نسخه آزمایشی!

چگونه با یک شرکت برای ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق همکاری کنیم؟

ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق

فهرست مطالب

کمپین‌های بازاریابی دیجیتال ناموفق بسیاری اجرا می‌شوند که ما را در همکاری با شرکت‌ها ناامید می‌کنند. این کمپین‌ها نا موفق می‌تواند زیان‌های زیادی از جمله هدر رفت وقت و پول برای ما داشته باشد. شاید برای شما بعد از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری این سوال پیش آمده باشد که نحوه ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق چیست؟

اگر از کمپین‌های ناموفق خسته شده‌اید و دنبال بهبود آن‌ها هستید باید با معیار‌های شرکت‌های تبلیغاتی توانمند آشنا شوید؛ همچنین صفر تا صد ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق را فرا بگیرد. جای نگرانی وجود ندارد. در این مقاله ما راهنمای جامعی برای این موارد آماده کردیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:  بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ۲۰۲۳

معیار آژانس تبلیغاتی توانمند چیست؟

اولین قدم برای همکاری با شرکت‌ها برای ایجاد کمپین‌ بازاریابی دیجیتال موفق شناسایی آژانس‌های تبلیغاتی توانمند است. در این جا ۷ مورد از ویژگی‌های آژانس‌های توانمند برایتان آماده کردم.

۱)      اندازه آژانس تبلیغاتی

معمولا آژانس‌های تبلیغاتی که مقیاس بزرگ‌تری دارند، خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهند؛‌ زیرا مشخص است که توانایی استخدام متخصصان باتجربه و حرفه‌ای را دارند. علاوه بر این می‌تواند متخصصانی با طیف‌های تخصصی مختلفی استخدام کند تا به‌طور دقیق‌تر به ارائه خدمات بپردازند. آژانس‌های تبلیغاتی کوچک مهارت و شرایط کافی برای ارائه خدمات باکیفیت را ندارند، به‌همین دلیل معمولا با وجود آژانس‌های بزرگ ترجیح کسب‌و‌کار‌ها این است که با آژانس‌های بزرگ‌تر همکاری کنند.

۲)      مشتریانی که از آژانس تبلیغاتی خدمات می‌گیرند

اکثر آژانس‌های تبلیغاتی دارای بروشور و وب‌سایت هستند. قبل از هر کاری بهتان توصیه می‌کنم به وب‌سایت آن‌ها مراجعه کنید و لیست مشتریانی که از آژانس خدمت می‌گیرند را بررسی کنید. در آن لیست می‌توانید نام برند مشتریان را مشاهده کنید. در صورتی که برند‌های همکار آژانس، برند‌هایی مطرح بودند و تعداد مشتریانش زیاد بودند، می‌توان این آژانس را یک آژانس تبلیغاتی توانمند در نظر گرفت.

۳)      خدماتی که آژانس ارائه می‌دهد

خدماتی که آژانس‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند از چند نظر مورد بررسی است. اولین مورد وسعت خدماتی که آژانس ارائه می‌دهد؛ در واقع اگر یک آژانس تبلیغاتی خدمات مختلف بیشتری ارائه دهد، کار شما آسان‌تر خواهد شد. مورد بعدی ارائه خدمات تخصصی است که آژانس‌ها ارائه می‌دهند. برای مثال برخی از آژانس‌های تبلیغاتی به‌طور تخصصی در حوزه پزشکی یا غذایی فعالیت می‌کنند. بسته به نوع کارتان می‌توانید این آژانس‌ها را انتخاب کنید. برای ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق می‌توانید با آژانس‌های تخصصی حوزه خودتان کار کنید.

۴)      استعداد خلاقیت آژانس تبلیغاتی

این ممکن است کمی برای شما عجیب باشد؛ اما شما می‌توانید میزان خلاقیت آژانس‌های تبلیغاتی را بررسی کنید و بر اساس آن آژانسی را برای همکاری انتخاب کنید. برای این کار مجموعه‌ای از تجارب، پرسنل خلاق، نمونه‌کار‌ها و خروجی‌های آژانس را بررسی کنید. در نهایت با مقایسه آژانس‌ها تصمیم‌گیری کنید که کدام آژانس خلاقیت بیشتری دارد. ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال به خلاقیت آژانس‌ها هم بستگی دارد.

معیار آژانس تبلیغاتی توانمند چیست؟

۵)      مخاطبین رسانه‌ای در اختیار آژانس تبلیغاتی

آژانس‌های تبلیغاتی با تعداد زیادی از ناشران، صفحات شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های اینترنتی و کانال‌های تبلیغاتی در ارتباط هستند. میزان و کیفیت ارتباطات آژانس‌ها با این ناشران ارتباط مستقیمی با مخاطبین رسانه‌ای آن دارد؛ در واقع این بدان معنی‌ست که هر چه در این زمینه ارتباطات بیشتری وجود داشته باشد، مخاطبین زیادی برای ارائه تبلیغات وجود دارد. اگر آژانسی را انتخاب کنید که مخاطبین رسانه‌ای زیادی داره، امکان ارائه خدمات و محصولاتتان به مشتریان بیشتری دارید.

۶)      روش‌های پرداخت و هزینه‌ها

بهتر است قبل از این که هزینه کامل را پرداخت کنید، هزینه‌های آژانس‌های متفاوت را بررسی کنید. این آژانس‌ها هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کند و از این جهت که شما بودجه محدودی برای تبلیغات و کمپین‌ها دارید، باید بر اساس توانایی خود آژانس را انتخاب کنید؛ همچنین بهترین آژانس‌ها معمولا سطح خدماتشان با هزینه‌ای که دریافت می‌کنند متناسب است.

۷)      اعتبار آژانس تبلیغاتی

برخی از آژانس‌های تبلیغاتی نزد برند‌های مختلف و نهاد‌های مرتبط مورد تایید هستند و نقشی در ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق بسیاری داشته‌اند. بر این اساس دارای اعتبار بالایی هستند. شما می‌توانید بر اساس نهاد‌ها و شرکت‌هایی که یک آژانس را تایید می‌کنند، اعتبار آن را اندازه‌گیری کنید. معمولا آژانس‌هایی که دارای اعتبار بالایی هستند، آژانس‌های توانمندی برای همکاری جهت راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی هستند.

یک تقلب برای پیدا کردن بهترین آژانس تبلیغاتی!

در این جا می‌خواهم یک تقلب برای پیدا کردن بهترین آژانس‌ها جهت همکاری بهتان آموزش دهم. احتمالا با کمپین‌های تبلیغاتی‌ای مواجه شدید که واقعا تحت تاثیر قرارتان داده‌اند یا متوجه شده‌اید که رقبایتان کمپین‌های موفقی اجرا کرده‌اند. شما می‌توانید لیستی از این کمپین‌ها تهیه کنید و در باره‌ی آژانسی که آن‌ها را اجرا کرده است تحقیق کنید.

با بررسی لیست می‌توانید هر آژانسی که بیشترین کمپین موفق را اجرا کرده است مشخص کنید. حالا باید با آن آژانس تماس بگیرید و برای انجام کمپین خودتان جلسه بگذارید. به این راحتی می‌توانید بهترین آژانس‌های تبلیغاتی را برای کسب‌و‌کارتان پیدا کنید و اقدام به ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق کنید.

کم کم به اصل مطلب رسیدیم. اکنون وقت آن رسیده که یاد بگیریم یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق ایجاد و اجرا کنیم. در بخش بعدی مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم که چگونه باید یک کمپین بازاریابی دیجیتال اجرا کرد.

نحوه ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق

احتمالا با خود می‌گویید که باید با چه چیزی شروع کنم؟ اولین قدم در ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق برنامه‌ریزی آن است. برنامه کمپین شما شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها می‌شود؛ همچنین باید در این سند مواردی مانند منابع، موارد مورد نیاز و اهداف قابل اندازه‌گیری تدوین شود. بیاید جزئی‌تر به این موارد بپردازیم.

نحوه ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق

برنامه‌ریزی کمپین بازاریابی دیجیتال شما

این مرحله از ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق، به اثربخشی کمپین شما بسیار کمک می‌کند و یک مرحله حیاتی است. برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند که بدانید به کدام سمت بروید و زمانی که همه‌چیز درهم است باید چه کاری انجام دهید.

۱)      اهداف کمپین‌تان را مشخص کنید

بیایید ساده شروع کنیم. چرا می‌خواهید یک کمپین اجرا کنید؟ دوست دارید کمپین‌تان چه دستاوری برای کسب‌وکار‌تان داشته باشد. اگر در شناسایی هدف کمپین‌تان مشکل دارید، با اهداف کلی‌تر شروع کنید. برای این کار می‌توانید به لیست زیر مشاهده کنید. به‌نظرتان هدف کمپین‌تان به کدام گزینه نزدیک‌تر است؟

  • یک خدمت یا محصول جدید را تبلیغ کنید
  • آگاهی از برند را افزایش دهید
  • از مشتریان فیدبک یا محتوا بگیرید
  • درآمدتان را افزایش دهید
  • جمع‌آوری لید
  • افزایش تعامل با کاربران
  • تبلیغ رویدادی که در پیش دارید

به سختی می‌توان گفت این لیست، لیستی کامل است؛ اما می‌تواند ایده‌های خوبی به شما دهد. بیاید از این اهداف استفاده کنید و یک هدف SMART مشخص کنیم. با مشخص شدن جزئیات کار شما راحت‌تر خواهد شد. فرض کنید هدف ما گزینه سوم یعنی گرفتن فیدبک از مشتریان است.

هدف SMART: هدف کمپین من دریافت ۱۰۰ محتوای تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام با استفاده از هشتگ برندمان در باره‌ی محصول جدید شرکت در تاریخ ۳۰ مهر است.

اگر بخواهیم اجزای این هدف را مشخص کنیم:

هدف مشخص(s): دریافت محتوای تولید شده توسط کاربر

قابل اندازه‌گیری(m): ۱۰۰ محتوا

قابل دستیابی (a): استفاده از هشتگ برند

مرتبط (r): محصول جدید شرکت

دارای زمان (t): ۳۰ مهر

به همین آسانی یک هدف شسته رفته و قابل دستیابی برای کمپین‌مان مشخص کردیم. حالا وقت آن رسیده که معیار اندازه‌گیری کمپین را تعیین کنیم.

برنامه‌ریزی کمپین بازاریابی دیجیتال شما

۲)      مشخص کنید که چگونه می‌خواهید کمپین‌تان را اندازه‌گیری کنید

این می‌تواند بسته به کانال‌هایی که استفاده می‌کنید و هدف نهایی‌تان متفاوت باشد. برای مثال می‌توانید از معیار‌هایی مانند نرخ باز شدن ایمیل، تعداد لایک‌های اینستاگرام یا تعداد پیش سفارش‌های ثبت شده استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید از ترکیب چند معیار قابل اندازه‌گیری استفاده کنید.

در ادامه چند معیار قابل اندازه‌گیری بر اساس اهداف کمپین نوشته شده است:

  • معیار تبلیغ محصول یا خدمت جدید: پیش‌فروش، فروش، افزایش فروش
  • معیار افزایش آگاهی از برند: مطرح شدن در شبکه‌های اجتماعی و انتشارات
  • معیار دریافت فیدبک: مطرح شدن در شبکه‌های اجتماعی و تعامل
  • معیار افزایش درآمد: لید‌‌ها، افزایش فروش و فروش
  • معیار افزایش تعامل با مخاطبان: اشتراک‌گذاری وبلاگ، اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی و افزایش ایمیل‌ها
  • معیار تبلیغ رویداد: فروش بلیت و مطرح شدن در شبکه‌های اجتماعی

اگر قصد ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق دارید که از چند کانال بازاریابی استفاده می‌کند، باید برای هر کانال هم یک معیار اندازه‌گیری مشخص کنید. برای مثال من کمپین محتوای تولید شده توسط کاربر را در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و بلاگ وب‌سایت اجرا کرده‌ام. برای هر یک به شکل زیر معیار قابل اندازه‌گیری یا KPI مشخص می‌کنم:

  • تعامل در اینستاگرام (لایک و کامنت) و تگ کردن پروفایل ما
  • نرخ باز کردن ایمیل و نرخ کلیک
  • تعداد بازدید بلاگ و نرخ کلیک

اکنون باید KPI اصلی کمپین را مشخص کنیم. KPIهای کانال‌های مختلف به شما اطمینان می‌دهد که کمپین به‌خوبی پیش می‌رود و KPI اصلی مشخص می‌کند که چقدر به هدف SMART نزدیک شده‌اید. استفاده از هشتگ‌های برند به‌عنوان KPI اصلی مشخص شده است.

حالا نوبت بررسی سومین مرحله است. مخاطب هدف شما کیست؟

۳)      مشخص کردن مخاطب هدف

امکان دارد یک کمپین همه‌چیز تمام ایجاد کرده باشید؛ اما به آن بازدهی که انتظار داشتید دست پیدا نکردید. این می‌توانید شما را به این فکر بیندازد که به‌اندازه کافی خلاق نبودید یا از کانال‌های بازاریابی درستی استفاده نکردید. با این حال دلیل این موفق نشدن می‌تواند مخاطب هدفتان باشد. برای حل این مسئله شما باید مشخص کنید که در کدام مرحله از سفر خرید مشتری کمپین بازاریابی دیجیتال ایجاد می‌کنید.

آیا در حال جذب مشتری جدید هستید؟ یا می‌خواهید از مشتریان فعلی فیدبک بگیرید؟ قصد دارید برای کسانی که برندتان را می‌شناسند بازاریابی کنید یا می‌خواهید برندتان را هم معرفی کنید.

پس از این باید شما علایق و نقاط درد مشتریان را بشناسید. در ادامه چند سوال با شما به اشتراک می‌گذارم که می‌تواند در این کار به شما کمک زیادی کند:

  • علایق عمومی مخاطبین من چیست؟ چه سرگرمی‌هایی دارند؟ کدام کانال‌ها را دنبال می‌کنند؟
  • مخاطبان من در کجا آنلاین می‌شوند؟ اینستاگرام و توییتر را با چه اهدافی دنبال می‌کنند؟
  • مخاطبان من ترجیح می‌دهند چه محتوایی را دنبال کنند؟ به پیام‌های شفاف تجاری پاسخ می‌دهند یا طنز را ترجیح می‌دهند؟
  • محصول یا خدمت برند من چگونه مشکل مخاطب را حل می‌کند؟

پس از این که مخاطبان را شناختید، باید مفهوم کمپین را مشخص کنید.

مشخص کردن مخاطب هدف

۴)      مفهوم کمپین را مشخص کنید و با یک تیم مناسب کار کنید

کمپین‌ها معمولا دارای ماموریت، چشم‌انداز و هویت بصری هستند. کمپین‌های عالی جزئی است برند شما باید باشند؛ این بدان معنی‌ست که هویت بصری، ماموریت و… هر کمپین باید از هویت برند شما نشأت گرفته باشد. هنگام ایجاد Assetهای – می‌توان گفت تمامی بنر‌ها و محتوا‌ها جز asset هستند – کمپین می‌توانید از تیم داخلی خود کمک بگیرید؛ همچنین می‌توانید به آژانس‌های تبلیغاتی توانمند مراجعه کنید تا این کار‌ها را برایتان انجام دهند.

توزیع کمپین بازاریابی دیجیتال

این جا بیشتر روی بخش عمومی کمپین کار خواهیم کرد. در واقع این بخش شامل چیز‌هایی که مخاطبان خواهند دید می‌شود؛ البته زمان‌بندی و… هم شامل این بخش می‌شوند.

۵)      انتخاب کانال‌های بازاریابی

انتخاب کانال‌های بازاریابی به موارد مختلفی بستگی دارد. ترجیحات مخاطبان، بودجه کمپین و سطح تعامل برند شما برخی از این موارد هستند. می‌توانید کانال‌های بازاریابی که اکنون از آن‌ها استفاده می‌کنید را بررسی کنید. برای بررسی عوامل مختلفی را مشاهده کنید. برای مثال می‌توانید کانال‌هایی که عملکرد بهتری دارند را مشخص کنید؛ همچنین مواردی مانند هزینه‌های کانال‌ها و حضور مخاطبان بیشتر هم می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.

۶)      تهیه جدول زمانی برای کمپین بازاریابی دیجیتال

تعیین یک ددلاین برای کمپین می‌تواند ایده‌های بهتری درباره تعداد دفعات تبلیغات و زمان بدهد. در ادامه نحوه انجام این کار را برایتان توضیح داده‌ام:

  • در ابتدا یک تاریخ شروع و مهلت برای کمپین مشخص کنید.
  • به asset‌های کمپین نگاهی بیندازید و کانال‌های بازاریابی را بررسی کنید، به‌نظرتان بر اساس بودجه به چه میزان می‌توانید به تبلیغات بپردازید؟ در جدول زمانی آن را مشخص کنید.
  • سپس موارد تکرار و پست‌های برنامه‌ریزی شده هر کانال تصمیم بگیرید.

شما می‌توانید با نقشه‌پردازی بصری تقویم خود، به‌درستی تبلیغات را در کانال‌های بازاریابی پراکنده کنید. همچنین این به شما کمک می‌کند تا درک کنید انرژی و زمان شما بیشتر در کجا صرف شده تا بتوانید اثربخشی آن را اندازه‌گیری کنید. برای ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق باید یک نقشه بصری داشته باشید.

تبدیل مشتریان در کمپین بازاریابی دیجیتال

در بخش تبدیل مشتریان منظور این است که آیا مخاطبان کمپین به‌درستی به سمت نتیجه دلخواه سوق یپدا می‌کنند یا خیر؟ برای ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق باید همواره مخاطبان را سمت درست هدایت کنید.

۷)      اطمینان از هدایت کاربر به یک عمل خاص

اگر کمپین موفق باشد و ترافیک زیادی همراه خود داشته باشد، باز هم باید آن عمل خاص را به‌درسی انجام داده باشد. منظور من همان KPI اصلی هدف SMART است که در ابتدا مشخص کردیم. همان‌طور که در ابتدا مشخص کردیم هدف ما «به‌دست آوردن ۱۰۰ محتوای تولید شده توسط کاربران با هشتگ‌های برند تا ۳۰ مهر ماه» بود.

تمامی فعالیت‌های این بخش مربوط به هدایت مخاطبان در راستای تکمیل کردن این هدف است. این کار با استفاده از Call-to-action ها و صفحات فرود انجام می‌شوند.

تبدیل مشتریان در کمپین بازاریابی دیجیتال

۸)      نظارت معیار‌های قابل اندازه‌گیری

معیار‌های قابل اندازه‌گیری صرفا با کانال‌های بازاریابی شما مرتبط هستند. این‌ها لیستی هستند که به شما می‌گویند کمپین در چه وضعیتی‌ست و به کجا می‌رود. معیار‌های کلی مانند ترافیک جذب شده را رها کنید و معیار‌های مخصوصی که مشخص کرده‌اید را نظارت کنید. بسیاری از معیار‌ها مربوط به افزایش درآمد شما نمی‌شوند، بهتر است آن‌ها را رها کنید. این کار برای ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق ضروری است.

ارزیابی کمپین بازاریابی دیجیتال

آخرین بخش برای ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق ارزیابی کمپین است. ارزیابی کمپین می‌تواند به اندازه مرحله برنامه‌ریزی اهمیت داشته باشد. این بخش اطلاعات کاربردی‌ای را در اختیارتان می‌گذارد.

۹)      اعداد و معیار‌های موفقیت را تعیین کنید

با در نظر گرفتن هدف اولیه SMART شروع کنید، آیا به هدفتان دست یافتید؟ اگر بله که خوش به حالتان! در غیر این‌صورت بهتر است داده‌ها را بررسی کنید تا دلیل آن را متوجه شوید. به‌عنوان مثال اگر هدفتان در بلاگ رسیدن به ۱۰۰ بازدید بود، هر گونه افزایش بازدیدی موفقیت محسوب می‌شود؛ اما در این جا تفاوت‌هایی وجود دارد. این تفاوت میان یک کمپین موفق و کمپین ارزشمند است. یک کمپین ارزشمند معمولا دارای ROI متناسب با فعالیت‌های انجام شده و هزینه‌های پرداخت شده است.

۱۰)  داده‌های کمپین را تجزیه و تحلیل کنید

این مرحله به بیشتر کردن تاثیر تجاری کمپین‌تان کمک به‌سزایی می‌کند. تجزیه و تحلیل داده‌های کمپین آن‌ها را تا ده برابر ارزشمند می‌کند. این به شما کمک می‌کند اطلاعات مفیدی در باره‌ی کانال‌های بازاریابی، خلاقیتتان و مخاطبان به‌دست آورید. بیایید به مثالمان برگردیم. در کمپینی که هدفش به‌دست آوردن محتوای تولید شده توسط کاربر بود، اطلاعات زیادی می‌توان به‌دست آورد.

برای مثال من می‌توان در باره‌ی مخاطبان بفهمم که چه زمان‌هایی پست می‌گذارند و حتی چند پست می‌گذارند. علاوه بر آن می‌فهمم به چه زبانی صحبت می‌کنند. در باره‌ی محصول هم اطلاعات زیادی به‌دست می‌آید. می‌توان فهمید که مخاطبان چگونه از آن استفاده می‌کنند و چه مشکلاتی با آن دارند. در نهایت سعی کنید مسائلی که در ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق بود را هم بررسی کنید تا آن را در کمپین بعدی تکرار نکنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ۲۰۲۳

جمع‌بندی: ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال امکان‌پذیر است؟

در این مقاله تلاش کردیم به‌طور جامع درباره‌ی ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال موفق با یک شرکت صحبت کنیم. در ابتدا معیار‌های یک شرکت یا آژانس تبلیغاتی توانمند را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از آن یک راهنمای جامع برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی دیجیتال در اختیارتان گذاشتیم. این راهنمای جامع شامل ۱۰ مرحله بود. شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از این راهنمای یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق ایجاد کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.