نسخه آزمایشی!

۵ گرایش بازاریابی دیجیتال برای سال ۲۰۱۶ و سال های بعد

فهرست مطالب

[ بخش اول ]
در حال حاضر بسیاری از افراد در دنیای فناوری در مورد آخرین گزارشات داغ اینترنت آگاهی کافی را دارند. یکی از مسائلی که بیشتر از همه توجه افراد را به خود جلب کرده است گرایشات بازاریابی دیجیتال است. در این مقاله قصد داریم چند مورد از این گرایشات را با هم مرور کنیم.

۱.تبلیغات آنلاین به خصوص فیلم ، توانایی زیادی برای رشد و توسعه دارد:
گوگل و فیس بوک هر دو تاثیر اصلی تبلیغات آنلاین را به اثبات رسانده اند بنابراین هوشمندانه رفتار کردن در این حوزه بهترین گزینه برای بازاریابان محسوب می شود. اگرچه عدم اطمینانی در این زمینه وجود دارد اما نکته کلیدی استفاده از آزمایش و تجربه بسیار است. هشت متغیر اصلی برای موثر بودن تبلیغات ویدئویی وجود دارد که باید مد نظر قرار گیرد:

 

۱.سرگرم کنندگی
۲. بیرون کشیدن احساسات
۳. شخصی / تشریحی
۴. مفید بودن
۵. کنترل تماشاگر
۶. کار با صداها
۷. قالب تبلیغاتی منسجم و مداوم

اگر شما تمامی این متغیرها را در تبلیغات آنلاین خود بررسی نمی کنید، ممکن است بخش عظیمی از فرصت های تبلیغاتی خود را از دست بدهید. اگر از فیلم برای تبلیغات آنلاین استفاده نمی کنید باید در مورد تخصیص بودجه به تولید فیلم ها، بازبینی کنید. بهتر است فیلم های تولیدی کوتاه باشند. این گونه فیلم ها نباید بیشتر از یک الی دو دقیقه باشند اما کلیپ های ۵ الی ۱۵ ثانیه ای که بتواند باعث تعامل و ارتباط با کاربر شود نیز مفید خواهد بود.

۲. در مورد تبلیغات موبایلی آگاهی کافی را داشته باشید:
متخصصان بر این باورند که موفقیت اسنپ چت به خاطر مواردی همچون بازدید و تعامل کاربر است . در این میان سه ویژگی تبلیغات بسیار مهم است:

بیشتر بخوانید:  چرا باید سرعت سایت افزایش یابد؟

•عمودی بودن: تبلیغات ویدئویی را برای دستگاه های موبایلی بسازید که به صورت طبیعی در حالت عمودی هستند. در این حالت تبلیغات شما به صورت عمودی در موبایل ها نمایش داده می شود و تعامل بهتری با کاربر خواهد داشت.
•ویدئوها: در مقایسه با تصاویر استاتیک و متن ها، فیلم های ویدئویی بهتر و جامع تر هستند و برای داستان سرایی مناسب ترند. در دنیای آنلاین امروز، تبلیغات عمیق تر و تعاملی تر برنده خواهد بود.
•نمایش: همیشه تبلیغات خود را به گونه ای طراحی کنید که در حالت فول اسکرین قابلیت نمایش داشته باشد. زیرا فیلم هایی که می توانند کل صفحه نمایش را به خود اختصاص دهند عالی خواهند بود. اینگونه موارد توجه کاربر را به حداکثر می رسانند و سایر موارد اضافی را حذف می کنند. این گزینه به خصوص زمانی مفید است که شما کمتر از ۳ ثانیه زمان داشته باشید. در این شرایط باید بتوانید پیام خود را به بهترین حالت به گوش کاربر برسانید.
کاوش در فضای موبایل ها را آغاز کنید و در مورد نحوه تعامل بیشتر کاربر در این زمینه فکر کنید.

 

ادامه دارد …

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.