط را به محتوای خود اضافه کردید، با استفاده از روش مشابه، “کلید واژه هایی که باید بیشتر از آنها استفاده کنید” را انتقال دهید. هنگامی که این مرحله را به اتمام رسید، می توانید پست خود را ترویج داده و بر روی خروجی آن تمرکز کنید.

سه روش برای اندازه گیری تاثیرات مقاله

اندازه گیری نتایج، مرحله ای است که نباید از آن رد شد. باید دائماً کلید واژه هایی را که برای بهینه سازی محتوا از آن ها استفاده کرده اید، مورد بررسی قرار داده تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید.

روش اول: کنسول جستجوی گوگل

ابزار وبمستر گوگل روش بسیار خوبی برای انجام این کار است. به حساب کاربری خود بروید.

Search Traffic » Search Analytics and track individual pages

 

 

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، می توانید جزئیات بازدیدهای انجام شده، میانگین CTR و موقعیت فعلی سایت خود را مشاهده کنید. با جستجوی صفحه مورد نظر می توانید رتبه را مشاهده کنید:

صفحات/ نوع صفحات را فیلتر یا محدود کرده و آدرس را پیست کنید.

 

 

روش دوم: پیگیری رتبه سایت

شما همچنین می توانید از ابزار پیگیری رتبه سایت برای دیدن لیست کلی کلید واژه ها و دنبال کردن جدید ترین کلید واژه ها استفاده کنید. ابتدا باید کلید واژه های مورد نظر را اضافه کرده و پس از آن، مدتی صبر کنید نتایج آن را مشاهده کنید.

 

برای انجام بهینه سازی محتوا در مقیاس بزرگ، می توانید نگاهی به قابلیت جستجو بیاندازید تا ببینید که آیا رتبه شما به طور صعودی در حال افزایش است یا خیر .قابلیت جستجو به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از ترکیب کلید واژه های خاص می توانید رتبه سایت خود را بالا ببرید.

 

روش سوم : تجزیه و تحلیل توسط گوگل

آنالتیکس گوگل یکی دیگر از راه هایی است که می توانید از آن برای تهیه جزئیات با کیفیت استفاده کنید. یک روش و راهنمایی برای چگونگی افزایش رتبه در موتورهای جستجوی، توسط داده های تجزیه تحلیل گوگل ساخته شده است.

این روش برای درک مخاطبان سایت بسیار خوب می باشد: علاقه مندی ها، رفتار، جمعیت شناسی و… با استفاده از این روش می توانید دریابید که چگونه رتبه خود را بهبود ببخشید و مشاهده کنید که کدام یک از محتواهای نوشته شده بازدید بیشتری دارند و همچنین ببینید که کدام یک از منابع و اطلاعات می توانند کمک بزرگی به تولید محتوای شما باشند.

تمام این جزئیات ذکر شده به مدیریت بهتر محتوای شما کمک می کنند.

نتیجه گیری:

نوشتن محتوای با کیفیت کار بسیار سختی نیست، اما در عین حال بسیار راحت هم نیست. این کار نیازمند دانش، تفکر استراتژیک و ابزار مورد نظر برای بهبود کار می باشد. اگر معنای محتوای با کیفیت و اصطلاحات مرتبط با آن را درک می کنید، دو قدم جلو هستید.

در دنیای امروز که بر سر تولید محتوا رقابت تنگاتنگی وجود دارد، شما باید ایده های ناب و منحصر به فرد داشته باشید تا خود را از سایر افراد متمایز کنید و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

بهینه سازی سایت مرحله بعدی است. با استفاده از کلید واژه مناسب میتوانید مفهوم مناسب تولید کنید و کیفیت محتوای خود را افزایش دهید. در پایان، این محتوا را ترویج داده و نتایج را دنبال کنید. جزئیات به دست آمده از تجزیه و تحلیل، می تواند پیشنهاد های ارزشمندی برای محتوای شما ارائه کند همچنین می توانید با استفاده از آن ها، اعتماد مخاطبان را جلب کنید و تجارت مورد نظرتان را بهبود ببخشید.

استفاده از تجزیه و تحلیل های داده شده سود زیادی برای استراتژی های بازاریابی و محتوای شما دارد. تمام این مراحل در کنار هم به شما کمک می کنند تا به اهداف خود برسید و در کار خود بهترین باشید!

 

این مقاله توسط آژانس تبلیغاتی کروشه از وب سایت cognitiveseo ترجمه شده است لطفا نظرات خودتون رو درباره تولید محتوا با کیفیت برای ما بنویسید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.