نسخه آزمایشی!

بهینه سازی پادکست ها و افزایش مخاطبان

فهرست مطالب

پادکست ها یا همان فایل های صوتی و بهینه سازی سایت می توانند با هم به شما برای جمع آوری جامعه مشتاق خواستار تاکتیک های سئو و بازدیدکنندگان سایت شما کمک کنند که در نهایت امر باعث رشد مخاطبان پادکست شما شود، به گفته کوین کلی ۱۰۰۰ طرفدار واقعی تاکتیک های سئو می تواند به رشد مخاطبان شما در مقابل پادکست ها کمک کند تا از مزایای بهینه سازی موتور جستجو بهره مند شوید. این یک چرخه مقدس را ایجاد می کند.

پادکست می تواند به عنوان یک مرجع در مجموعه شما قرار گیرد، اما این یک تلاش زمانبر و نفسگیر است. با این حال، پادکست صحیح، اگر به خوبی انجام شود، ارزش سرمایه گذاری را دارد. با اجرای استراتژیهای فوق برای پادکست،بهترین سرمایه گذاری را در سئو و دیجیتال مارکتینگ انجام داده و به تماشای افزایش مخاطبان و در نهایت درآمد بیشتر خود بنشینید!

بخش اول مقاله با عنوان ۶ روش افزایش مخاطبان پادکست با سئو را مطالعه کنید

۴.محتوای بازیافتی

بسیاری از راهنمایی های برجسته در این مقاله از مکالمه یک زن و شوهر از قسمت از پادکست صحبتهای من درباره بازاریابی بیرون کشیده شد. به طور خاص، نمایش دانیل جی لوئیس (پادکست شما برای افزایش مخاطب در سئو) ونمایش راب والش،(پادکست ۱۰۱راه ایجاد موفق یک نمایش). ببینید که من آنجا چه چیزهایی قرار داده ام؟

 با توجه به محتوای موجود و تبدیل آن به یک قطعه دیگر یک راه عالی برای افزایش منابعی که در حال حاضر برای افزایش قدرت و بهبود رتبه بندی خود در موضوعات خاص به آن نیاز دارید، وجود دارد. شما می توانید مطالب را از پادکست خود گرفته و آن را به مقالات، مطالب وبلاگ، اینفوگرافیک، ارائه اسلاید، فیلم ها و غیره تبدیل کنید و با استفاده از محتوای بازیافتی رتبه بالاتری در سئو کسب کنید.

بیشتر بخوانید:  برای دیجیتال مارکتر شدن پاسخ این 15 سؤال را باید بدانید

۵. یک موتور جستجو دیگر: یوتیوب

احتمالا می دانید که یوتیوب، دومین سایت با بیشترین ترافیک در وب پس از گوگل است و به بیش از یک میلیارد کاربر ارایه خدمات می کند. اگرچه هر سئو استراتژی خاص خود را دارد، اما با توجه به محتوای پادکست به طور خاص، یوتیوب باید همواره استراتژی خود را داشته باشد. یوتیوب نه تنها در جای خود یک موتور جستجوی بزرگ است، بلکه محتوای YouTube اغلب در بدنه اصلی نتایج جستجوی Google هم ظاهر شده است.

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید پادکست خود را ضبط کرده و آنرا به راحتی به یک ویدیو در یوتیوب تبدیل کنید. هستند. تعداد زیادی فایلهای مبدل و نرم افزارهای ویرایش ویدئو وجود دارد که شما می توانید به راحتی فایل های صوتی خود را به ویدئو تبدیل کنید. در واقع، اگر شما مثل من از Libsyn بعنوان میزبان استفاده می کنید،می توانید به راحتی از ویژگی انتشار در YouTube (تصویر را ببینید) استفاده کنید. شما می توانید صدای واقعی فیلم همراه پادکست را انتخاب کنید و از آن بعنوان ویدیو در یوتیوب استفاده کنید و یا با قرار دادن اسلایدهای حاوی نام تجاری خود، تصاویر جالب و نمودارهایی را تهیه کنید که پادکستتان را حمایت کند.

۶. پادکست برای ساخت لینک

یکی دیگر از راه های بهینه سازی موتورهای جستجو، استفاده از پادکست بعنوان لینک برای جذب مخاطب است. اگر محتوای پادکست خود را جالب، سرگرم کننده، جذاب و مفید تهیه کنید، به خوبی ممکن است همه لینکها را جذب کند، اما قطعا لینک های دیگر را هم می توانید پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید:  11 موردی که باید در مورد تجربه کاربری UX بدانید - 02

یکی از ساده ترین راهها گرفتن پادکست از سخنان مهمانان سایت برای شروع است. اگر کسی زمان طولانی را برای مصاحبه کردن برای پادکست صرف می کند، نشانگر این است که خواهان این هستند که پادکست توسط مردم شنیده شود. با قرار دادن بخش پادکست در سایت خود، علاوه بر syndicating آن در رسانه های عمومی و سیستم عامل های پادکست، می توانید مکان خوبی را برای پیوند با سایت خودتان به مهمانانتان ارایه دهید.

یکی از راه ها برای افزایش مهمانان پادکست این است که باید آنان را در منافع خود شریک کنید چرا که آنها از قرار گرفتن در معرض دید، منافعی را برای کسب و کار شما ایجاد می کنند. این ممکن است شامل یک کمپانی که یک محصول جدید را منتشر می کند، حتی فردی که پادکستی را راه اندازی کرده، و یا یک نویسنده که یک کتاب جدید را ترویج میکند باشد. نویسنده ها بخصوص یک هدف خوب هستند، به طور کلی زمانی که آنها یک کتاب جدید امنتشر میکنند، در واقع از هر منبعی برای ترویج خود استفاده می کنند.

مطمئن شوید که قبلا با مهمانان پادکست خود در مورد ارتباط با شما صحبت کرده اید، و اطمینان حاصل شود که شما واقعا به دنبال به ثمر نشستن آن لینک هستید. قبل از شروع به ضبط مصاحبه، از آنها بخواهید که زمان زیادی را برای ارسال لینک به رسانه های اجتماعی، اختصاص دهند. یک تعهد شفاهی از آنها بگیرید و نتیجه بسیار بهتر خواهد بود،زمانی که شما یک ایمیل که شامل اپیزود است را برای آنان ارسال کنید و یک لینک قدردانی و برخی اشاره ها و احساسات اجتماعی را هم قرار دهید.

بیشتر بخوانید:  34 اطلاعات آماری مفید در برنامه استراتژی رسانه های اجتماعی

در ضمن، عکس این نیز می تواند درست باشد. صفحه پادکست در سایت شما یک مکان کاملا معتبر و طبیعی برای لینک شدن به سایت توسط هر فردی که در پادکست شما شرکت کرده است، باشد. اگر شما در جستجوی افرادی برای پادکست خود باشید و اگر آنها ارزش یک لینک را بدانند، این یک انگیزه اضافی به آنها برای بستن قرارداد با شما را می دهد.

 

برای ایجاد و تولید پادکست صوتی می توانید با همکاران ما در آژانس تبلیغاتی کروشه تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را تکمیل نمائید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.