نسخه آزمایشی!

هزینه سئو را چگونه در نظر بگیریم؟

فهرست مطالب

۱۱. ساختار قیمت های شما چگونه است؟

همانند هر معامله ای، تصمیم گیری شما باید در نهایت بر اساس قیمت های پیشنهادی طرف مقابل باشد.  به همین خاطر پیدا کردن یک فرد مناسب بر اساس بودجه ای که دارید بسیار مهم است.   باید بدانید طرف مقابل دوست دارد هزینه های مربوط را چگونه دریافت کند. بر اساس گزارش های منتشر شده از مجله Entrepreneur، شما باید بدانید چه مقدار بودجه برای اینکار نیاز دارید.

بخش اول مقاله با عنوان آیا متخصصین سئو پاسخ این سوالات را میدانند؟ را در شرکت تبلیغاتی کروشه مطالعه مایید.

پاسخ مناسب: قیمتی که قادر به پرداخت آن هستید، انعطاف پذیری در زمانبندی بودجه کار، ساعت های کاری مشخص و واضح. همانطور که می دانید در این گزینه متغیرهای زیادی می تواند دخیل باشد اما سئوکار شما باید بتواند قیمت و هزینه مناسبی ارائه دهد.

پاسخ نامناسب: قیمتی که ممکن است در محدوده نیازهای شما نباشد یا غیر قابل پیش بینی باشد. برخی از متخصصان سئو یا شرکت هایی که در این حوزه کار می کنند معمولا قیمت های مبتنی بر عملکرد ارائه می دهند. این گزینه می تواند برای شما جذاب باشد. شما  همان پولی را پرداخت می کنید که واقعا نتیجه آن را مشاهده کرده اید( نتیجه کار هر چیزی که باشد بر اساس آن پول پرداخت خواهید کرد).  این موضوع ضرورتا بد نیست اما باید مراقب باشید. رتبه بندی بالا برای واژه های مبهم به راحتی به دست می اید اما در نهایت ارزشی برای کسب وکار شما نخواهد داشت. پس پرداخت هزینه برای چنین عملکردی بی فایده است.

۱۲. چه نوع کسب وکارهایی را بیشتر دوست دارید و معمولا با آنها کار می کنید؟

اگرچه برخی از عناصر سئو( کیفیت بالا، محتوای متمایز و منحصر به فرد، بک لینک های معتبر، ساختار فنی مناسب) در میان همه سئوکاران رایج است اما تفاوت هایی بین بهینه سازی سایت برای  کسب وکارهایی که بر روی ترافیک حاصل از مشتریانی که در محدوده خاصی از ناحیه جغرافیایی تکیه دارد با کسب وکارهای الکترونیکی وجود خواهد داشت. بسته به نوع کسب وکاری که شما دارید باید فاکتورها و تاکتیک های مختلفی همچون بررسی آنلاین، لیست دایرکتوری های آنلاین، اسنیپت های غنی، وبلاگ نویسی مهمان و رسانه های اجتماعی  مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:  دسترسی به مشتریان در بازاریابی

پاسخ مناسب: سئوکار مد نظر شما ممکن است کار در بخش های مختلفی را تجربه کرده باشد اما  باید تخصص و تبحر کافی برای کار در کسب وکار شما را نیز داشته باشد. این فرد باید بتواند فاکتورهای بسیار مهم برای کسب وکار شما را درک کند و آن را به شیوه ای مناسب و قابل درک به کار گیرد.

پاسخ بد: ” ما در هر  کسب وکاری فعالیت داریم.” اگر این پاسخ را از سئوکار دریافت کردید باید بدانید که  یک فرد نمی تواند در همه حوزه ها متخصص باشد. البته برخی از شرکت ها ممکن است قادر به انجام اینکار باشند زیرا از افراد مختلفی در حوزه های متفاوت استفاده می کنند. بدترین پاسخ در این زمینه این است:” اصلا مهم نیست نوع کسب وکاری که دارید چه چیزی است، سئو در همه زمینه ها یکسان کار می کند.”

۱۳.شما چگونه می توانید نرخ تبدیل را بهینه سازی کنید؟

به دست اوردن ترافیک هدفمند به سمت سایت تنها نیمی از ماجراست شما باید بتوانید بازدید کننده را تشویق کنید تا فعالیت خاصی را در سایت شما انجام دهند. ( آیتمی را خریداری نمایند، یک وایت پیپر دانلود کنند، برای یک وبینار ثبت نام نمایند یا در خبرنامه شما مشترک شوند).

• بهینه سازی نرخ تبدیل در میان سایر عناصر یکی از مواردی است که به هنر و دانش زیادی نیاز دارد

• توسعه Call to action های قوی

• هدایت کردن ترافیک به سمت صفحات فرود

• استفاده از پاپ آپها

• بهینه سازی طراحی صفحه فرود و قرار دادن عناصر مرتبط با ناوبری(حداقل باشد)، رنگ ها، متن، طراحی فرم، تصاویر؛ اثبات اجتماعی و دکمه های مرتبط با یک فعالیت خاص

بیشتر بخوانید:  چرا SEO بهتر از PPC است؟

• تست و بررسی همه اجزای تشکیل دهنده صفحات فرود

• ایجاد هدف و پیگیری کلیک های خارجی در گوگل آنالیتیکس

پاسخ مناسب پاسخی است که بتواند به شما اطمینان دهد سئوکار منابع  و تاکتیک های اصلی  را می داند و از اهمیت بهینه سازی نرخ تبدیل آگاه است.

۱۴. چه چیز های دیگری می توانند برای شما فراهم کنند؟

علاوه بر درک سئو و CRO( بهینه سازی نرخ تبدیل) برخی از مشاوران  و آژانس ها می توانند خدماتی همچون برنامه ریزی استراتژی محتوا و استفاده از تقویم تحریریه؛ توسعه محتوا ؛ بهینه سازی رسانه های اجتماعی و سایر خدمات را ارائه کنند. ممکن است به این خدمات نیاز نداشته باشید اما به خاطر داشته باشید که کاربرد این تاکتیک ها می تواند تاثیر خوبی بر روی موفقیت سئوی سایت داشته باشد. به همین خاطر باید بدانید سئوکار شما قادر است چه مواردی را فراهم کند.

پاسخ مناسب پاسخی است که باعث ایجاد حس اطمینان در شما شود. سئو کار شما باید بداند همه این قطعات چگونه در کنار یکدیگر قرار می گیرند. پاسخ نامناسب نیز پاسخی است که باعث شود اطمینان کافی به سئوکار نداشته باشید و این پاسخ نتواند شکاف های موجود را پر کند.

۱۵. چگونه خود را به روز نگه می دارید؟

اگرچه برخی از عناصر اصلی سئو( محتوای با کیفیت و لینک های معتبر) در طول سال ها بدون تغییر مانده است اما الگوریتم های گوگل در حال تغییر است. این به روزرسانی ها می تواند بر روی فعالیت های سئو نیز تاثیرگذار باشد. به همین خاطر، سئوکار شما باید بتواند خود را بر اساس تغییرات مداومی که رخ می دهد به روز نگه دارد.

بیشتر بخوانید:  مشاهده نتایج بازاریابی دیجیتال چقدر زمان می برد؟

پاسخ مناسب: پاسخ مناسب ترکیبی از موارد زیر است:

• خواندن وبلاگ های پیشرو در حوزه موتورهای جستجو

• شرکت در کنفرانس ها

• شرکت در انجمن های آنلاین سئو

• به دست اوردن تجربه در سایت های افراد

• استفاده از روش های دیگر

پاسخ نامناسب: “هیچ چیزی تغییر پیدا نمی کند. همه چیز در ۱۰ سال گذشته ثابت مانده است.” این بدترین پاسخی است که می توانید از سئوکار خود دریافت کنید.

یافتن بهترین منابع سئو برای کسب وکار خاص و نیازهای موجود می تواند چالش برانگیز باشد اما تصمیم گیری بسیار مهمی است.بهترین مکان برای آغاز کار،  پرسیدن منابع مختلف از افراد متخصص است.شما می توانید جستجوی آنلاینی داشته باشید یا از سوالاتی که در این  مقاله به آنها اشاره کردیم استفاده کنید تا مطمئن شوید فرد یا شرکت مناسبی را برای فعالیت های سئوی خود انتخاب می کنید.

 بخش دوم مقاله با عنوان چگونه متخصص سئو را بشناسیم؟ را در دیجیتال مارکتینگ مطالعه مایید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.