نسخه آزمایشی!

روش های فروش پر درامد

فهرست مطالب

اشتباه نکنید، دنیای فروش در حال تغییر است.  به نظر می رسد فناوری باعث شده است که فروش، خود را با جامعه امروزی منطبق سازد اما هنوز هم روش های واقعی و امتحان شده ای وجود دارد که می توان  مورد استفاده قرار داد.
این تکنیک ها می تواند به خوبی فروشندگان حرفه ای خوب و بد را از هم جدا کند. زمانی که در مورد تکنیک های مدرسه قدیمی (old school) صحبت می کنیم، قهرمانانی همچون زیگ زیگلار(Zig Ziglar) ، هاروی مک کی(Harvey McKay) و دیل کارنگی (Dale Carnegie) را به خاطر می آوریم که  چند قانون اساسی در مورد فروش را به دنیا معرفی کردند . این قوانین را می توان به طور خلاصه در یک جمله بیان کرد که برای همیشه درست خواهد بود:
مردم از افرادی خرید می کنند که آنها را دوست دارند و به آنها اعتماد می کنند.
این قانون یکی از  قوانینی است که در فروش بسیار موثر است. در این قوانین هسته بسیار سختی همچون الماس وجود دارد که بیشتر فروشندگان آن را نادیده می گیرند.  توانایی به دست آوردن و نگهداری اعتماد افراد فاکتور بسیار مهمی است که فروشندگان حرفه ای بر آن تکیه می کنند تا کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اعتماد،  با ارزش ترین دارایی هر فروشنده حرفه ای است. در ادامه با ۵ تکنیکی آشنا خواهید شد که به ساخت اعتماد در روابط فروش به شما کمک خواهد کرد:

۱. به خاطر داشته باشید که شما همیشه در حال فروش هستید.

چه در مقابل مشتریان بزرگی قرار داشته باشید یا در حال ارسال یک تصویر زیبا در فیس بوک هستید، شما همیشه در حال فروش  خواهید بود.  مراقب تصاویری که به نمایش می گذارید باشید و سعی کنید این تصاویر را با تصاویر حرفه ای و شخصی  خود همتراز سازید. نگهداری اعتماد به یک  برند شخصی  یک گزاره ارزشی بسیار مهم است. افراد همیشه در ذهن خود فایلی را برای برند شما اختصاص می دهند. هر فعالیت، کلمه و تعاملی  که با افراد دارید باید بتواند درک  آنها را بهبود ببخشد. به طور مستقیم یا غیر مستقیم، شما  همیشه در حال ساخت یا از بین بردن اعتماد هستید.  هر گز متوجه نخواهید شد که یک فرصت چگونه پرورش داده شده یا از بین رفته است. اعتماد سازی را بخشی از پرسونای( شخصیت سازی) خود قرار دهید، آن را حقیقی تر بسازید و برند خود را همیشه در دسترس نگه دارید.

۲.برند شخصی خود را توسعه دهید.

زمانی که صحبت از در دسترس نگه داشتن برند می شود منطورمان این است که زمانی را برای ساخت یک برندینگ شخصی اختصاص دهید. توضیحی در مورد استعدادها، مهارت ها و فعالیت های منحصر به فرد خود بنویسید. همچنین باید بدانید که چرا  افراد به برند شما اعتماد کرده اند و ارزشی برای آن قائل هستند. سپس دوباره این  نوشته ها را مرور کنید و  سه سوال اساسی زیر را از خود بپرسید:
•ایا من با برند شخصی خود زندگی می کنم؟
•ایا نیاز به تجدید نظر در این مورد وجود دارد؟  چرا؟
•چگونه می توانم برند خود را قدرتمندتر سازم؟
همانطور که بر روی توسعه و زنده نگه داشتن این برند شخصی تمرکز می کنید، متوجه خواهید شد که فعالیت های شما به صورت خودکار با نوشته هایتان همتراز شده است.  در این شرایط به صورت فعال به دنبال فرصت هایی خواهید بود تا در زمینه کاری خود به یک متخصص تبدیل شوید و حوزه تخصصی موجود را به خود اختصاص دهید. در این شرایط مشتریان نیز به هنگام تصمیم گیری  برند شما را در نظر می گیرند و سعی می کنند خرید خود را از برند شما انجام دهند.

بخش دوم مقاله:  ۵ روش فروش واقعی که در قرن ۲۱ باید مورد استفاده قرار دهید.
 شما عزیزان میتوانید فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ در شرکت تبلیغاتی کروشه را نیز پر کنید تا از هزینه ها آگاه شوید.

بیشتر بخوانید:  8 استراتژی جالب برای بیش فروشی( upselling )

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.