نسخه آزمایشی!

۵ اشتباهی که در سایت شما باعث چالش فروش خواهد شد

فهرست مطالب

هر متخصص بازاریابی و صاحب کسب وکارهای مدرن، اهمیت حضور در دنیای آنلاین را به خوبی می داند. در دنیای دیجیتال امروزی، اولین تاثیری که شما بر روی مشتریان احتمالی خود می گذارید، بیشتر از طریق اینترنت است. نشان دادن یک چهره خوب از شرکت در دنیای آنلاین، برای موفقیت کسب وکار شما ضروری است. متاسفانه، بیشتر کسب وکارها به درستی بر روی این موضوع سرمایه گذاری نمی کنند و سایت خود را به گونه ای طراحی می کنند که می تواند به فروش شرکت آسیب برساند. در این مقاله قصد داریم به پنج اشتباه رایجی بپردازیم که ممکن است فروش شما را از بین ببرد.
۱. طراحی ضعیف:
به آخرین باری فکر کنید که وارد سایتی شدید و از ظاهر آن خوشتان نیامد چرا توسط یک آماتور( طراح غیر حرفه ای) طراحی شده بود. این سایت چه تاثیری بر روی شما داشته است؟ برای انجام خرید خود به چه شرکتی مراجعه کرده اید؟ سرمایه گذاری بر روی یک طراحی با کیفیت می تواند تاثیر خوبی بر روی بازدید کننده داشته باشد. یک ظاهر تمیز و حرفه ای نه تنها افراد را پایبند شرکت می کند بلکه یک نوع اعتبار نیز برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه بر اینکه سایت شما بهتر است از لحاظ ظاهری زیبا باشد، طراحی به کار رفته باید برای دستگاه های موبایل نیز بهینه سازی شده باشد. مطالعات انجام شده نشان داده است که ۵۷ درصد از کاربران موبایلی زمانی که بارگذاری سایت بیشتر از سه ثانیه باشد آن را می بندند. از آنجایی که کاربران موبایلی در حال افزایش هستند و هر روز به درصد آنها افزوده می شود، بهینه سازی سایت برای این افراد یکی از مواردی است که صاحبان کسب و کارها باید مد نظر قرار دهند.

۲.پیچیدگی ها در وب سایت:

اصلا مهم نیست طراحی سایت شما چه اندازه زیبا و چشم نواز است، هیچ کسی دوست ندارد زمان خود را بر روی یافتن محتوای سایت تلف کند. به لطف فناوری های مختلف، مشتریان امروزی صبر زیادی ندارند. اگر آنها نتوانند چیزی که به دنبالش هستند را به راحتی پیدا کنند، سایت را ترک می کنند. به طور مشابه، اگر برای کاربران یافتن اطلاعات تماس دشوار باشد، ممکن است از منابع دیگری برای رفع نیازهای خود استفاده کنند. به همین خاطر باید مطمئن شوید که اطلاعات تماس به راحتی در دسترس است. همچنین باید لینک صفحه تماس با ما را به طور واضح در سایت قرار دهید تا همه افراد به راحتی آن را پیدا کنند. ما به شما پیشنهاد میکنیم شماره های تماس را به صورت لینک قرار دهید تا کاربر در موبایل بتواند براحتی با شما تماس بگیرد.

۳. هاست غیر قابل اعتماد:

استفاده از هاست غیر قابل اعتماد و ضعیف می تواند زمان پاسخگویی سایت را افزایش دهد( افراد برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود باید زمان زیادی منتظر بمانند) و همین امر بر روی تجربه کاربری تاثیر گذار خواهد بود. آمارهای موجود نشان می دهد که یک ثانیه تاخیر در بارگذاری سایت می تواند نرخ تبدیل را تا ۷درصد کاهش دهد. این مقدار برای کسب وکارها بسیار بزرگ است. سرمایه گذاری بر روی هاست مناسب به شما کمک خواهد کرد بازدیدکنندگان سایت خود را راضی نگه دارید. به دنبال هاستی بگردید که زمان آپتایم ۹۹.۹ درصدی را برای سایت تضمین می کند.

۴. Call to action های نامشخص و مبهم:

اینکه در چه صنعتی فعالیت می کنید زیاد مهم نیست، باید سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که مخاطبان دوست داشته باشند با شما ارتباط برقرار کنند. اینجاست که Call to action (CTA) به میان می آید. CTA های شما مواردی است که بازدید کنندگان رابه انجام یک عمل تشویق می کنند. به همین خاطر داشتن یک CTA اصلا کافی نیست، باید بتوانید پیام واضحی در اختیار افراد قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد. هر عنصر بزرگی که بر روی سایت شما قرار دارد باید بتواند مشتریان احتمالی را به مسیری که شما دوست دارید هدایت نماید.

۵. سئوی ضعیف در سایت:

خوب حالا شما یک سایت خوب و کامل دارید. این سایت به خوبی طراحی شده است، تجربه کاربری ( UX) آسانی دارد، بر روی سرورهای قابل اعتماد میزبانی می شود و سرعت بارگذاری آن بالاست. متاسفانه اگر نتوانید ترافیک خوبی وارد سایت کنید، هیچ کدام از این موارد مفید نخواهد بود. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو(سئو) یکی از گزینه های مهم برای هر سایتی است. با به کار بردن کلمات کلیدی مرتبط و رایج می توانید شانس به دست آوردن افراد را بیشتر کنید. تا فروش شما افزایش پیدا کند.

نتیجه گیری از نظر شرکت تبلیغاتی کروشه:

راه اندازی و مدیریت یک کسب وکار چالش های خاص خود را دارد. اطمینان از اینکه سایت شما به خوبی طراحی شده است، کاربرپسند است و جایگاه مناسبی را دارد می تواند از بروز اشتباه هایی که ممکن است به فروش سایت آسیب برساند جلوگیری کند. در نهایت می توان گفت از افسانه سه تا هفت ثانیه و قانون سه کلیک در وب سایت های فروشگاهی پیروی کنید.

منبع

بیشتر بخوانید:  احساس کاربران در صفحات وب چگونه است؟

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.