نسخه آزمایشی!

شبکه های اجتماعی رییس جمهور بعدی آمریکا را انتخاب می کنند؟

فهرست مطالب

نتایج یک نظرسنجی نشان داد، ۱۷ درصد آمریکایی‌ها بر اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظر خود را درباره کاندیدای مورد نظرشان در انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر داده‌اند.، نتایج نظرسنجی موسسه پیو حاکی از آن است که شبکه‌های اجتماعی نقشی بسیار مهم در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ایفا می‌کنند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۱۷ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند، مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی ملاحظه کرده‌اند، باعث شده که گزینه مورد نظر خود را برای دادن رأی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو تغییر دهند.
بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز پژوهشی پیو، همچنین ۲۰ درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که نظر خود را درباره پدیده‌های سیاسی و اجتماعی در پی مشاهده مطالب مرتبط در شبکه‌های اجتماعی تغییر داده‌اند.
مرکز تحقیقات پیو ( Pew Research Center) یک اندیشکده آمریکایی مستقر در واشینگتن دی. سی. است که به ارائه اطلاعات درباره مسائل، نگرش‌ها و روندهای شکل‌دهندهٔ ایالات متحده و جهان می‌پردازد.

اینکه یک شبکه اجتماعی بتواند سرنوشت یک کشور را تغییر دهد میتواند جالب باشد چون این روزها این شبکه ها در بین مردم جایگاه خوبی پیدا کرده اند که در مقاله حقایق بازاریابی رسانه اجتماعی میتوان به بررسی آن پرداخت.

بیشتر بخوانید:  10 تجربه بازاریابی که می‌توانید برای بهبود شبکه اجتماعی خود انجام دهید

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.