نسخه آزمایشی!

دیجیتال مارکتینگ و تاثیر مشارکت و همکاری

فهرست مطالب

همکاری و مشارکت به طور فزاینده ای تبدیل به جز محرمانه ای در کمک کردن به تیم دیجیتال مارکتینگ برای به دست آوردن نتایج موثر و با کیفیت بالا می باشد. بازاریاب ها به عنوان یک تیم برای به دست آوردن بینش جدید کار می کنند، بنابراین اتخاذکردن و پیشتیبانی کردن از یک اپلیکیشن متمرکز مشارکت تنها باعث پیشرفت بازده دپارتمان نمی شود بلکه در نهایت باعث ترقی کسب و کار شرکت می شود.
از یک کارشناس بازاریابی دیجیتال به روز و مدرن انتظار می رود تنها با کامپیوتر روی میز دفتر خود کار نکند، بلکه با تبلت، لپ تاپ و موبایل خود از راه دور نیز کار کنند هرزمان و هرجا که هستند، با آژانس ها، مشتریان و مشاوران در تمام دنیا. در واقع، ترندهای بازار فورستر: اشتراک گذاری امن فایل و مشارکت کردن با دیگران در داخل و خارج شرکت. با تمام این بخش های متحرک، ساده کردن پیشرفت و بازبینی محتوا بیش از گذشته سخت شده است.

هدف اصلی تیم مارکتینگ درست کردن یک پیام قوی و کمپین موثر است که برای مشتری ها تاثیرگذار باشد و سود تجاری را افزایش دهد. اما زمانیکه اطلاعات از آغاز به سمت تکامل و در نهایت منتشر شدن حرکت می کند، بازخوردها دریافت می شود و اصلاحات در هر مرحله ایجاد می شود  فرآیند همکاری و مشارکت را حتی پیچیده تر و زمان بر می کند.

این روزها نیروی  کار آنلاین به طور فزاینده ای، ۸۱% از کسانی که به اطلاعات خارج از دفتر دسترسی دارند، باعث افزایش پیچیدگی همکاری می شوند. اجرا کردن چندین پروژه در ایمیل نه تنها خسته کننده و از هم گسیخته است بلکه چرخه بازبینی را کند می کند، مانع کنترل نسخه های مختلف می شود، و به صورت بالقوه امنیت داده را تحت تاثیر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:  سرویس آنلاین ساخت اپلیکیشن موبایل گوگل راه اندازی شد

متصل کردن خلا همکاری و مشارکت

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ به یکی از عملیات­ها با بیشترین وابستگی به فناوری در یک تجارت تبدیل شده است. با این وجود، با وجود بیش از ۱۰۰۰ ارائه دهنده نرم ­افزار مارکتینگ در سراسر دنیا، برای مدیر ارشد بازاریابی CMO تشخیص اینکه کدام استراتژی دیجیتال برای تیم بهترین عملکرد را خواهد داشت، سخت­ تر شده است.

مدیران ارشد بازاریابی (CMO) نیاز به تشخص نقاط حساس معمول همکاری و مشارکت در داخل تیم خواهد بود و راه  حل هایی را پیاده سازی کند که به آن ها اجازه می دهد کارهای در حال انجام، خلاصه  های پیشرفت، پروپوزال، مفاهیم خلاقانه، و کمپین ها را به شکل موثرتری به اشتراک بگذارند.

برای تغییر صحیح همکاری و مشارکت بازاریاب ها و کارشناس بازاریابی آنلاین ، باید روی راهبردهای زیر تمرکز کنید:

  • ایجاد یک محیط کاری امن و اختصاصی مشتریان: اشتراک گذاشتن خلاصه ها، طراحی ها و پروپوزال ها به شکل امن با اعضای تیم و مشتری ها بدون روبرو شدن با مشکلات محدودیت های اندازه فایل و مشکلات دسترسی به فایل، در یک فضای کار شخصی.
  • گسترش قابلیت های همکاری در یک پروژه: دستگاه های متصل به یکدگیر را به طور مستقیم همگام کنیم تا به بازاریاب ها کمک کنیم تا در هر زمانی و هرمکانی به فایل ها دسترسی داشته باشند و نظر بدهند.
  • به سادگی تیم پروژه را مدیریت کنیم: پروژه  ها را با دنبال کردن و مدیریت کردن نظرات و بازخوردهای مشتریان با سرعت بیشتری پیش ببریم.
  • از بخش های محرمانه پروژه محافظت کنیم: تاریخ انقضا تنظیم کنید و دسترسی به فولدرها را زمانی که فرآیند خلاقانه تمام می شود، حذف کنید.
  • کنترل نسخه اطلاعات را فعال کنید: مطمئن شوید اعضای تیم شما همیشه بروی بالاترین اطلاعات داده به  روز کار می کنند درحالیکه به سادگی ورودی  را جمع  آوری  کند، آپدیت ها را به بدون درنگ منتشر کند و به افرادا زمانیکه یک نسخه جدید در دسترس می   باشد، اطلاع دهد.
بیشتر بخوانید:  چگونه برنامه های دیجیتال مارکتینگ را توسعه دهیم؟ [قسمت دوم]

مدیران ارشد بازاریابی (CMO) نیاز دارند بینش های خود را بروی گسترش یک اپلیکیشن اکوسیستم سرمایه  گذاری گسترده تنظیم کنند که بازاریاب  ها بتوانند بازده فعالیت های روز به روز خود را به کار بگیرند، و این سیستم را به اشخاص ثالث خارج از کار گسترش دهند که ممکن است اثر متقابل داشته باشد.

فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ در بخش خدمات آژانس تبلیغاتی کروشه می تواند راه گشای در بازاریابی دیجیتال باشد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.