نسخه آزمایشی!

۳۸ دلیلی که نشان می دهد شما به یک متخصص یا مشاور رسانه اجتماعی نیاز دارید

فهرست مطالب

به قرن بیست و یکم خوش آمدید. در این قرن شما شاهد خودروهای بدون سرنشین خواهید بود، کودکانی را خواهید دید که در سنین بسیار کم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و فناوری هایی را مشاهده خواهید کرد که به بهبود زندگی انسان ها کمک می کنند. برای اینکه بتوانید در چنین شرایطی یک کسب وکار موفق داشته باشید باید از قدرت رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.

چه بخواهید از متخصص یا مشاور رسانه اجتماعی در شرکت تان استفاده کنید یا تصمیم داشته باشید این موقعیت را برون سپاری کنید و از یک آژانس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ یا شرکت تبلیغاتی خلاق کمک بگیرید، بازاریابی رسانه های اجتماعی برای موفقیت کسب وکار مدرنتان ضروری خواهد بود.

زمانی که یک متخصص برای سوشیال مدیا مارکتینگ انتخاب می کنید فردی را استخدام می نمایید که مهارت های مختلفی دارد و می تواند بینش های جدیدی در اختیار کسب وکارتان بگذارد. در این مقاله ۳۸ دلیل مهم برای استخدام یک متخصص یا مشاور رسانه های اجتماعی را با هم مرور خواهیم کرد.

۱. فروش/ سرنخ:

هدف نهایی هر استراتژی بازاریابی درآمدزایی بیشتر است. متخصص رسانه های اجتماعی فردی با مهارت بالا در تبدیل فالورها به مشتریان است. ۷۵ درصد شرکت هایی که محصولات خود را بر روی رسانه های اجتماعی بازاریابی می کنند گزارش کرده اند که فروششان در عرض ۱۲ ماه افزایش قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، ۷۴ درصد از مشتریان از رسانه های اجتماعی برای تصمیم گیری در خریدشان استفاده می کنند.

۲. پیگیری و سنجش:

قبل از اینکه فروشی داشته باشید به روشی برای پیگیری شرایط موجود نیاز دارید. متخصص رسانه های اجتماعی می تواند به تنظیم و راه اندازی کمیپن های فروش آنلاین ، کد پیگیری تبدیل، مخاطبان بازاریابی مجدد و سایر موارد به شما کمک کند. اینکار باعث می شود مخاطبانی که از طریق قیف بازاریابی به سایر مراحل رفته اند به راحتی تعیین گردد.

۳. زمانبندی ( تایم لاین )

استراتژی های زیادی پشت بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد. یک متخصص به خوبی می داند چه زمان هایی از روز یا هفته برای ارسال اطلاعات خاص بر روی پلتفرم خاص و رسیدن به اینگیجمنت ( تعامل ) بهینه مناسب است.

۴. کار با کیفیت:

برای اینکه بتوانید پروفایل رسانه اجتماعی کسب وکار خود را تعاملی نگه دارید به چیزی بیشتر از چند عدد و تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نیاز خواهید داشت. افراد متخصص به خوبی می دانند چگونه می توانند تعامل مخاطبان را جذب کنند و آن ها را به مشارکت وا دارند.

۵. یادگیری طولانی مدت:

یک فرد معمولی نمی تواند به طور مستمر همه ترندهایی که در دنیای بازاریابی ظهور می کند را پیگیری کند و یاد بگیرد. با اینحال متخصص رسانه های اجتماعی باید فردی با قدرت یادگیری طولانی مدت باشد و بتواند خود را در این حوزه در حال تکامل به روز نگه دارد. بیشتر حوزه های کاری هر چند سال یکبار تغییر می کنند اما پلتفرم رسانه های اجتماعی هر چند هفته یکبار تغییر می کند. پس برای به روز ماندن به فردی نیاز دارد که قدرت یادگیری مداوم را داشته باشد.

۶. ایجاد شناخت و اعتبار:

فرد متخصص علاوه بر اینکه به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید، قادر است برند را به شهرت بهتری در دنیای آنلاین برساند. همین امر باعث می شود شهرت شما در دنیای آنلاین به شناخت مخاطبان از برند در دنیای واقعی منتقل گردد. این روزها هیچ کس به شرکتی که در رسانه های اجتماعی حضور فعالی ندارد اعتماد نمی کند. اگر می خواهید کسب وکار قابل اعتماد و معتبری داشته باشید به فردی نیاز دارید که حضورتان در رسانه های اجتماعی را جذاب سازد. یک فرد متخصص به شما کمک می کند به چنین هدفی دست پیدا کنید.

۷. مانیتورینگ:

زمانی که کسب وکار خود را جلو می برید بررسی شبکه های اجتماعی مثل لینکداین، تلگرام،فیس بوک، توییترو اینستاگرام شرکت ممکن است اولین چیزی نباشد که هر روز بدان فکر می کنید. با اینحال چنین پلتفرم هایی باید به طور روزانه مورد مانیتور قرار گیرند تا کامنت های اسپم حذف شوند، به سوالات پاسخ داده شود و با مشتریان بالقوه تعامل ایجاد گردد. همه این ها جز وظایف متخصص رسانه های اجتماعی است.

۸. رشد مخاطبان وفادار:

بازاریابی یک بازی فوری و سریع نیست هر چند می تواند مزایای فوری در اختیار کسب وکارها قرار دهد. رشد مخاطبان وفادار چیزی است که در طول یک بازه زمانی بلند مدت رخ می دهد و اینکار به یک متخصص نیاز دارد. بعد از اینکه فالورهای وفاداری برای خود توسعه دادید می توانید از قدرت تبلیغات برای هزاران نفر در رسانه های اجتماعی استفاده کنید و از این قدرت رایگان بهره ببرید.

۹. تارگتینگ:

متخصص رسانه های اجتماعی به خوبی می داند چه پلتفرمی برایتان مناسب است و چه ساعتی از روز یا هفته برای ارسال پست ها می تواند موثر باشد. او دارای اطلاعات ارزشمندی درباره تمایلات کاربران، عادت های خرید و سایر موارد است. به کمک همه این اطلاعات متخصص رسانه اجتماعی می تواند مخاطبان هدف را به سمت برند سوق دهد و آن ها را برای خرید آماده سازد. همین امر شما را مطمئن می سازد افرادی را هدف قرار می دهید که به احتمال زیاد به محصولات و خدماتتان علاقه مندند.

بیشتر بخوانید:  شناخت رفتار کاربر با تست A/B

۱۰. مدیریت اتفاقات بحرانی:

یک شایعه بد می تواند کسب وکار شما را به طور کلی نابود سازد. متخصص رسانه اجتماعی در این شرایط قادر است پاسخ فوری به نگرانی ها و بحران های به وجود آمده ارائه نماید. هرگز اجازه ندهید یک نظر بد به حال خود و بدون پاسخ رها شود.

۱۱. افزایش ترافیک سایت:

نمی توانید بیکار بنشینید و انتظار داشته باشید افراد سایت شما را به طور خودکار پیدا کنند. باید بتوانید مخاطبان خود را به سمت سایت جذب نمایید. در این شرایط به یک متخصص نیاز خواهید داشت تا محتوا و تبلیغات جذابی برایتان بنویسد و مشتریان را به طور مستقیم به سمت سایت هدایت نماید.

۱۲. افزایش اینگیجمنت:

تعامل با فالورها می تواند آن ها را به مشتریان وفاداری تبدیل کند و در نهایت از آن ها یک مشتری تکراری بسازد. در این شرایط است که متخصص رسانه اجتماعی به شکل های مختلف همچون لایک، کامنت و اشتراک ها افراد را به تعامل وا می دارد و می تواند مشتریان را به افراد وفاداری تبدیل کند. ۵۳ درصد از آمریکایی هایی که برندها را بر روی رسانه اجتماعی دنبال می کنند به چنین برندهایی وفادارتر بوده اند. ۹۰ درصد از کسب وکارها نیز گزارش کرده اند از طریق رسانه های اجتماعی توانسته اند برند را بیشتر در معرض دید افراد قرار دهند.

۱۳. مدرن سازی:

زمانی تبلیغات در تلویزیون، مجله،بیلبوردهای تبلیغاتی و رادیو برای رسیدن به مخاطبان کافی بودند. حالا کسب وکارها باید استراتژی های بهتری برای رسانه های اجتماعی اتخاذ کنند تا بتوانند خود را با دنیای مدرن همگام سازند. مهم تر از همه این است که رسانه های اجتماعی می توانند موثرتر از سایر روش های تبلیغاتی کار کنند.

۱۴. صرفه جویی در هزینه ها:

هر فردی دوست دارد بدون صرف هزینه های بالا به اهدافی که در سر دارد دست یابد. اگر بازاریابی رسانه اجتماعی به درستی انجام شود می تواند شما را به چنین هدفی برساند. این نوع بازاریابی نه تنها موثرتر از سایر اشکال تبلیغاتی است بلکه می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

۱۵. نگاه تجزیه و تحلیلی (لنز آنالیتیکی) :

خوب حالا به نتایجی که می خواستید دست پیدا کردید. بعد از آن چه باید بکنید؟

متخصص رسانه های اجتماعی به شما می گوید این نتایج به چه معناست و چگونه می توانید در صورت نیاز استراتژی های خود را تغییر دهید. سرنخ های شما به خوبی به فروش تبدیل نمی شوند؟ پستی که در رسانه های اجتماعی ارسال کرده اید اینگیجمنت کافی به دست نمی آورد؟ یک فرد متخصص می تواند شما را به نتایجی که در سر دارید برساند.

۱۶. هشتگ ها:

استفاده از هشتگ های مناسب می تواند هوشیاری و آگاهی طبیعی از برند را افزایش دهد. هشتگ ها برای سازماندهی تصاویر رویدادها عالی هستند و به کسب وکارها کمک می کنند مخاطبان خود را بیابند. یک فرد متخصص به خوبی می داند از چه هشتگی باید استفاده کند.

۱۷. کاهش تلفات:

متخصص رسانه اجتماعی می تواند تبلیغات را به خوبی بهینه سازی نماید و به سرعت از داده های به دست آمده مواردی را یاد بگیرد. او به کمک تست های مختلف همچون تست A/B می تواند شما را مطمئن سازد هیچ هزینه ای را تلف نمی کنید. تست A/B زمانی صورت می گیرد که دو یا چند نسخه از تبلیغ را تست می کنید تا ببینید کدام یک برایتان موثرتر بوده است.

۱۸. استفاده از داده ها به نفع شرکت:

بازاریابی از طریق فیس بوک و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به شما اجازه می دهد به طیف وسیعی از داده ها از طریق بینش های مخاطبان دست پیدا کنید. متخصصان رسانه های اجتماعی می تواند این اطلاعات را با داده های خود ترکیب کند و کسب وکار شما را به سمت جلو هدایت نماید.

به عنوان مثال یک فرد متخصص می تواند تبلیغات فیس بوکی را به کاربرانی ارسال کند که در حال حاضر بر روی سایت کلیک کرده اند و سابقه خرید آنلاین دارند.( البته در ایران این گزینه خیلی کاربردی نمی باشد)

۱۹. کمک به وایرال شدن پیام ها:

محتوای ویروسی در رسانه های اجتماعی همانند تبلیغات دهان به دهان برای قرن بیست و یکم است. ۹۲ درصد از افراد به هنگام خرید به توصیه های سایرین بیشتر اعتماد می کنند. فقط فرض کنید اگر هزاران نفر محتوای شما را به اشتراک بگذارند و ریتوییت کنند چه اتفاق جذابی برایتان رخ می دهد!

۲۰: شخصی سازی:

پلتفرم های تبلیغاتی اندکی هستند که سطحی از سفارشی سازی و شخصی سازی را برای تبلیغات مجاز می دانند. هدف گیری جغرافیایی و سایر قابلیت ها به بازاریابان رسانه های اجتماعی اجازه می دهند محتوای خود را سفارشی سازی کنند و تبلیغات را برای بخش های مختلف مخاطبان هدف شخصی سازی نمایند.

بیشتر بخوانید:  چگونه مطالب خود را برای مخاطبان موبایل بهینه کنیم؟

۲۱. پیگیری ROI (بازگشت سرمایه) :

زمانی که می خواهید بازگشت سرمایه گذاری خود را در رسانه های اجتماعی بسنجید ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شوید. در این شرایط می توانید از یک فرد متخصص کمک بگیرید. چنین فرد یا شرکتی می تواند نتایج را مورد بررسی قرار دهد و بازگشت سرمایه گذاری را بسنجد. بازاریابی رسانه اجتماعی را می توان پیگیری کرد. یک بازاریاب ماهر قادر است فروش ها، ترافیک سایت، دانلود اپلیکیشن، مشترک شدن در ایمیل ها و سایر موارد را بسنجد.

علاوه بر این چنین متخصصی می تواند نتایج را بر اساس زمان و هزینه صرف شده مقایسه کند و بازگشت سرمایه گذاری را تعیین نماید.

۲۲. ضرورت حضور در رسانه های اجتماعی:

افراد زمانی که قصد خرید چیزی را دارند در ابتدا آن را به صورت آنلاین جستجو می کنند. پس اگر کسب وکار شما فعالیتی در رسانه های اجتماعی نداشته باشد هیچ کس آن را جدی نخواهد گرفت. داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست و شما باید در رسانه های اجتماعی دیگری که به کسب وکارتان مرتبط است حضور فعالی داشته باشید.

۲۳. تجربه :

متخصصانی که در حوزه رسانه های اجتماعی فعالیت دارند افراد با تجربه ای هستند. آن ها به خوبی می دانند چگونه تبلیغی را ایجاد کنند، کمپین تان را بهینه سازی نمایند و آن را مقیاس بندی کنند. آن ها می دانند باید بر روی چه چیزی کار کنند و چه چیزی را باید از فهرست فعالیت هایشان حذف نمایند. همه این ها به تجربه نیاز دارد و با گوگل کردن و جستجو در گوگل به دست نمی آید.

۲۴. سنجش و گزارش گیری:

عناصر بسیار زیادی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد و شما باید بتوانید داده های متعددی از رسانه های اجتماعی به دست آورید. برای برخی از افراد پیگیری درست، سنجش و تجزیه و تحلیل داده های رسانه های اجتماعی ساعت ها طول می کشد. داشتن یک فرد با تجربه که می داند چه داده های ارزشمند است و چه گزارش هایی باید به صورت ماهانه توسعه یابد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

همچنین متخصصان می توانند مثبت بودن یا نبود تلاش های بازاریابی و کمپین های موجود در شبکه های اجتماعی را بسنجند و در صورت نیاز پلن دیگری را برای بهبود شرایط موجود پیشنهاد دهند.

۲۵. لحن و صدا برند:

ثبات و پایداری یک نکته کلیدی در بازاریابی رسانه های اجتماعی است. داشتن متخصصی که پست های کسب وکار شما را به خوبی می نویسد می تواند شما را مطمئن سازد که صدایتان به طور ثابت در همه محتواها شنیده می شود. یک فرد متخصص قادر خواهد بود شخصیت برند را به درستی به مخاطبان نشان دهد.

۲۶. هدفگیری دقیق مخاطبان:

زمانی که تبلیغی را بر روی تلویزیون آغاز می کنید کنترل زیادی بر روی افرادی که آن ها را خواهند دید نخواهید داشت. شما تنها باید امیدوار باشید که مخاطبتان کانالی که در آن تبلیغتان پخش می شود را باز کند و به تماشای آن بپردازد.

اما در مورد رسانه های اجتماعی اینگونه نیست. متخصص شبکه های اجتماعی می تواند مخاطب هدف شما را بر اساس اطلاعات عظیمی که در دست دارد انتخاب کند. بعد از اینکه گروه مخاطبان بهینه سازی شد، تبلیغات تنها به افراد مناسب نشان داده می شود. در این شرایط هزینه تبلیغات برای نشان دادن به افرادی که مناسب کسب وکارتان نیستند به هدر نمی رود.

۲۷. تجزیه و تحلیل رقبا:

یکی از قابلیت های عالی رسانه های اجتماعی این است که تنها باعث برقراری ارتباط بین شما و مخاطبان نمی شود بلکه می تواند شما را به رقبا هم وصل نماید.

متخصص رسانه های اجتماعی می تواند اکانت رقبای شما را تجزیه و تحلیل کند تا بداند چه استراتژی هایی برای آن ها کارساز بوده و چه کارهایی کرده اند.

۲۸. استراحت:

مدیریت و بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند کار استرس آوری باشد. با اینحال برای فردی که زندگیش را صرف این شبکه ها کرده است چنین کاری بسیار ساده و اسان خواهد بود. کافیست کار را به یک متخصص بسپارید، خودتان راحت بنشینید و استراحت کنید.

۲۹. دریافت بازخورد فوری:

برنامه ریزی پیام های بازرگانی به مدت زمان زیادی نیاز دارد و حتی دریافت پاسخ هم از آن ممکن است زمانبر باشد. در شبکه های اجتماعی ارسال پست بسیار سریع انجام می شود. همین امر به برند شما اجازه می دهد بر روی رویدادهای فعلی در زمان واقعی تمرکز نماید و پاسخ های دریافت شده را بلافاصله بسنجد.با برقراری ارتباط سریع فرصت های زیادی پیش رویتان قرار می گیرد.

۳۰. حوزه در حال گسترش:

استفاده از پیام های بازرگانی و بیلبوردها به تنها و بدون استفاده از رسانه های اجتماعی کافی نخواهد بود. رادیو برای اینکه بتواند به ۵۰ میلیون کاربر فعلی خود برسد ۳۸ سال زمان برد اما فیس بوک تنها در عرض چند سال به بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد. یک متخصص رسانه های اجتماعی می تواند استراتژی های بازاریابی شما را مدرن تر کند.

بیشتر بخوانید:  افسانه چهاردهم: بهترین کلمات کلیدی دارای حجم و رقابت بالایی هستند

این افراد قادر خواهند بود به طور مستمر استراتژی های موجود را با رشد و تکامل رسانه های اجتماعی به روز کنند.

۳۱. داستان سرایی:

یک متخصص رسانه اجتماعی می تواند با کمک ۱۴۰ کاراکتر یا حتی کمتر از آن به داستان سرایی بپردازد. طیف عظیمی از مهارت های مرتبط با بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد. نویسنده خوب بودن کافی نیست. متخصص رسانه اجتماعی مهارت های بیشتری از نویسندگی دارد. او به خوبی زبان مخاطبان هدف را می داند و می تواند نحوه انتقال اطلاعات متعدد از طریق توییت یا کپشن اینستاگرام را بیابد.

۳۲. تبلیغات بدون علنی کردن:

همانطور که می دانید افراد دوست ندارند در معرض تبلیغات متعدد قرار گیرند زیرا احساس می کنند افراد در حال کنترل افکار و فعالیت هایشان هستند. با اینحال تبلیغات در رسانه های اجتماعی می تواند بی سرو صدا بر روی این موضوع کار کند. پست های اسپانسری شبیه پست دوستان شما در اینستاگرام یا فیس بوک هستند. این تکنیک باعث می شود رد تبلیغات از طرف مخاطبان کاهش پیدا کند. متخصص رسانه های اجتماعی در نوشتن تبلیغاتی که شبیه تبلیغات نیست مهارت دارد. در این شرایط می توان سرنخ و فروش بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی به دست آورد.

۳۳. انگیزه:

اگر انگیزه ای برای فعالیت در رسانه های اجتماعی نداشته باشید قادر نخواهید بود خود را در این رسانه ها به روز نگه دارید.

باید از آن لذت ببرید و بدانید در این رسانه ها همیشه چیزی در حال تغییر است و موضوع جدیدی برای یادگیری وجود دارد. یک پلتفرم جدید در عرض یک شب می تواند دچار تغییر و تحول بزرگی شود. زمانی که Myspace توانست بر روی تجربه قبل از فیس بوک حکمرانی کند را به خاطر دارید؟ متخصصان رسانه های اجتماعی به خاطر داشتن انگیزه می توانند همچنان متخصص بمانند.

۳۴. صرفه جویی در زمان:

مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند بسیار زمانبر باشد. پس آن را به فرد یا شرکت متخصصی بسپارید و به کار خودتان برسید. برای کسب وکارها، فرصت صرفه جویی در زمان و در هزینه ها بسیار اهمیت دارد و می تواند به درآمدزایی شان کمک کند. پس بهتر است از یک فرد یا شرکت متخصص کمک بگیرید.

۳۵. شرایط و قوانین پیچیده:

تا به حال قوانین و شرایط موجود در توییتر و فیس بوک را خوانده اید؟ شما قطعا حوصله اینکار را نخواهید داشت اما متخصص رسانه های اجتماعی این قوانین را به خوبی مطالعه کرده است.

این افراد باید خودشان را با قوانینی که در شبکه های اجتماعی حاکم است آشنا سازند. در چنین شرایطی می توان مطمئن بود که به خاطر نقض قوانین صفحه شرکت در رسانه های اجتماعی مسدود نمی شود.

به عنوان مثال ایا می دانستید فیس بوک تبلیغ با تصویری که در برگیرنده بیش از ۲۰ درصد متن است را مجاز نمی داند؟

۳۶. کاربرد رسانه های اجتماعی برای کسب وکارها:

کاربرد رسانه های اجتماعی برای کسب وکارها بسیار متفاوت از کاربرد آن برای موارد شخصی است. افرادی که تنها تجربه استفاده از این رسانه ها را برای خودشان دارند نمی توانند درک درستی از کارکرد آن برای کسب وکارها داشته باشند و به دنبال سئو، بهبود پست ها و تولید کمپین های موفق باشند. هر کسب وکاری به سئو نیاز دارد و اینکار نیازمند فرد متخصصی است. فرد متخصص می تواند جنبه شخصی و تجاری رسانه های اجتماعی را درک کند و از استراتژی های مناسبی برای شرایط مختلف بهره بگیرد.

۳۷. برقراری ارتباط مستمر:

رسانه های اجتماعی به شما اجازه می دهند به طور مستمر با مخاطبان و طرفداران خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید در لحظه به دیدگاه ها پاسخ دهید، سوالات افراد را پاسخ گویید و اسپم ها را حذف نمایید. داشتن یک فرد یا شرکت متخصص در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند اکانت کسب وکارتان را مدیریت کنید. این موضوع بدین معنی است که همیشه فردی را دارید که به برقراری ارتباط با مخاطب کمک می کند.

۳۸. اینفلوئنسر مارکتینگ:

امسال ۸۴ درصد از بازاریابان تصمیم گرفته اند حداقل یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسرها را اجرا کنند.

اگر می خواهید کسب وکارتان در این حوزه پیشرو باشد باید خود را با استراتژی های موجود همگام سازید. زمانی که صحبت از بازاریابی تاثیرگذاران به میان می اید یک فرد متخصص بهترین تجربه را در این زمینه خواهد داشت. این افراد می توانند بهترین اینفلوئنسرها را بیابند و از آن ها به نفع شرکت استفاده نمایند.

خوب همانطور که مشاهده کردید ۳۸ دلیل برای استخدام فرد یا شرکت متخصص در رسانه های اجتماعی وجود دارد. اگر خوب فکر کنید قطعا به دلایل بیشتری هم دست پیدا می کنید. پس همین امروز دست به کار شوید و از یک متخصص برای حضور در رسانه های اجتماعی کمک بگیرید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.