نسخه آزمایشی!

۸ مرحله در یک کمپین تبلیغاتی

فهرست مطالب

[ بخش دوم ] ————- [ بخش اول ]

۵. انتخاب طراحان:

برای اینکه بتوانید تبلیغات خوب و موثری داشته باشید باید از متخصصان طراحی کمک بگیرید مگر اینکه بخواهید کار طراحی و نوشتن تبلیغات را خودتان انجام دهید. یافتن یک آزادکار یا شرکت مناسب نیازمند بررسی نمونه کارها و نرخ انجام آن است. اگر بتوانید یک فریلنسر یا شرکتی را پیدا کنید که تمامی جوانب تبلیغات شما را به خوبی انجام دهد، قادر خواهید بود در هزینه های موجود صرفه جویی کنید. همچنین باید مطمئن شوید که از استعداد دیگران در زمینه طراحی تبلیغات استفاده می کنید.

 

۶. طراحی و نوشتن متن:

در حالیکه شما ممکن است طراحی و متن های زیادی برای انجام دادن نداشته باشید اما باید در مراحل مختلف، تمامی این موارد را مرور کنید. زمانی که کار خود را با یک طراح جدید یا سایر افراد شروع می کنید، مطمئن شوید که هر دوی شما از انتظارات یکدیگر در مورد محدوده زمانی و پیشرفت کار اطلاع دارید.

۷. قرار دادن تبلیغات:

زمانی که کار طراحی و نوشتن تبلیغات را تمام کردید، زمان واقعی قرار دادن آن در مکان های ارجح تبلیغاتی فرا رسیده است. شما ممکن است قراردادهایی را امضا کرده باشید.باید مطمئن شوید که تبلیغات شما به خوبی دیده می شود.

۸.ارزیابی:

بسته به نوع تبلیغات، نحوه ارزیابی شما ممکن است متغیر باشد. به عنوان مثال اگر تبلیغات شما حاوی کوپن خرید است، می توانید به سادگی تعداد مشتریانی که این کوپن ها را در دست دارند بشمارید.برای سایر تبلیغات، ممکن است بخواهید فروش را قبل، در طول نمایش تبلیغات و بعد از آن ارزیابی کنید. تا جایی که می توانید زمان خود را صرف تجزیه و تحلیل کمپین تبلیغاتی خود کنید. این اطلاعات می تواند در استفاده از تبلیغات در آینده موثر باشد.

بیشتر بخوانید:  ﺑﺴﺘﻪ بندی ها ﺳﺨﻦ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ، ﺑﻪ آوازﺷﺎن ﮔﻮش ﻓﺮا دﻫﯿﻢ

در حالیکه دنبال کردن چنین فرایندهایی ممکن است باعث سرکوب شدن خلاقیت ها شود اما استفاده از این مراحل واقعا می تواند کار شما را ساده تر نماید. شما می توانید سردرگمی های موجود را کمتر کنید و مطمئن شوید که می توانید زمان و هزینه واقعی تبلیغات خود را بسنجید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.