نسخه آزمایشی!

تفاهم نامه خدمات نورومارکتینگ با شرکت دلتا لب هلند

فهرست مطالب

کانون تبلیغاتی کروشه، در راستای شعار و همچنین اهداف بلند مدت خود در ارایه خدمات متمایز مفتخر است اعلام بدارد، در تفاهم نامه ای با شرکت DELTA LAB ( مستقر در کشور هلند ) خدمات نوین و آینده پژوهی، اعم از مطالعات و یا انجام پروژه در حوزه تخصصی نورومارکتینگ ( بازاریابی عصبی ) در کشور عزیزمان ایران بصورت یک لابراتور کامل ارایه می نماید.
در آینده نزدیک جزییات خدمات و نحوه انجام آن در سایت کروشه اعلام خواهد شد.
خود را در [ ] متمایز کنید.

علم و تکنیک های نورو مارکتینگ/بازاریابی عصبی با تکیه بر فعالیت های مغز و بخش لذت آن سعی دارند که توجه ضمیر ناخودآگاه مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه را به یک تبلیغ یا محصول/خدمت جلب کنند.

در نورومارکتینگ، متخصصان و تیم های تبلیغات/تحقیقات بازار با دانشمندان عصب شناسی همکاری می کنند تا با استفاده از ابزارها و دستگاه های electroencephalography(EEG)  و FMRI مغز مصرف کنندگان/مشتریان بالقوه و متعاقبا رفتار آنها را بسنجند. ایی ایی جی می تواند فعالیت سطحی مغز را با استفاده از الکترودهایی که به سر انسان متصل است بسنجد. اف ام آر آی می تواند فعالیت های عمیق تر مغزی را با استفاده از مغناطیس(magnet) هایی که می توانند جریان خون بخش های مختلف مغز را بسنجند، را سنجیده و اندازه گیری کند. این اندازه گیری و سنجش فعالیت های مغزی در زمانی که فرد مورد آزمایش(مصرف کننده) یک فیلم تبلیغاتی یا محصولی(مانند یک فیلم سینمایی یا موسیقی) را نگاه می کند انجام می شود. در واقع با سنجش فعالیت های مغز متخصصان می توانند تشخیص دهند که واکنش فرد مورد مطالعه نسبت به آن محصول چیست و متعاقبا می توانند بگویند که آیا آن محصول یا فیلم تبلیغاتی یا موسیقی را می پسندد یا خیر.

بیشتر بخوانید:  10 استراتژی بازاریابی اینفلوئنسرها برای موفقیت در کمپین ها که باید بدانید

با استفاده از نتایج آزمایش های نورو مارکتینگ آنها می توانند روی مشکلات و در واقع نیازهای واقعی مصرف کنندگان تمرکز کنند. در واقع با استفاده از تکنیک های نورو مارکتینگ شما دقیق تر و بهتر می توانید نیازهای مشتریان بالقوه/مصرف کنندگان که یکی از مقوله های مهم در کسب و کار و تجارت است را تشخیص دهید و متناسب با آن محصول را طراحی، تبلیغ و توزیع کنید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.