نسخه آزمایشی!

۱۰ دلیل که ⁣کارشناسان دیجیتال مارکتینگ عاشق کارشان هستند

فهرست مطالب

به عنوان یک حرفه، علاقه به بازاریابی دیجیتال آسان است. به عنوان یک سرگرمی، دیجیتال مارکتینگ به نوبه خود  یک حرفه آسان است. که یک مشخصه از یک کار بزرگ است.با این حال، باید اشاره کرد که بازاریابی دیجیتال مانند یک تکه کیک نیست.این  حرفه بخصوص اگر خودتان صاحب آژانس باشید می تواند بسیار استرس زا باشد. ضرب العجل ها، تغییرات در وضع موجود،  نگرانی در مورد مقیاس پذیری  و نگرانی های دیگر وجود دارد. اما بازاریابان دیجیتال به طور کلی یک دسته بسیار خوشبخت هستند. چرا؟  خوب، ۱۰ دلیل که چرا بازاریابان دیجیتال عاشق کار خود هستند. امروز و در این مقاله به ۵ دلیل اشاره خواهیم کرد و دلایل بعدی را در مطلب بعدی عنوان خواهیم کرد.

۱. آینده بازاریابی آنلاین روشن است

یکی از ویژگی های مهم یک کار و شغل قدرت  بقای آن است. هنگامی که به شکار یک کار می روید، امنیت شغلی  در بالای لیست ” باید ” قرار داشته باشد. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ  دقیقا این را ارایه می کند. تا زمانی که مردم در اینترنت وقت صرف می کنند، بازاریابی دیجیتال  این بخش را یاری خواهد کرد و شما به سختی زمانی را پیدا خواهید کرد که کسی در اینترنت نباشد.

برای نشان دادن این واقعیت  که بازاریابی دیجیتال دارای قدرت پایدار ماندن است، مقدار پول صرف شده در تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده  را در نظر بگیرید. به گزارش  Statista، در سال ۲۰۱۵، شرکتها ۵۹.۸۲ بیلیون دلار در تبلیغات دیجیتال  هزینه کرده اند. این مبلغ در سال ۲۰۱۶. به ۷۲.۹ بیلیون دلار افزایش یافته است علاوه بر این،  تخمین زده می شود این مبلغ با افزایش سالانه در سال ۲۰۲۰ به  حدود ۱۱۳ بیلیون دلار برسد.

بیشتر بخوانید:  30 نکته در رابطه با بازاریابی محتوا

۲. برای خودتان کار کنید

صنعت بازاریابی دیجیتال  نیازمند آموزش رسمی برای رسیدن به موفقیت است. مطمئنا، برخی کارفرمایان ممکن است یک کالج آموزشی را  به آموزشهای ساده ترجیح می دهند زیرا  در نهایت دستاورد آن برای خودتان است ،به خصوص اگر شما  در شروع کار خود در شرکتتان هستید نمونه کارهای  شما در پروفایلتان  مهمترین ابزار  برای کشاندن مشتریان بیشتر به زمین خودتان است.

شما  مجبور نیستید برای خودتان کار کنید تا به احساس موفقیت برسید اما انجام بعضی کارها احساس متفاوتی را در شما بوجود می آورد. به همین ترتیب، معمولا زمانیکه شما رییس خودتان هستید، انگیزه هم پیدا می شود.اگر می توانید بعنوان مسئول کسب و کار به عملکرد خودتان رسیدگی کنید، پاداش های بزرگ برای بسیاری از بازاریابان دیجیتال مهم هست.زیرا پاداش بهترین چیز برای ارائه کار بهتر در زمینه بازاریابی دیجیتال است.

۳. شما می توانید  خودتان باشید

به طور کلی، آژانس های بازاریابی دیجیتال یک فضای استارتاپی هستند که در آن خلاقیت و منحصر به فرد  بودن با ارزش است. آنها گاهی اوقات برنامه نویسان خاموش و یا دفاتر غیر متعارف ( home office )  دارند که هر دو برای ایجاد یک محیط  راحت و بی دغدغه برای کارکنان  مهم است.علاوه بر این، آنها اغلب  افرادی را استخدام می کنند که متناسب با  فرهنگ خودشان باشند که  برای انجام کار شرایط بسیار آسان می شود. فقط یک شخصیت وجود دارد و اجازه دهید که دیده شود یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ !  داشتن یک  منبع خوب برای یادگیری بازاریابی دیجیتال نیز مهم ترین دارایی  می باشد.

۴. در هرجا کار کنید

این سود تنها در صورتی به شما  میرسد که به تنهایی کار کنید. به معنای واقعی کلمه، همه شما نیاز به یک بازاریاب دیجیتال لپ تاپ و اتصال به اینترنت قابل اعتماد، به علاوه دانش  دارید.  تعداد زیادی بازاریابان دیجیتال  وجود دارند که از خانه یا هر جای دیگر که باشند، می توانند کار انجام دهند.

بیشتر بخوانید:  هزینه سئو را چگونه در نظر بگیریم؟

در بازاریابی دیجیتال ، اساس کار بر مشتری بی حد و حصر است.تنها  کسانی می توانند پیشرفت کنند که دانش و شاید به میزان کمتر زبان خارجه بدانند. بدیهی است، مشتریان محلی برای بازاریابان دیجیتال مهم هستند و داشتن  رزومه موفق بومی  در مجموعه می تواند  در به دست آوردن کسب و کارهای بومی  بیشتر و در نتیجه مشتریان بیشتر کمک کند. با این حال، مشتریان  معمولا در سراسر یک منطقه جغرافیایی بزرگ، حتی در کشورهای مختلف پراکنده هستند.

 

۵. از مردم کمک بگیرید

موفقیت  شما در گرو موفقیت مشتریان شماست. در نهایت، شما باید طراحی و یا بهینه سازی وب سایت خودتان را انجام دهید. تبدیل  مشتریان بالقوه به بالفعل و حضور آنلاین دو کلید برای داشتن یک کسب و کار موفق است.

اگر شما کار خود را خوب انجام دهید، مشتریانتان با مراجعه به وبسایت شما، باعث افزایش ترافیک سایت شده و درنهایت نتایج آن را خواهید دید. علاوه بر این، به دلیل اینکه  شرکت های بزرگ معمولا در خانه بازاریابی دیجیتال را انجام می دهند، اکثریت مشتریان  شما به احتمال زیاد علاقمند به داشتن یک کسب و کار کوچک خواهند بود  – افرادی مانند شما که تصمیم گرفته اند تا علاقه خود را  صرف یک کار تمام وقت کنند.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.